Is Gigavolt.nl betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.681 views

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-01 08:52
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen en ik kan de iPhone 3G 16Gb concurrerend krijgen via gigavolt.nl. Heeft iemand met deze partij ervaring?

Kan namelijk zeer weinig informatie terugvinden op internet, behalve hun advertenties. De prijs is niet opvallend laag ofzo.

Bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door jordy5 op 24-06-2009 17:06 ]

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Even een whois gedaan :) Site bestaat pas een jaartje zo te zien...

http://whois.domaintools.com/gigavolt.nl

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56

talin

ES-MA

een bedrijf waar je fysiek onmogelijk contact mee kan krijgen zou ik je afraden.

ook de retour mogelijkheden zijn wel heel beperkt, alles moet via de mail en kan niet retour gestuurd worden, lijkt me ook niet dat ze iets ondersteunen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• jordy5
Mij gaat het erom of ik veilig kan bestellen ;) Lees nergens ervaringen alleen mensen die erheen verwijzen naar een product ofzo

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 16:59
Overmorgen komt toch de 3GS uit? Voor zelfde tarieven als 3G. Waarom dan nu nog kopen?
Is een thuishandelaartje lijkt het.

Als je hier in het shopping forum kijkt, zijn er een aantal failisement topics. Veelal kleine thuis handelaartjes.
Mensen zijn dan ook hun product of geld kwijt. Mij advies; iets meer betalen bij een grote zaak.

[ Voor 59% gewijzigd door Lumics op 24-06-2009 16:59 ]

• jordy5
3GS is een stuk duurder?! €550,- voor de 3G 16GB en de 3GS rond de 750. Sorry maar dat is toch 200 euro verschil. Niet zelfde tarieven, tenzij je mij aan kan geven waar deze rond de 550 te koop zal zijn?

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 16:59
Ik bedoel icm met een abbo'tje. Daarnaast is het de vraag wat je inlevert qua service en garantie bij een kleine handelaar.

• jordy5
Ik verzeker hem, dus bij problemen gaat hij naar de verzekering. Heb nooit bij problemen in alle jaren dat ik bij Actua verzekerd ben zelf aanspraak hoeven maken op garantie etc.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waarom haal je hem niet gewoon in België, voor die prijs heb je een 16GB 3GS :z

Verwijderd

Beste mensen,

Mensen die internet niet vertrouwen, kunnen bij ons in de winkel langskomen.
En wij zijn bereikbaar op nummer: 0235575312

Onze adresgegevens: Tussenweg 37 2132CS te Hoofddorp (tegenover ANWB)

Hopelijk zien wij u in onze winkel.

Met vriendelijke groet,
GigaVolt

• Martin684
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door Martin684 op 17-07-2009 09:39 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Let op: Het lijkt sowieso een louche zaak: Ze voeren m.i. onterecht het Thuiswinkel Waarborg logo. Ik heb hierover een klacht ingediend bij thuiswinkel.org. Ik houd jullie op de hoogte van hun reactie.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Hiervoor is de shopreview normaal gesproken bedoeld! Nu staat gigavolt niet in de ShR, dus zou ik gewoon eens de naam van de winkel door google heen gooien. Het antwoord gegeven door GigaVolt lijkt me daarnaast duidelijk genoeg.... Je kunt gewoon langsgaan!

Daarmee is tevens de discussiewaarde van dit topic verdwenen (net als de TS) en mag deze op slot.

Edit: o ja. Op basis van dit topic ontstond een andere discussie die hier verder gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 01:55 ]

Verwijderd

Nog even een toevoeging:
quote: sjaakduhuuhl
Overigens heb ik van Thuiswinkel.org bevestigd gekregen dat het logo onrechtmatig gevoerd wordt en ze contact opnemen met gigavolt.nl.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.