Laat ik na geruime tijd dit topic gevolgd te hebben, ook maar eens mijn screenshot plaatsen
*photobucket, dus is niet volledige grote.
Wat zie je (of juist niet)?
Dock:
2D dock met witte pijltjes die bij de
candybar theme "Unibody dock" zaten van Max Rudberg, verder niets bijzonders te zien lijkt mij zo

.
Menubalk:
Soundflowerbed (zodat ik mijn remote en toetsenbord volume knopjes nog kan gebruiken wanneer ik alleen maar muziek luister wanneer mijn Macbook Pro via optisch digitaal verbonden is met mijn Creative Extigy en van daar uit weer naar mijn Logitech X-530 5.1 set

),
Spaces,
Sleutelhanger toegang/beveilgingsvoorkeuren (heb zo even geen idee hoe ik die daar ook weer gekregen heb, ik gebruik 'm in ieder geval voor het vergrendelen van mijn beeldscherm

), de rest lijkt mij wel bekend.
Wallpaper: Geen idee waar ik 'm vandaan heb (als iemand 'm graag wil hebben dan upload ik 'm wel even).
Ik zie nu net pas dat hij gespiegeld is
, ik vind hem zoals hij nu is mooier uitkomen, jammer dat de teksten nu ook gespiegeld zijn, achja, daar moet ik maar mee leven.
Klik voor zoals ik hem vond en gebruik, hier en wanneer je 'm toch liever ontspiegeld hebt, hier
Bandwith kapot
Verder: Op mijn desktop,
GeekTool met iTunes nummer weergave (lettertype: Broken Phone Nails, vond ik wel mooi bij het "gekraste kiss-masker" van de wallpaper passen

), en omdat ik de titels van de nummers niet af wou laten kappen, heb ik met Photoshop een gedeelte van de achtergrond in een transparante
.png geplaatst en die met
GeekTool er overheen geplaatst

.
Quicksilver is trouwens ook in gebruik, alleen geen icon in het dock of in de menubalk
Oeps
ik zie nu net dat er een "h" mist achter eart in de naam van het nummer
[
Voor 28% gewijzigd door
BigJeff op 01-10-2009 09:33
. Reden: Locatie van plaatje veranderen. ]