MicroSE blogs

Pagina: 1
Acties:

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 20:03

pkwarts

555433800

Topicstarter
Sinds een tijd post sanderev66 met enige regelmaat wat Tweakblogs over zijn programma's. Opzich heb ik er niet veel op tegen om je eigen programmeerprojecten via een Tweakblog te promoten, je kan immers op je Tweakblog kwijt wat je wil. Een aantal van zijn posts waren nog met verhaal erin, wat screenshots en een discussie eronder.

De laatste tijd komen hier echter ook posts bij met een changelog en geen reactiemogelijkheid. Ik heb het idee dat zulke posts op een andere plek meer op hun recht komen, meuktracker bijvoorbeeld? (iets wat hier ook werd geopperd).
Ik vind het jammer dat blogs die zeer interessant zijn om te lezen van de FP worden geduwd door in feite niks meer dan een changelog van een nou niet bepaald populair programma.

Een voorbeeld staat nu bovenaan in de tweakblogs tracker, maar zal ik voor history ook even hier linken.

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 20:03

pkwarts

555433800

Topicstarter
Ik zie nu dat de meuktracker iig gebruikt wordt, dan lijkt het me al helemaal dubbelop.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb enige tijd geleden al gevraag om een mogelijkheid om te filteren op weblog content. Helaas lijkt het er op dat dit iets is wat niet binnen afziendbare tijd geïmplementeerd zal gaan worden vanwege de economische situatie en andere / belangrijkere aanpassingen. Tot die tijd vrees ik dat je alle blogs gewoon te zien zult krijgen waar inderdaad een hoop oninteressante dingen tussen staan. Om die reden ben ik zelf al gestopt met het lezen van de tweakblogs. De blogs hebben een beetje een status aparte binnen T.net: het is een persoonlijke pagina waar andere regels gelden dan op de rest van T.net en GoT. Ik denk dat je zelf moet beslissen om de logs die je niet interessant vind te negeren in afwachting van een filtersysteem.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum