Nieuwe boxjes

Pagina: 1
Acties:

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Ik wil NU nieuwe boxjes kopen. Waar/welke kan ik het beste kopen?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54
't mag het kosten?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
SEARCH?
LUISTEREN?
zucht?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
'normaal'... niet te veel voor boxen (ik heb het op mijn stereo zitten, maar het gaat me vnl. voor savonds, als ik 'stil' moet doen.)

Liefst met jacket aansl. -> fl. 200,- HOOGSTENS

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
sennheiser?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Jesse
Volumeknopje linksom draaien? ;)

Creative SoundWorks Digital 199.00
Creative PCWorks FourPointSurround 1500 189.00
Labtec Arena 515, 4 Point surr. + Subwoofer 165.00
Logitech SoundMan SR30 199.00
Philips A 2.5 Multimedia Speaker system 179.00

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Op donderdag 01 maart 2001 14:18 schreef 456 het volgende:
Ik wil NU nieuwe boxjes kopen. Waar/welke kan ik het beste kopen?
Beetje moeilijke vraag. Ik kan zeggen die gamer troep dingen van Trust. Ik kan ook zeggen twee paar Quadral speakers van 6000,- per stuk. Beide zou een antwoord zijn.
Maargoed, wat ik dus bedoel te zeggen is dat je ff wat meer info moet geven. Voor de PC (neem aan van wel)? Wat is je budget? Wil je stereo, 4point surround of dolby digital? Wat voor geluidskaart heb je?

Op de vraag waar je het kunt kopen kan ik geen antwoord geven. Probeer een zaak in de buurt of kijk anders in de Pricewatch.

Overigens als je nu nieuwe speakers wilt hebben en je weet nog niet welke is dat een foute zaak. Het lijkt me veel verstandiger om je er eens minstens een dagje in te verdiepen voordat je een eventuele miskoop doet. En let ook niet op dat PMPO waar de winkels zo mee lopen te adverteren. Die waarde is geheel niet van belang.

edit:

Denk je de eerste te zijn met een reactie, zijn er al weer een paar voor je...

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Jesse
volgens mij zat er in 's Hertogenbos wel ergens een computerzaakje, ;) je zou het daar eens kunnen proberen?

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Hmmm... een Memo, Vobis en de VenD.. en dan hebben we het een aardig end gehad!
Ik klim liever in de trein ergens naar toe ;)

tnx voor de reacties: Ik had deze ook al wel in mijn hoofd, maar had gedacht dat er wel iemand bij zou zitten die zou zeggen dat DIE echt niet zou kunnen ofzo (bv. je moet niet blablabla kopen, want blablabla..)

tnx

• Jesse
het schijnt dat die labtec wel aan te raden is, maar dat weet ik verder niet zo.
er komt wel veel bas uit dat subje, maar dat kan je corrigeren met je winamp eq o.i.d

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
ik zou niet zo snel gewone speakertjes voor mijn pc kopen. Sluit je SB dan aan op je stereo. Als je geen stereo hebt (spring dan van een brug, want wat moet je nou zonder stereo ;) ) ren dan naar een winkel en koop zo'n ding (tweedehands is natuurlijk ook mogelijk). :)
Als je een SB Live hebt begrijp ik wel dat je speakers gaat kopen hoewel ook dan weer de Dolby Surround Stereo's mijn voorkeur hebben ;)

Verwijderd

[topic=122916]
Prima aankoop al zeg ik het zelf.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 16:19 schreef x-wolf het volgende:
ik zou niet zo snel gewone speakertjes voor mijn pc kopen. Sluit je SB dan aan op je stereo. Als je geen stereo hebt (spring dan van een brug, want wat moet je nou zonder stereo ;) ) ren dan naar een winkel en koop zo'n ding (tweedehands is natuurlijk ook mogelijk). :)
Als je een SB Live hebt begrijp ik wel dat je speakers gaat kopen hoewel ook dan weer de Dolby Surround Stereo's mijn voorkeur hebben ;)
Doe ik ook, ik heb een goedkoop on-board geluidskaartje van Creative, aangesloten op m'n Harman/Kardon-versterker en 2 speakers van Sony (2x 160 Watt >:)) erop aangesloten en een geluid wat daar uitkomt! :9~
Ik hecht ook niet zoveel waarde aan dolby surround en dat soort dingen, gewoon lekker 2 grote speakers en blazen maar! :)

Als je dus al een stereootje heb kan je je pc het beste daarop aansluiten (via een tulp/3 mm jackplug kabeltje), daarmee heb je het beste geluid (vind ik >:))

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 21:30 schreef frits het volgende:
[topic=122916]
Prima aankoop al zeg ik het zelf.
Hum, mag ik eventjes lachen...

Verwijderd

Ik ben het met je eens : het ziet er niet uit maar de geluidseffecten tijdens UT (en andere games) zijn echt super.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Oké, ff offtopic
Ik hecht ook niet zoveel waarde aan dolby surround en dat soort dingen, gewoon lekker 2 grote speakers en blazen maar!
Met Dolby Surround, of beter nog, Dolby Digital/DTS, is het ook de bedoeling dat je 5 grote speakers hebt en dan blazen maar! :)

De meeste mensen hebben 2 redelijke fronts en voor de rest een crappy center en crappy rears. Klinkt voor geen ruk, gezien alle kanalen 20-20.000 Hz krijgen te verduren.
ik heb een goedkoop on-board geluidskaartje van Creative, aangesloten op m'n Harman/Kardon-versterker
Een goedkoop on-board geluidskaartje van Creative, aangesloten op je Harman/Kardon-versterker? Schaam je! :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1