Welke iconset gebruik je voor HD?Anoniem: 283869 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:42:
[afbeelding]
Gewoon lekker simpel en rustig
Edit:
link http://hdw.eweb4.com/out/100832.html
_
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welke iconset gebruik je voor HD?Anoniem: 283869 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:42:
[afbeelding]
Gewoon lekker simpel en rustig
Edit:
link http://hdw.eweb4.com/out/100832.html
_
[ Voor 15% gewijzigd door ZpAz op 28-08-2010 16:28 ]
[ Voor 6% gewijzigd door VanWilder op 30-08-2010 01:29 ]
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Anoniem: 296939
Zou je de wallpaper dan ergens kunnen uploaden, vind hem wel geslaagd ...VanWilder schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:10:
Tegenwoordig zie ik op interfacelift m'n "goesting" niet echt meer. Er zitten toffe platen tussen, maar meer niet. Ik ga m'n wallpapers tegenwoordig meer bij vladstudio zoeken.
Hier mijn desktop, ik hou het zoals de meeste hier nice en clean. Hoewel dat niet altijd goed lukt..
[afbeelding]
Wallpaper: Komt van VladStudio, kan hem echter niet meteen terugvinden.
Dock: Finder, Mail, Safari, Chrome, iTunes, Adium, Aperture, Photoshop, Illustrator, After Effects, Espresso, Coda, Versions, Flow & VLC
[ Voor 39% gewijzigd door VanWilder op 30-08-2010 01:30 ]
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
http://www.vladstudio.com/nl/wallpaper/?rainbowsVanWilder schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:10:
Wallpaper: Komt van VladStudio, kan hem echter niet meteen terugvinden.
[ Voor 37% gewijzigd door The_Bash op 30-08-2010 15:13 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Anoniem: 323791
Leuk, gefeliciteerd, welke is het geworden?The_Bash schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:14:
Bij deze een screenshot van mijn 1 dag oude Macbook Pro:
[afbeelding]
Vrijwel allemaal standaard programma's. Voor VLC heb ik de Iconkit van MacRabbit ingesteld. Verder zie je iWork, Gimp, Tweetie en Flow.
Wallpaper komt van Interfacelift
Edit:
Gelijk ook maar een screenshot van mijn iMac (late 2009):
[afbeelding]
Hier zie je ook veel standaard programma's. VLC heeft hier nog het eigen icoon. Verder zie je hier nog Transmission, Pixelmator (trial). (Ben aan het uitproberen of dit een waardige vervanger is van Photoshop en een goede upgrade voor Gimp) en Parallels (custom icon).
Wallpaper komt van deviantART.
Geektool.daveywf schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:48:
Heb pas sinds gisteren mijn eerste MacBook Pro en ik vraag me nu af hoe jullie die leuke klokjes/datum dingetjes op je ' bureaublad' krijgen?
[ Voor 23% gewijzigd door Spacecowboy op 11-09-2010 19:34 ]
HENG HENG
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Offtopic: Wel apart dat je m'n usericon over hebt genomen. Denk iedere keer: "heb ik hier gepost?!"silentwaves_ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:46:
[...]Welke iconset gebruik je voor HD?
//
[ Voor 44% gewijzigd door MaTr1x op 12-09-2010 17:25 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Dolan op 12-09-2010 17:24 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Vitruvius op 12-09-2010 18:01 ]
MaTr1x schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:21:
NiceOmdat je linkte naar een 1024x768 versie was ik op zoek naar een 1920x1200 versie van je wallpaper. Die kon ik helaas niet vinden maar ik vond wel vette screens van een "Mercedes Benz SLS AMG Desert Gold 2010" zoals:
[afbeelding]
(Klik voor 1920x1200)
Link van deze wallpapers:
http://www.dieselstation....sert-gold-2010-a2404.html
Anoniem: 147672
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 147672 op 17-09-2010 22:45 ]
Ik zou hier niet om moeten hoeven vragen, maar: link. naar. origineel.
Launching containers into space
Anoniem: 147672
VoilaWhieee schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:02:
[...]
Ik zou hier niet om moeten hoeven vragen, maar: link. naar. origineel.
Anoniem: 78415
Zow! Dat is de eerste Mercedes in een heeeeele lange tijd die ik echt mooi vind.Pluisje89 schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:23:
Update!
[afbeelding]
Wallapaper SLS AMG
@ hierboven: ook leuke auto ^^
welke wallpaper is dat ?Robberto schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:17:
Hierbij eens een screenshot van mijn kant.
...
Vragen mag.
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Anoniem: 323791
Ik vind het een geweldige wallpaper en bedankt voor het tonen en de link ernaar!The_Bash schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:14:
Bij deze een screenshot van mijn 1 dag oude Macbook Pro:
[afbeelding]
Vrijwel allemaal standaard programma's. Voor VLC heb ik de Iconkit van MacRabbit ingesteld. Verder zie je iWork, Gimp, Tweetie en Flow.
Wallpaper komt van Interfacelift
Edit:
Gelijk ook maar een screenshot van mijn iMac (late 2009):
[afbeelding]
Hier zie je ook veel standaard programma's. VLC heeft hier nog het eigen icoon. Verder zie je hier nog Transmission, Pixelmator (trial). (Ben aan het uitproberen of dit een waardige vervanger is van Photoshop en een goede upgrade voor Gimp) en Parallels (custom icon).
Wallpaper komt van deviantART.
Anoniem: 377354
Dat kan je veranderen met rechtermuis op je dockicon --> options --> show in finder --> rechtermuisknop --> show package contents --> resources map --> PrefApp.icns overschrijven.Robberto schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:17:
Verder wil systeemvoorkeuren niet veranderen, maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Vragen mag.
Nope, gewoon een template in elkaar geflanst waar ik elke keer een ander plaatje onder kan pasten. Je hebt daarna wel nog steeds Icon Builder nodig wil je ze in Finder gebruiken.Maartenvs schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:23:
Toevallig niet een actie van gemaakt in PS? Want zo te zien zit er wat bevel en schaduw in verwerkt
[ Voor 14% gewijzigd door TranceSetter op 02-10-2010 14:52 ]
Hoe heb je opnieuw geinstalleerd dan? En waarom waren al je programma's nog aanwezig? Heb je tijdens de her-installatie gebruik gemaakt van een time-machine backup?TranceSetter schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:46:
Mooi spul staat hier zeg. Vooral leuk om te zien wat voor apps iedereen gebruikt. Haal je nog eens nuttige info uit.
Heb zelf net ook mijn mbp ff opnieuw geinstalleerd. Het duurde namelijk zo ongeveer 3 uur voordat ie opgestart was. wat tips op internet gevonden, maar die hielpen allemaal niet. Dan maar de install CD erin, opnieuw alles erop gezet. En dan komt toch wel weer het geniale van OSX naar boven: al mijn programma's, documenten, etc. waren nog aanwezig en toch is mijn mbp weer lekker snelGenoeg hierover: screen!
[afbeelding]
Wallpaper
Apps die je ziet draaien:
Desktop text: DesktopLyrics
Desktop iTunes info met album art: Bowtie
Dock: Adium, Skype, uTorrent, CS5 en Lightroom 3
Menu: Adium, Last.fm, Spyder (monitorcalibratie), Bowtie, smcFanControl, Plex Mediaserver
Tijdens een installatie kan je er voor kiezen om alleen het besturingssysteem opnieuw te installeren en je bestanden te behoudensmeerbartje schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:53:
[...]
Hoe heb je opnieuw geinstalleerd dan? En waarom waren al je programma's nog aanwezig? Heb je tijdens de her-installatie gebruik gemaakt van een time-machine backup?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis!
[ Voor 4% gewijzigd door Unixor op 03-10-2010 15:56 . Reden: Wallpaper linkie gefixt ]
Je wallpaper link is broken. Echt sick trouwens dat zulke foto's met een iPhone 4 gemaakt kunnen worden.
Zou je misschien de psd files willen delen met ons?
Ik ben benieuwd wat je gebruikt voor je disk-info op je desktop en hoe je die naam rechtsbovenin krijgt?
Disk info: Rechts-muis op desktop > Show view options > Show item infoTranceSetter schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:56:
[...]
Ik ben benieuwd wat je gebruikt voor je disk-info op je desktop en hoe je die naam rechtsbovenin krijgt?
Hoe krijg je die BluRay covers als folder icons? Kun je hiervoor gewoon de "Windows" folder.jpg gebruiken?
SlipcoverEmilneM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:38:
[...]
Hoe krijg je die BluRay covers als folder icons? Kun je hiervoor gewoon de "Windows" folder.jpg gebruiken?
System Preferences > Accounts > Login Options > Show fast user switching menu as: ...Jornn schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:12:
[...]
Disk info: Rechts-muis op desktop > Show view options > Show item info
Computer naam bovenin: Kan ik niet zo snel terugvinden - zit wel standaard in OSX.
[ Voor 13% gewijzigd door Zero Grav op 04-10-2010 12:07 ]
Slipcover maakt ze toch niet precies hoe ik ze wil, maar het is een alternatief inderdaad.
PSN: Bellerophon-
img2icns, sleep een png naar dat programma, en hij bakt zelf de icns bestandjesTwylight schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:47:
Ik heb een filmpje gemaakt waarin ik laat zien hoe ik de covers maak:
[video]Speel af in 720p!
IconBuilder is hier te verkrijgen: [link]
Helaas is hij nog niet uit voor CS5, dus moet ik de icons nog met CS4 exporteren.
CandyBar kan je hier krijgen: [link]
De templates heb ik ook geüpload: bluray_template.psd & tv_template.psd.
[...]
Slipcover maakt ze toch niet precies hoe ik ze wil, maar het is een alternatief inderdaad.
En dan heb je daarnaast ook nog IconBuilder nodig?ZpAz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:22:
[...]
img2icns, sleep een png naar dat programma, en hij bakt zelf de icns bestandjes![]()
http://www.img2icnsapp.com/
Ik ga er vanavond ook mee eens aan de slag... wil wel eens een andere stijlZpAz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:27:
Nope, gewoon in photoshop je ding opslaan als png, die in dat progsel slepen. Spuugt een icns uit. En die kan je dan via 'toon info' op je film slepen en dan neemt hij dat icoontje.
_
Ik probeer mijn dock ook zo te krijgen... alleen niet alle icons veranderen... (ik probeer ze te wijzigen met candybar)
Leuk dat je dat dan als wallpaper hebt inderdaad. Wel erg voor de rest.renedis schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:28:
hier mijn nieuwe achtergrond. een vriend van me heeft hem geschoten. Zijn motor en zijn F16 die hij onderhoud. Helaas is hij afgelopen vrijdag overleden door een motor ongeval (met de ZX-10R die je daar ziet)
[afbeelding]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
[ Voor 36% gewijzigd door jmxd op 12-10-2010 15:50 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq