www.dezak.nl
Staat vandaag uitgebreid in de Metro zag ik... maar ik weet er nog niets van.
Heeft iemand wellicht al meer info hierover? Mijn Telfort internet loopt af en als het goedkoper en/of sneller kan.. graag!
Verwijderd
Houder
TIN002045-TRAIP
Tinus
Buitenom 51
2711JM zoetermeer
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2009 16:21 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
?Den Haag - Telecomcontracten zijn binnenkort makkelijker op te zeggen als gevolg van een wijziging van de Telecommunicatiewet door staatssecretaris Heemskerk.
Vanaf 1 juli as. kan de consument een stilzwijgend verlengd abonnement na de eerste contractsperiode (meestal 1 tot 2 jaar) op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Het gaat dan om abonnementen voor bijvoorbeeld internet, mobiele telefonie of voor kabeltelevisie.
[ Voor 58% gewijzigd door Barleone op 24-06-2009 16:34 . Reden: screens met google ads ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wel lachen als dit dan een actie van Online blijkt, en ineens iedereen online opzegtMatis schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:27:
Het is gewoon al zeker dat Online de zak krijgt. Wat een bagger I(S)P (zonder service). Heb nu al 4 keer mijn lijfdoos opgestuurd omdat internet er mee kapt. We krijgen steeds dezelfde terug, terwijl nieuwe klanten een nieuwe serie krijgen (zonder brakke Franse firmware).
Online -1
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, inderdaad. Administratie hebben ze daar ook nog nooit van gehoord. Bah bah,SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:
Ik weet niet of je jezelf populair maakt door de andere zo 'af te schrijven', zeker als je zelf je zaakjes nog niet op orde hebt.
Ik was lekker eerderTheCoolGamer schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:36:
Lijkt me duidelijk.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Maar die van mij is mooier
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Hoeveel isp's hebben dat wel? En helemaal in de lowbudget sectie..SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:
Ik weet niet of je jezelf populair maakt door de andere zo 'af te schrijven', zeker als je zelf je zaakjes nog niet op orde hebt.
Dat is 1, maar daarmee ook je concurrentie zo even 'afschrijven' lijkt me niet echt 'done'.418O2 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:53:
Hoeveel isp's hebben dat wel? En helemaal in de lowbudget sectie..
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2009 17:08 ]
[ Voor 20% gewijzigd door 0fbe op 24-06-2009 18:18 ]
↓ volgende bericht hieronder ↓
Ziggo, HetNet, Allice hebben dus maand abbo. UPC, KPN, Telfort, Tele2, XS4All niet. Dit vind ik wel heel flauw van Online om dan te gaan adverteren met opzeggen maar dat je zelf niet zo 1..2..3 van Online afkomt.Orion84 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:02:
Ziggo is ook al sinds introductie een maandabbo.
Volgens mij heeft ziggo niet eens een maandabo maar een opzegtermijn van een maand. In principe kun je na 1 dag al opzeggen.Orion84 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:02:
Ziggo is ook al sinds introductie een maandabbo.
PSN: djmurcielago
[ Voor 49% gewijzigd door vincedd op 24-06-2009 19:55 ]
maandabbo was inderdaad misschien niet helemaal de meest handige term neeMurcielago schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:43:
[...]
Volgens mij heeft ziggo niet eens een maandabo maar een opzegtermijn van een maand. In principe kun je na 1 dag al opzeggen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Als je bij KPN IPB vandaan wilt, kun je niet naar HetNet. Tenzij je 14 dagen met een dode lijn wil zitten, zonder nummerbehoud. Zo werd me meermalen vertelt door het HetNet callcenter.simplendi schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:18:
Het domme is, bij Online zelf kan je (in tegenstelling tot HetNet) pas na 1 jaar maandelijks opzeggen. Anders had ik Online allang de zak gegeven...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Je kan op je "Mijn UPC" pagina duidelijk zien wanneer je huidige contract vervalt. Dat zetten ze er expres bij.alt-92 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:50:
Op zich wel weer goed, want ik had tot nu toe eigenlijk niks meer gehoord over de wetswijziging
Scheelt weer zoeken in de contractzooi wanneer crappy UPC internet ook weer inging.
Liege, liege, liegebeest!
Ik ga Online zeker de zak geven, jammer dat ze er niet bijstaan op hun eigen site, dat zal pas gewaagd zijncailin_coilleach schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:24:
Je kan op je "Mijn UPC" pagina duidelijk zien wanneer je huidige contract vervalt. Dat zetten ze er expres bij.
Verwijderd
Als je ff nadenkt zou het best onlogisch zijn als Online hierachter zit. Waarom zou je eerst moeite doen om jezelf niet te noemen op een website en dus anoniem proberen te blijven.. om vervolgens op hetzelfde moment die campagne wel te claimen via Google Adwords, waardoor je onder elkaar terecht komt in de gekochte zoekresultaten!? Weg alle moeite die je he hebt gedaan!Matis schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:05:
[...]
Ik ga Online zeker de zak geven, jammer dat ze er niet bijstaan op hun eigen site, dat zal pas gewaagd zijn
[ Voor 19% gewijzigd door .NCK op 26-06-2009 23:58 ]
KPN.ApexAlpha schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:01:
Wie moet dat groene mannetje voorstellen?
The devil is in the details.
Och, natuurlijk
lees het topic door en overal staat dat online erachter zit.NCK schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 23:57:
De actie lijkt op die van de kabouters een aantal jaar terug. Dit is ook weer zo'n verdachte actie.
Door het toevoegen van hun eigen bedrijf maken ze zich minder verdacht... ik heb mijn vermoedens.
Zijn er al hints vrijgegeven?
We zullen het zienmexel schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 03:42:
[...]
lees het topic door en overal staat dat online erachter zit
ze hebben zelf afbeeldingen geplaatst zodat iedereen het snapt
ze hebben er gebruikt van gemaakthar0 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:18:
Yeps.. hier ook de tele2 zak ...
of ze hebben het idee ge...leend .. of t is gewoon tele2
Geef uw huidige provider de zak
Stap over naar Online en bespaar
Vanaf 1 juli 2009 verandert de Telecom wetgeving. Dit houdt in dat internet-
contracten niet meer stilzwijgend verlengd mogen worden. Profiteer hiervan en bespaar tot honderen euro's bij Online.
Geef daarom nu uw huidige provider de zak en ontvang € 50 overstappremie!
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
tuurlijk ze moeten nu klanten houden.Mektheb schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:30:
Wel slim van Tele 2 dan, want ze doen exact het zelfde zelfde teksten zelfde plaatjes etc
[ Voor 50% gewijzigd door Barleone op 27-06-2009 16:31 ]
Niet overtuigd door deze link: http://www.online.nl/dezak dat het van online is?xminator schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:21:
Het is gewoon van tele2 denk ik...
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Mr_Blobby schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:26:
[...]
Niet overtuigd door deze link: http://www.online.nl/dezak dat het van online is?
The devil is in the details.
B.S.U.R.
tuurlijkthaumaturgus schreef op zondag 28 juni 2009 @ 01:15:
Het lijkt me een reclamecampagne van Tele2 waar Online dmv googleads en hun eigen site handig op ingespeeld heeft.
Verwijderd
Leg dan eens uit wat er niet zou mogen?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 08:28 ]
Verwijderd
we zullen zien of de zak van online of tele2 is.Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 08:25:
[...]
Leg dan eens uit wat er niet zou mogen?
Even voor de duidelijkheid; als een reclamecampagne wordt bedacht met als eyecatcher een bruine papieren zak, dan zou je toch wel stom zijn om niet ook die zak op je actiepagina te laten zien. Kortom, de zak is NIET van Online, maar Online heeft heel snel en slim gehandeld.
Beetje afgepakt? Volgens mij is is het gewoon het principe van virals. Je gooit iets de wereld in wat niet direct met jou in verband kan worden gebracht. Mensen gaan daar over praten en na een tijdje vertel je dat het jouw campagne was. Het lijkt me niet dat Tele2 het alleenrecht heeft op een dergelijke aanpak (of hem überhaupt heeft bedacht).Rupie94 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:49:
Ik denk ook dat het van online.nl is, dat is namelijk de enige waarover je geen zak ziet.
Ik vind het wel een beetje afgepakt van de campagne van Tele 2, daar wist ook niemand waarom dat schaap er nou was en werd dus iedereen nieuwsgierig en kreeg het dus meer aandacht.
Misschien is het inderdaad ook wel van een vergelijker, maar in ieder geval van iets nieuws, anders zou 1 juli niet worden genoemd.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
de zak is door geheel nederland verspreid en de reclames komen ook op tv in eindhoven.Gertjan. schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:56:
[...]
Persoonlijk vind ik het verdacht dat ik Online nog niet op de posters heb gezien met een zak er overheen. Nu zal dat ook vrij lastig zijn omdat online niet echt een logo heeft. Toen ik de posters voor het eerst zag vroeg ik me ook al af wat ze moesten voorstellen. Eerst zag ik alleen de poster met het tele 2 schaap, maar heb nu ook al andere gezien (zoals die van Alice. op zich wel een verbetering met die zak). Ben ook wel benieuwd of ze rekening houden met de beschikbaarheid van aanbieders in en regio. Het lijkt me niet echt logisch om een "zak over ziggo" te verspreiden in Eindhoven (is UPC gebied).
Bljikbaar niet. Wij hebben 'het schaap' in de brievenbus gevonden, maar Tele2 is bij ons helemaal niet beschibkaar..Gertjan. schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:56:
[...]
op zich wel een verbetering met die zak). Ben ook wel benieuwd of ze rekening houden met de beschikbaarheid van aanbieders in en regio. Het lijkt me niet echt logisch om een "zak over ziggo" te verspreiden in Eindhoven (is UPC gebied).
[ Voor 21% gewijzigd door IJsbeer op 29-06-2009 13:36 ]
dan is het een leuke stunt omdat ze wel hun schaap met een zak op tv laten zienIJsbeer schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:29:
[...]
Bljikbaar niet. Wij hebben 'het schaap' in de brievenbus gevonden, maar Tele2 is bij ons helemaal niet beschibkaar.
Overigens zijn er ook al zakken gevonden zonder het schaap? De posters tot daar aan toe, maar de zakken staat heel duidelijk een aanbod op van Tele2, ik zou dus nog steeds zeggen dat Tele2 erachter zit en dan Online handig gebruik maakt van de situatie.
Of Tele 2 wil ons laten denken dat het Online is. Ze denken dat wij dan denken dat Online zichzelf er tussen uit heeft gelaten.[/samenzwering]mexel schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:22:
[...]
dan is het een leuke stunt omdat ze wel hun schaap met een zak op tv laten zien
en waarom staat online er dan niet bij
wel vreemd allemaal
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Lang niet alle providers staan erbij. Wellicht dat ze online gewoon vergeten zijn. Compuserve, TweakDSL en zo zijn er nog meer die missen.mexel schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:22:
[...]
dan is het een leuke stunt omdat ze wel hun schaap met een zak op tv laten zien
en waarom staat online er dan niet bij
wel vreemd allemaal
Dat zijn allemaal relatief kleine en niet erg bekende providers. Online is het voormalige Orange. Dat is toch wel een vrij grote aanbieder. Orange heeft destijds heel wat reclame gemaakt voor zijn ADSL en bijbehorende diensten en Online maakt zelf nu ook nog reclame.IJsbeer schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:07:
[...]
Lang niet alle providers staan erbij. Wellicht dat ze online gewoon vergeten zijn. Compuserve, TweakDSL en zo zijn er nog meer die missen.
of die 2 hebben hetzelfde reclameburo ingehuurd die ze allebij uitspeelt.Gertjan. schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:28:
[...]
Of Tele 2 wil ons laten denken dat het Online is. Ze denken dat wij dan denken dat Online zichzelf er tussen uit heeft gelaten.[/samenzwering]
Het kan 2 kanten uit gaan, Tele2 kan meeliften op de campagne van Online of Online op die van Tele2. Ben wel benieuwd eigenlijk. Het kan zelfs zijn dat er misschien een andere partij achter zit... Hopelijk weten we het binnenkort.
Nee, die makkelijke overstapservice is onderdeel van wetgeving die afgelopen 1 januari al is ingegaan.Johny_B schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:50:
Ik kan er helemaal naast zitten, maar misschien is dit een initiatief van de ISP's om te benadrukken dat het overstappen van ISP na 1 juli makkelijker wordt. Net als die overstapservice van Het Net (als je begrijpt wat ik bedoel) was het toch de bedoeling dat mensen niet meer zelf hun abonnementen op hoefden te zeggen maar dat ISPs dit onderling gingen regelen? Misschien is dit de ludieke manier om het aan te kondigen. Dan hebben ze meteen handig ingespeeld op het feit dat (bijna) alle contracten onlangs per maand opzegbaar zijn...
Deze marketingactie maakt echt geen deel uit van de overstapservice maar is gewoon van een van de providers die de overstap protocollen gaat gebruiken die in de COIN werkgroup zijn vastgelegd. Persoonlijk heb ik niets tegen viral marketing maar een beetje 'volledigheid' zou prettig zijn. Zo werken Alice en Hetnet al sinds jaar en dag met maandcontracten dus waarom ze bij de batch staan ' die je vanaf 1 juli kunt opzeggen' is me een beetje duister.Barleone schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:24:
[...]
Nee, die makkelijke overstapservice is onderdeel van wetgeving die afgelopen 1 januari al is ingegaan.
Ongelofelijk triest en sneu van KPN dat je alsnog niet van KPN ipb naar HETNET s&b kan overstappen.
![]()
![]()
Scroll eens wat omhoog, daar staat ie al. En er zijn meer mensen die een zak met tele2 reclame hebben gehad, andere zakken heb ik nog neit voorbij horen/zien komen.mexel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:35:
foto foto foto
haha ja dat laatste denk ik dat er gebeurdSCIxX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:11:
Ik snap niet wat ze nou willen. Klanten met een nog lopend contract kunnen wel overstappen, maar dan gaan ze dubbel betalen.
Sowieso zou ik maar even de kat uit de boom kijken, als de provider (indien het een provider is, en geen overheidsmaatregel) die hier achter zit straks overladen wordt met aanmeldingen zal het hoogstwaarschijnlijk een drama worden.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Als een bedrijf veel meer aanmeldingen krijgt dan verwacht dan gaat het fout ja. Kijk naar KPN internetplusbellen van een aantal jaren geleden. Tuurlijk herstelt dat zich weer, maar dan is het verstandiger de beginperiode af te wachten.mexel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:14:
[...]
haha ja dat laatste denk ik dat er gebeurd
te veel aanmeldingen in 1 keer en alles loopt in de soep
Hier lag ie ook al in de bus gisteren. Toevallig heb ik gisteren ook een upgrade van 10 naar 60 mbit gehad, maar die is niet van Tele2B2 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:23:
Tele2... Ik had de zak gister al in de bus.
xminator schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:11:
Echt een slechte actie van tele2, wist het al sinds de 26e. Had toen de zak al ontvangen.
[ Voor 9% gewijzigd door .Gertjan. op 30-06-2009 19:18 . Reden: Net het Fok! berichtje pas gelezen ]
Eeuhm had de 26e al een zak van tele2 ontvangen. Dus vond het al duidelijk dat het van tele2 was omdat de zak geheel in stijl was van met dat van het filmpje..Gertjan. schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:15:
[...]
edit:
Had het linkje geopend maar nog niet gelezen. Het is dus Tele2, maar iedereen die gaat roepen dat hij het aan de zak herkend had deed eigenlijk ook maar een gok, net zo goed als de mensen die dachten dat het Online was (de signalen konden op buide duiden). "Proficiat" aan iedereen die Tele2 heeft geraden.
De wetswijziging houd in dat je na de 1e contractsperiode altijd mag opzeggen.Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 08:34:
Bij ons stond er TELE2 op de zak, maar daar hebben wij al tripleplay van.
Deze hebben wij na een half jaar opgezegd, (met de melding einde termijn, dus een half jaar later)
Toen kregen wij de melding dat dit niet acceptabel was omdat zij dit niet in het systeem konden zetten meer dan 3 maand vantevoren.
Dus bij tele2 werken ze met een 3maands agenda ofzo![]()
Dus gevraagd waar het in de voorwaarden stond dat ik niet meer dan 3 maand vantevoren op mocht zeggen.
-Ja meneer dat staat in de voorwaarden, ergens op de site-
Hij wou al bijna ophangen, maar ik als een pitbull aan zijn been, verzocht hem het op te zoeken, stom want dat koste mij weer 25minuten beltegoed, (mobiel omdat de telefoonlijn het ook al weer niet deed, wat de reden was dat ik belde)
Aan het eind kon hij mij niet zeggen waar het stond, in de voorwaarden word er gelinkt naar de site, maar daar staat niets, ik heb echt wel goed gezocht.
Ik zou worden doorverbonden met zijn chef, die er even niet was, die zou terugbellen, maar dat is ook niet gebeurd.
ps. de jongens van de technische dienst, als je daar al mee word doorverbonden begrijpen wel wat klantvriendelijkheid is, maar als je iets administratiefs gedaan moet hebben dan heb je een uitdaging.
Met andere woorden, TELE2 krijgt de TELE2 Zak bij ons.
Over een week mag ik TELE2 bellen om op te zeggen, dat word een leuk gesprek, ik kijk er nu al naar uit
https://wren.co/join/Devian
Alleen als de minimale contracttermijn verlopen is (eerste contract)Woohooo schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:45:
Hmm oke ik probeer dus al een half jaar van Scarlet af te komen maar ik begrijp dat ik nu dus binnen 1 maand vanaf morgen het op kan zeggen?
Verwijderd
Hoe doen ze het dan bij Tele2? Moet je daar dan zelf steeds opnieuw een abonnement aanvragen?Devian schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:14:
Tele2 zelf heeft nooit contracten stilzwijgend verlengt.
Mja dat is dus al zo.. heb denk ik Scarlet nu 4jaar ofzo..denan schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:55:
[...]
Alleen als de minimale contracttermijn verlopen is (eerste contract)
Word na de contractperiode steeds verlengt met een maand. Dus je kunt na je contractperiode per maand opzeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:08:
[...]
Hoe doen ze het dan bij Tele2? Moet je daar dan zelf steeds opnieuw een abonnement aanvragen?
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Dit is toch hetzelfde als stilzwijgend verlengen? Maar dan per maand. Tele2 neemt immers geen contact op met de klant.Devian schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:27:
Word na de contractperiode steeds verlengt met een maand. Dus je kunt na je contractperiode per maand opzeggen.
[ Voor 98% gewijzigd door Arnold op 01-07-2009 08:32 ]
De regel is ingevoerd omdat er stilzwijgend verlengd werd met te lange periodes. Als je een week te laat was zat je soms weer een jaar vast aan je abonnement. Dit zorgde voor veel frustratie bij de klanten en het sloeg ook eerlijk gezegd nergens op om met dergelijke termijnen te verlengen. Vaak had je dan ook nog als nadeel dat je weer een jaar aan een mogelijk te duur abonnement vast zat. Vooral met mobiele providers, want je oude contract werd gewoon verlengd dus ook je oude tarieven en dergelijke.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:38:
[...]
Dit is toch hetzelfde als stilzwijgend verlengen? Maar dan per maand. Tele2 neemt immers geen contact op met de klant.
Het is trouwens verlengd met een 'd', maar word moet dan wel weer met een 't', dus wordt.
Verwijderd
Nou volgens mij is het de slechtste ooit, ik heb er zoveel problemen mee gehad, pas 3 maand na aanvragen internet en meerdere modems ontvangen waar ik voor mocht betalen.ApexAlpha schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:48:
Geef iedereen de zak behalve TweakDSL. Nog altijd de beste provider ooit.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq