Reviews in nieuwstracker :s

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
T.net wilt tegenwoordig schijnbaar ook game nieuws verslaan, getuige nieuws: Review: Rock Band Unplugged welke pontificaal in de nieuwstracker wordt geknikkert terwijl het notabene in de titel een review wordt genoemd.

1. Waarom moet dit dus in de nieuwstracker? Lijkt mij niet helemaal nodig, gezien er notabene een apart onderdeel voor bestaat
2. Hoe krijg ik alle "korte" screenshots berichten weg uit datzelfde nieuws. Ze staan nml niet in de tracker maar met volgende/vorige linkjes plof je er wel lekker geniepig middenin.
3. Komt er een "No-games" abonnement zodat ik al dat "Starcraft heeft geen LAN" kan skippen, dit zou ik namelijk erg graag willen. Ben zelfs bereid > € 30 per jaar daarvoor te betalen. Het zijn namelijk echt berichten die mij (en waarschijnlijk anderen) totaal niet interesseren maar wel met een 40% aanwezigheidsgehalte plotseling het nieuws vervuilen

[ Voor 22% gewijzigd door rogierslag op 30-06-2009 21:17 . Reden: punt 3 toegevoegd ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Smileys in titels werken niet en over dit onderwerp kan je in Review als nieuws? discussiëren :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.