PSN: sjaak99 //
Tja, dat is het makkelijkst
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb 2 jaar geleden een simpel apparaatje voor mijn vader gekocht die draadloos het beeldsignaal naar boven stuurt. Hij kan er zelfs mee zappen, want infrarood wordt ook netjes meegestuurd. Dit hoeft je nog geen 20 euro te kosten en werkt perfect. Je kloont dan als het ware je scart.
Succes!
Verwijderd
Er zijn ook wel mogelijkheden tot draadloos kabelsignaal doorgeven hoor... Scheelt weer 7,50 extra per maand.
Heeft m'n zus ook; kan in de serre TV kijken met een of ander kastje.
such as?Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:01:
Er zijn ook wel mogelijkheden tot draadloos kabelsignaal doorgeven hoor... Scheelt weer 7,50 extra per maand.
PSN: sjaak99 //
Eerste hit in Google:
Draadloos kabelsignaal door het hele huis
Lijkt me dat 't niet kan/mag dus, al is 't topic wel weer wat aan de oude kant.
TV Anywhere inderdaad. Die tuned @ de kabelingang, dus er wordt maar 1 zender ge-broadcast. Dan kan 't wel
Draadloos kabelsignaal door het hele huis
Lijkt me dat 't niet kan/mag dus, al is 't topic wel weer wat aan de oude kant.
TV Anywhere inderdaad. Die tuned @ de kabelingang, dus er wordt maar 1 zender ge-broadcast. Dan kan 't wel
[ Voor 56% gewijzigd door endness op 08-07-2009 22:58 ]
Marmitek TV Anywhere? 117 euro bij conrad. Of iets dergelijks
Als je al een NAS, Server, of andere pc in de buurt hebt, kan je altijd nog software matig de tv via je pc binnenkrijgen.
Dit kan met software als MediaPortal (www.team-mediaportal.com)
Hoewel hardwareoplossingen vele malen beter zijn, is dit toch nog een extra alternatief.
Dit kan met software als MediaPortal (www.team-mediaportal.com)
Hoewel hardwareoplossingen vele malen beter zijn, is dit toch nog een extra alternatief.
Even niets...
Pagina: 1