Geen internet mogelijk CS Utrecht met T-Mobile NL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 01:31
Op station utrecht centraal is geen intermet mogelijk, 1 maand geleden was het ook al zo, 2 weken geleden nog steeds. Gisteren naar rotterdam geweest ook niet kunnen interneten op station utrecht centraal. Op station utrecht centraal op Cell 4434, 4435, 4436 Lac 703 blijft even verbonden en verbreekt daarna de verbinding. vervolgens wil hij weer verbinden. en krijg ik de melding kan geen verbinding maken, de modem aan de andere kant heeft de verbinding verbroken. zodra de trein richting rotterdam gaat en Cell 4617 Lac 703 in zicht komt is het probleem voorbij en kan ik weer interneten.

Ik heb zelf mij telefoon uit gedaan, in een andere telefoon gedaan maar het help niks

T-Mobile gebelt die zeggen dat het gewoon moet werken, Dat daar geen storingen zijn gemeld.

Raar dat het dan buiten station utrecht centraal het gewoon weer werkt

[ Voor 35% gewijzigd door Blids op 29-06-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mag het misschien wat duidelijker? Of het je per ongeluk op de verkeerde knop geduwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ok, en je doel van dit topic is? :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-10 11:17
Alhoewel het een beetje een rare post is herken ik het probleem wel.. Internet / UMTS met T-Mobile op Utrecht CS is een groot drama.. Dat gaat overigens voor de hele route Utrecht - Eindhoven (NS) op voor T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is steno voor iemand die heel snel moet typen omdat anders de verbinding verbreekt.
hehehehe

zou je niet kpn bellen?

edit:

lijkt mij dat de trein de kabel knijpt. 8)7 kan echt hoor :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
Oke het is dus al langer aan de gang in utrecht dus een bekend probleem. Ik heb er alleen last van op station utrecht centraal. In de stad bij de markt van utrecht, en de vecht bij mac donald heb ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-10 18:58

tijmeng

Panasonic 7J

Ik heb hier een paar maanden geleden al eens een topic over geopend, zonder succes trouwens.

Na lang bellen heb ik me er maar bij neer gelegd en ga weg bij Tmobile. Het geval is namelijk dat rondom Utrecht Centraal men last heeft van storing van de bovenleidingen. De grote hoeveelheid draad stort de UMTS frequenties.(ik kon ook vaak zat niet bellen). Ik werk nabij Utrecht Centraal en kon op mn werk mn mail niet ontvangen en internetten. Gesprekken gingen ook slecht.

Tmobile heeft de fout aan mij erkent (per brief zelfs), alleen ze doen er niets aan. Het heeft voor hun geen prioriteit. Tot eind 2009 stonden er geen nieuwe masten gepland bij Centraal. Kortom ik had gewoon vette pech. Ik ben dus 8 uur van de dag slecht bereikbaar maar omdat dit niet mn woonadres is kan ik niet mijn contract ontbinden. Nog één maandje en ik ben weg bij Tmobile (helaas)

mn topic: Slecht bereik 3G Utrecht centraal door werkzaamheden NS?

kortom vette pech, niets aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag naar T-Mobile Shop Utrecht Overvecht gegaan, en heb het verhaal voorgelegd aan een medewerker.

Op het intranet van T-Mobile staat er voor postcode 3511 een UMTS 'dekkingsprobleem'. Deze zou volgens T-Mobile weer verholpen moeten zijn.

Aangezien de T-Mobile medewerker zelf ook regelmatig in het stationsgebied komt, heeft hij uit mijn en zijn eigen naam een case aangemaakt met een zeer uitgebreide klachtomschrijving.

Ik hoop dat T-Mobile hier iets mee gaat doen. Het is dus door T-Mobile erkend dat hier een probleem is, en verhalen zoals "Bovenleidingen van de NS storen over ons signaal" en "We mogen geen 3G aanbieden op Utrecht CS van de NS, vanwege de KPN Hotspots die zij daar aanbieden" zijn feitelijk onzin.

Ik hoop spoedig op een reactie van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Aantal weken geleden ook opgebeld voor dit probleem. Case was volgens hun bekend en er zou net de volgende dag een monteur langsgaan. Tot nu toe is het euvel er nog steeds: "3g verbinding is er wel, alleen geen internetconnectiviteit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
Op station utrecht centraal op Cell 4434, 4435, 4436 Lac 703 werkt weer prima topic kan dicht.
Pagina: 1