1080P CRT >ps3

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

• at00mb0m
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-02-2023
Hallo
Ik heb een philips crt screen 17mb/2300.... waarmee ik een resolutie kan instellen van 1920x1080
Kan ik met behulp van een vga box 1080p instellen op deze beeldscherm?(ps3) :+

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
In dit subforum weten we helaas alleen maar hoe we zelf mooie plaatjes kunnen maken en hoe je met zware grafische programma's deskundig de levensduur van je pc om zeep kunt helpen, dus ik vrees dat je in je korte loopbaan op dit forum nu een tweede slotje gaat ontvangen :+

Ik heb ook geen idee hoe zoiets zou moeten, maar het lijkt me het meest logisch om bij de instellingen voor je ps3 te gaan kijken? Er zit ook vast wel een handleiding oid bij?

En weet je zeker dat het geen 17 inch is ipv mb? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 25-06-2009 15:37 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:08
> VB :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 23:10
Volgens mij kan je via VGA geen fullHD resolutie weergeven. Maar zelfs als dat wel zou kunnen, heeft het weinig nut, omdat jouw tv geen fullHD resolutie heeft.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 22:33
dat kan idd niet, dit moet via HDMI en ik geloof dat het ook kan via DVI, maar er bestaan volgens mij sowiezo geen CRT's die full-hd kunnen afdraaien ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 25-06-2009 22:52 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05 21:53

FeaR

In GoT we trust

FastFred schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:52:
dat kan idd niet, dit moet via HDMI en ik geloof dat het ook kan via DVI, maar er bestaan volgens mij sowiezo geen CRT's die full-hd kunnen afdraaien ;)
VGA kan zeker wel resoluties van 1920 x 1080 weergeven en wel hoger ook.
Probleem is alleen dat de afstand van de bron tot beeld niet lang mag zijn en dat het geheeld nogal gevoelig is voor storingen.

Dus voor hogere resoluties onder langere afstanden en minder ruis zijn alternatieven als DVI, HDMI, etc betere kandidaten. Maar met VGA zou het wel kunnen in theorie.

Overigens zijn er wel CRT televisies geweest die 720p en 1080i weer konden geven.
Zie ook Full HD CRT televisies.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Nogmaals welkom op GoT at00mb0m. :w

Wat jij wilt kan denk ik best mits je monitor dat ondersteunt, en je zegt dat die dat doet. Houdt echter in je achterhoofd dat dergelijke resoluties over normaal VGA sturen nogal vatbaar is voor signaalverliezen, dus houdt die kabel kort.
Je geeft echter specificaties die niet kloppen, ik kan begrijpen dat je het over een 17" monitor van Philips hebt, maar wel model is onduidelijk. Welke modi de monitor aankan vind je terug in diens handleiding.
Ook is er al aardig wat geschreven binnen VB betreffende het aansluiten van bijvoorbeeld consoles op computermonitoren, maak ook eens gebruik van de Search

Als je een topic opent is het de bedoeling dat je duidelijk bent in wat je wilt bereiken, met welke middelen en wat niet lukt of waar je twijfels over hebt. Waar we wel verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat om een antwoord op je vraag te vinden. Zie ook Het algemeen beleid zoals je die bij het registreren ongetwijfeld ook als leesvoer aangeboden hebt gekregen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.