Gerformatteerde data terughalen van SD-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08-2025

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Zucht.. alweer een probleem.

Ik had vandaag wat fototjes gemaakt en wou ze op mijn pc zetten via mijn cardreader. Nu vond avast een virus dus heb het virus weggehaald en toen kon ik het kaartje niet meer in.

Heb hem geformatteerd maar wil de foto's wel terug. Hebben jullie enig idee hoe ik geformateerde data van een SD-kaartje kan terughalen?

Verwijderd

Getdataback (for FAT32) of gebruik de zoekfunctie

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08-2025

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Het is FAT, werkt Getdataback daar ook nog voor?

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:12
probeer het programma cardrecovery...daar heb ik erg goede ervaringen mee wat betreft het terug halen van bestanden op een SD kaart.

Is helaas niet gratis.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals RolfLobker reeds aangegeven heeft misschien handig om eens de search te gebruiken of de FAQ's door te nemen. Vrij recentelijk hebben wij in dit subforum zelf een sticky topic welke over datarecovery gaat: [DATArecovery] ervaringen, tips en trucs.

Wat heb jij zelf reeds geprobeerd of gevonden? Hier op GoT gaan wij er vanuit dat men ook enig eigeninitiatief toont, dit kun je doen door in je openingspost aan te geven wat je reeds zelf hebt geprobeerd. Aangezien dit geheel ontbreekt gaat dit topic op slot en wil ikje graag eerst door verwijzen naar de reeds gnoemde bronnen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.