Kijk, ik snap best dat er gevallen denkbaar zijn waar het zo z'n nadelen heeft, en er is ook zeker wel een afweging gemaakt om de zaken zo goed mogelijk te krijgen.
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat je nogal overreageert, en doet alsof zaken die een grote uitzondering vormen de complete functionaliteit van de PW tot nul reduceren. Dat je een stukje informatie dat we toch al de meest complete en best onderhouden zijn al omdraait naar "je kan toch nergens anders heen" is daar een goed voorbeeld van. Je kan namelijk bést ergens anders heen als gebruiker, maar net zoals jij de boel net omdraait zoals het je uitkomt, vind je dat je nergens heenkan omdat je zelf ook - ondanks deze wijziging - vindt dat wij de beste dienst aanbieden; en we doen er dan ook enorm veel aan om een goede dienst te bieden.
Ik probeer duidelijk te maken, dat we écht wel proberen het beste aan onze bezoekers te bieden - daar hebben wij alleen maar baat bij. Dat niet altijd iedereen het eens kan zijn met ieder detail is logisch met 300K+ geregistreerde gebruikers, maar zoals gezegd vind ik dat je het *nogal* overtrekt. Als je dan verder kijkt dat je hier ook nog de enige bent die zo van leer trekt kan je nou ook niet gelijk zeggen dat jouw visie hierop heel erg breed ondersteund wordt.
Nogmaals, het aantal door gebruikers toegevoegde prijzen is minimaal, en waar ze toegevoegd worden relatief vaak onjuist. Er is geen informatie over bijkomende kosten, en direct doorklikken was niet mogelijk - controle van de prijzen (en gebleken onjuistheid) was daardoor *heel* erg scheef (en controle zeer arbeidsintensief). Het aantal winkels wat hier prijzen door gebruikers had staan was dus ook minimaal, waardoor het hele verhaal "select groepje" geen hout meer snijdt.
Maargoed, je argumenten zijn begrepen, en nee, op basis van één iemand met een sterke mening erover gaan we geen aanpassingen doen, en eerlijk gezegd zie ik ook niet veel nut van verdere discussie als er geen nieuwe inzichten of argumenten komen.
Ik doe trouwens even een titelfix om wat duidelijker de lading van het topic te dekken.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 26-06-2009 12:13
]