Problemen bij iTunes account aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik probeer hier zo'n itunes store account aan te maken, maar ik krijg dat verdomde verificatiemailtje niet binnen. Hoort dat zo lang te duren? Ik zie ook in de transacties van zo'n virtuele creditcard die ik heb, dat er 1 dollar op het punt staat afgeschreven te worden, wtf is dit joh. Ten eerst pakte hij die creditcard niet en ten tweede heb ik nog niet eens een account. Word ik meteen alweer genaaid.

Is het btw normaal dat er een kleine rij pixels aan de buitenkant niet gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik wil dus click and buy aanmaken, blijkt dat ik al zo account heb, en dat wachtwoord dus niet meer weet en ook het antwoord op die vraag. heb ik dus een probleem

hoe kan ik dit oplossen? iemand!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-04 20:30

Ves

A gadget addicted Bounty

Goosy schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:24:
Ik probeer hier zo'n itunes store account aan te maken, maar ik krijg dat verdomde verificatiemailtje niet binnen. Hoort dat zo lang te duren?
email kan tot na 2 uurtjes pas aan komen. Ik heb het een paar keer meegemaakt.

Voor de rest, relax, chill.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
VesNL schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:34:
[...]

email kan tot na 2 uurtjes pas aan komen. Ik heb het een paar keer meegemaakt.

Voor de rest, relax, chill.
Ok, dan krijg ik straks dus 20 mailtjes binnen. Maar dat apple mij crediteert nadat ik alleen maar een creditcardnummer heb ingevuld, wat ie nota bene ook nog weigert, vind ik vrij bizar en niet echt chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Goosy schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:59:
[...]

Ok, dan krijg ik straks dus 20 mailtjes binnen. Maar dat apple mij crediteert nadat ik alleen maar een creditcardnummer heb ingevuld, wat ie nota bene ook nog weigert, vind ik vrij bizar en niet echt chill.
Die Dollar wordt echt niet afgeboekt hoor. Dat is gewoon om te kijken of alles klopt e.d.
Maar geniet even van het mooie weer buiten, want dat mailtje kan nog even op zich laten wachten.
Ik had het vorige week ook toen ik een US-account wilde openen. Heb ik na een uur maar een mailtje naar de Apple support gestuurd om te vragen wanneer ze dat mailtje zouden versturen. Ik heb erbij geschreven dat ik geen bevestigings mailtje had ontvangen en dat ie ook niet perongeluk in m'n spam map zat.
Sturen ze terug: "I'm sorry to hear that your confirmation email was sent to your spam folder. " 8)7

Uiteindelijk een tegoed voor een gratis nummer gekregen als verontschuldiging.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Nu online
Wat doe ik verkeerd,

ik wil een account aanmaken via itunes en dan moet ik naar click and buy en dan wil hij connectie gaan maken (click and buy) met itunes en dan blijft hij hier op stil staan

One Moment Please.

Connecting to the iTunes Store.

Loading

We are unable to find iTunes on your computer.

If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or Windows Task Bar.

Die dik gedrukte letters zie ik niet eens in het beeld staan maar alleen als ik ze kopieer en dan plak!
Itunes er al een keer verwijderd en erop nieuw opgezet

[ Voor 5% gewijzigd door Dirk0s op 26-06-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:15
Deze berichten zijn afgesplitst van [iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Nu online
Na 10 x proberen, met andere emails andere computer enz enz
blijft hij nog steeds hier op staan!
iemand die me kan helpen?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/34qlauu.jpg

Dit krijg ik als ik via itunes op Click and buy click en dan mijn gegevens invoer en dan bevestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
Nou ik zit dus nu al iets van 4 uur te wachten op zoiets knulligs als een verificatiemailtje, dit gaat dus helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Goosy schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:43:
Nou ik zit dus nu al iets van 4 uur te wachten op zoiets knulligs als een verificatiemailtje, dit gaat dus helemaal nergens over.
Controle van je creditcard gegevens of?
Mijn account is ook nog niet geactiveerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-04 14:46
Ik heb zelf geen creditcard maar ik wil alleen gratis apps downloaden of via een giftcard gebruiken..
maar ik kan kom heletijd NIET verder bij payment. wegens dat ik geen CC heb-.-""

is er hier een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291270

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
Ik heb het gedaan zonder creditcardgegevens, was de enige manier waarop die iets wou doen voor me. Ik heb in de nederlandse store (onderaan pagina selecteren) een gratis app gekozen en dan kan je zeggen dat je een nieuw account wil aanmaken. Daarna zie je tussen de creditcardgegevens wel 'Geen' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heel dat concept slaat inderdaad nergens op..
Wilde zelf 'n Click and Buy account aanmaken, moest m'n telefoonnummer invoeren voor verificatie-code..
Tot nu toe 2x geprobeerd en 2x niks ontvangen (in tijdsbestek) van dagen dus kan ook geen apps kopen =s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
Hij is binnen bij mij. Nog nooit zo blij geweest met een verificatiemailtje. Ik zit gewoon in de appstore nu, onvoorstelbaar.
Pagina: 1