Hoi, ik kreeg vandaag bij het posten een Code #23 Hacker? Komt dit doordat mijn collega tegelijkertijd op GoT was ingelogged en we ons IP delen via Sygate?
Zo ja : workaround?
Zo nee: lama
Zo ja : workaround?
Zo nee: lama
Bericht hierboven
Tweakotine-jattert !Op donderdag 01 maart 2001 14:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Dat probleem heb ik niet, op 3 PC's ingelogd, allemaal zelfde IP.
Aannames zijn fataal.
Hmmz, de views die je op GoT genereert tellen toch niet mee voor je t.net tweakotine?Op donderdag 01 maart 2001 15:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Tweakotine-jattert !
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Zeker niet.Op donderdag 01 maart 2001 15:51 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Hmmz, de views die je op GoT genereert tellen toch niet mee voor je t.net tweakotine?
*Whooops*Op donderdag 01 maart 2001 15:51 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Hmmz, de views die je op GoT genereert tellen toch niet mee voor je t.net tweakotine?
Aannames zijn fataal.
Op T.net, GoTMultiple Accounts, maar ook meerdere PC's hetzelfde account.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Multiple Accounts, op T.net en GoT, maar dat zijn dan Accounts van een vriend van mij die ook op T.net en GoT lurkt.Op donderdag 01 maart 2001 17:10 schreef testcase het volgende:
[..]
Op T.net, GoT
If so: foei toch
If not: niks gezegd, just asking.
Aannames zijn fataal.
DieOp donderdag 01 maart 2001 16:15 schreef Klont het volgende:
[..]
[afbeelding]
(DUH, natuurlijk niet!)
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
OK Sorry Mr.B, ik ben een beetje te blij met mn nieuwe manier van DUH zeggenOp donderdag 01 maart 2001 18:00 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Diesmiley staat daar omdat ik het vreemd vond dat GaMeOvEr dat zei, niet omdat ik het zelf niet weet
Nevermind... :z:)Op donderdag 01 maart 2001 18:08 schreef Klont het volgende:
[..]
OK Sorry Mr.B, ik ben een beetje te blij met mn nieuwe manier van DUH zeggen
Ik zal em even aanpassen..
StatBar.nl - @GoT
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq