• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:12
Beste Tweakers,

Dit is de eerste keer dat ik het forum gebruik, dus als het topic verkeerd staan sorry daarvoor.

Ik wil een I7 systeem gaan bouwen en had al de volgende beslissing gemaakt.

Processor: Intel Core i7 920
Moederbord: Asus P6T Deluxe V2

Nou moet ik nog geheugen hebben, en een cpu cooler. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig.

Ik zat te denken aan:

Corsair Dominator TR3X6G1600C8D

Is er op dit moment nog beter geheugen, in deze prijs catogorie. Het mag wel een paar euro’s verschillen.

Hier een link naar het geheugen:

pricewatch: Corsair Dominator TR3X6G1600C8D

Aangezien ik veel mensen hoor praten over OCZ Platinum set, is deze set beter?

Nu de cpu cooler. Ik heb altijd Zalman gehad, maar ik denk dat er op het moment wel betere coolers zijn. Dus iemand een suggestie?

Ik had de Zalman CNPS9900 LED in gedachten.

pricewatch: Zalman CNPS9900 LED

Als er onduidelijkheden zijn, vraag het gerust.

Alvast bedankt.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Boodschappenlijstje-keuring doen we niet op GoT.

Je kunt aan de hand van onderstaande FAQ zelf na gaan of je lijstje in order is en vervolgens zelf beslissen of je de boel wilt kopen of niet.

PMG FAQ

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
CPU Koeler: Scythe Mugen 2 ;)

Verwijderd

Welkom op het forum,

Dit soort vragen kun je beter aan de hand van reviews bijvoorbeeld oplossen voor jezelf.
Maar voor CPU koeler zou ik zeker de Scythe Mugen 2 aanraden, bekijk de reviews maar even voor wat redenen en uitleg over hoe je hem moet installeren.
(bedenk ook of hij in je kast etc. past aan de hand van afmetingen)

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:12
Bedankt :)

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Je kan dit denk ik het beste posten in één van de [BBG Aanschaf] topics. Die zijn hier ook voor bedoeld :).

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:27

Umbrah

The Incredible MapMan

Voor I7 systemen kan ik je één geheugentip geven: lees de QVL van het moederbord, en koop alleen DAT geheugen, niet om te zeggen dat je gegarandeert problemen krijgt, maar er zijn gewoon veel problemen. Vooral met geheugen wat hoger-dan-standaard voltage nodig heeft.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:07

Thandor

SilverStreak

Voor de aanschaf van nieuwe hardware kun je het beste in Complete Systemen & Laptops kijken. Daar wordt een link gelegd met de zogenaamde Best Buy Guides (BBG's). Zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht voor een actueel overzicht van de huidige BBG's en zie reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009 voor de huidige BBG die geplaatst is op de front-page :).

Ik ga dit topic sluiten omdat het hier eigenlijk verkeerd staat. Binnen Harde Waren zijn we niet zo happig op 'welke moet ik nemen?'-topics omdat de BBG dit eigenlijk opvangt. Als je uiteindelijk, na zelf gezocht te hebben, wat vragen hebt over het één en het ander dan kun je een vraag stellen in de [BBG Aanschaf]-topics. De links naar deze topics staan in eerder genoemde Best Buy Guide topicoverzicht :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.