Verwijderd

Topicstarter
Ja daar ben ik weer. (de video kaart problemen zijn opgelost trouwens. <.<)

Ik wil nu mijn intern geheugen uitbreiden. Één van de twee is gebroken dus ik heb nu nog maar 1 GB over.

Ik wil graag naar 8 GB toe, dus waarschijnlijk 4x2 GB.

Kan iemand mij iets aanraden? Ik wil ongeveer gaan tot 300 Euro maximaal.

De reden dat ik zoveel wil is dat ik veel simulatie spellen speel. Dus footbal manager. Grafisch vragen die heel weinig, maar heel veel intern geheugen is vereist om alle legue's bijvoorbeeld te kunnen spelen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je post (weer) geen specs, dus tot nu toe kan ik je aanraden om op de website van je moederbord te kijken wel geheugen hij aankan (en dat is twouwens wel basic, dus dat moet je echt zelf kunnen) en dan hier zoeken naar gunstig geprijsd geheugen.

Koop al mijn ads!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heb ik specs nodig?

Ik wil gewoon 8 gb ram geheugen erin hangen. Er zijn 4 slots dus er kunnen 4 stuks in. Welke specs zou ik moeten plaatsen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, hallo. Hoe moeten wij dan adviseren welk geheugen je moet kopen? 8)7 Maar goed, als jij 'gewoon' 8GB wilt hebben, hier: http://tweakers.net/price...&f59=2&i55=&a55=&x=24&y=9 :+

We hebben dus op z'n minst je moederbord nodig. Houd je er rekening mee dat je bij >4GB een 64-bits besturingssysteem nodig hebt?

Zie anders ook: PMG FAQ #Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?

edit:
Sry anandus, jij was eerder :)

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 01-07-2009 00:22 ]

Koop al mijn ads!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk hier eens: PMG FAQ :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonders specs is hier weinig mee te doen.
PMG FAQ en PMG FAQ zijn handig om sowieso eens door te nemen.

Omdat topics over welke hardware je moet kopen niet de bedoeling zijn gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.