Niet alle artikels staan in de Index van de FrontPage

Pagina: 1
Acties:

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 11:50
Ik merkte op dat niet alles in de index staat van de FrontPage. Zoals deze "Screenshots: Colin McRae Dirt 2" deze staat wel onder Games maar niet onder Index.

Ik dacht dat onder Index alles zou staan dat ook in Core, Pro, Games, Electronics en Mobile staat, of heb ik heb bij het verkeerde eind?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Dat laatste, sommige nieuwsberichten zijn zo specifiek (of van weinig nieuwswaarde), dat ze alleen in één bepaalde categorie worden getoond. Ik denk niet dat de meeste mensen zitten te wachten op meerdere nieuwsberichten met bijvoorbeeld alleen maar screenshots van een nieuw spel :)

The devil is in the details.

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 11:50
Hahn schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:02:
Dat laatste, sommige nieuwsberichten zijn zo specifiek (of van weinig nieuwswaarde), dat ze alleen in één bepaalde categorie worden getoond. Ik denk niet dat de meeste mensen zitten te wachten op meerdere nieuwsberichten met bijvoorbeeld alleen maar screenshots van een nieuw spel :)
Dat zou kunnen maar toch vind ik het jammer dat ze niet een echte alles in 1 pagina hebben. Ik heb weinig zin om continu al die extra dingen te gaan bekijken voor die 1 of 2 die ik gemist zou kunnen hebben, die voor mij wel interessant zou kunnen zijn.

Ik denk dat er dan beter met nieuws waarde rating gewerkt kan worden. Dan heb je net wat meer in de hand wat je wel of niet mis.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
Ehm ja daar was toch vrij veel kritiek op in het begin toen toch een "alles kanaal" gemaakt. Maar dat alles kanaal is dan weer niet alles, tbh had ik best screenshots van iets willen zien, en als ik ze niet had willen zien dan scroll ik er langs (het is slechts 1 extra regel) tenminste ik neem aan dat er niet meer dan 4 van dit soort "niet alles" berichten zijn per dag, die paar regels kunnen we wel leiden imho.

:) dus ja alles of niets

~ Mijn prog blog!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19

rob_erwt

What does this button do?

In de tracker kun je een blokje 'Uit de rubrieken' aanzetten. Daarin verschijnen de berichten die niet op de FP verschijnen. Meestal betreft het hier overigens screenshots en video's van games.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
rob_erwt schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:53:
In de tracker kun je een blokje 'Uit de rubrieken' aanzetten. Daarin verschijnen de berichten die niet op de FP verschijnen. Meestal betreft het hier overigens screenshots en video's van games.
Ik kon het vinkje 'Uit de rubrieken' dus niet vinden, omdat deze bij mij nog 'Exclusives' heette. Nu ik hem heb aangeklikt, heeft hij wel de goeie naam :+

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hij heet inderdaad in de trackerkeuze nog 'Exclusives'.

☻/
/▌
/ \

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19

rob_erwt

What does this button do?

Ah, dan is het wellicht handig om dat nog eens gelijk te trekken (naar het éen dan wel het ander... :) )

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1