Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Dus ik had toch gelijk het tele2 was en niet online ? xD

verder Ziggo is prima hoor :) zolang het werkt

Binnenkort XMS met glasvezel dus dan zoeizo doeeeeei ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Ik snap niet wat de verandering is. Alle providers mogen al sinds enige tijd alleen stilzwijgend verlengen met 1 maand. Wat willen ze anders doen, klanten die niks aangeven automatisch afsluiten bij het einde van het contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 12:04
SCIxX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:01:
Ik snap niet wat de verandering is. Alle providers mogen al sinds enige tijd alleen stilzwijgend verlengen met 1 maand. Wat willen ze anders doen, klanten die niks aangeven automatisch afsluiten bij het einde van het contract?
Eerst verlengden ze je contract gewoon met 1 of 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

En nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nou de site van tele2 is nu echt zo traag als stront.... en daar moet je naar overstappen ?XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Brummetje schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:55:
Nou de site van tele2 is nu echt zo traag als stront.... en daar moet je naar overstappen ?XD
Blijkbaar heeft die actie succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:54
http://www.de-zak.nl _/-\o_ die is tenminste wel snel O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Puch-Maxi op 01-07-2009 20:11 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
ApexAlpha schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:39:
[...]

Eerst verlengden ze je contract gewoon met 1 of 2 jaar.
Oh, bij KPN en Hetnet hebben ze dit een jaar geleden ongeveer al gewijzigd, daar worden maanden alleen nog met een maand stilzwijgend verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dit is mooi om te horen. Gisteren (31/06) heb ik nog met Telort aan de telefoon gehangen om mijn abonnement op te zeggen, om er vervolgens achter te komen dat deze voor de tweede keer verlengd is met nog een jaar. Volgens de zeer behulpzame telefoontuthola was het onmogelijk om hier onderuit te komen zonder een slotnota te moeten betalen.

Situatie 01/07:
Stuurt Telfort mij een slotnota als ik per vandaag opzeg?

Nee. U kunt uw contract per direct opzeggen met een opzegtermijn van één maand. U ontvangt geen slotnota.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:39
Ja hoor, dat domein is geclaimd door Telfort. Er zijn dus nu als twee providers die aanhaken op de Tele2 campagne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al die verlengingen en opzegtermijnen van max 1 maand is leuk, maar voor de kabelaars onder ons niet heel interessant. Alles leuk en aardig, qua internet genoeg alternatieven, maar qua TV dan toch niet helemaal. Zit nu Ziggo alles in 1 en dat werkt perfect, maar de alternatieven zijn niet echt denderend. Tele2 TV is om te huilen (gezien bij zusje en ouders) en daarbij afhankelijk van je internet en dus van je overboekingsfactor, digitenne staat bekend om het vaak mindere bereik en nog steeds (te) weinig zenders naar mijn beleving. Maar ik ben dan ook verwend met zo'n fijn digitaal totaal pakket ;)
Komt ook nog bij dat je dan ineens voor verschillende diensten met verschillende providers van doen krijgt. Leuk als het werk, een hel met naar elkaar verwijzende helpdesks en firma's als het niet werkt.

En dan nog even heel on-topic: als je al die plaatjes ziet en de beeldmerken die ze (half) gebruikt hebben...ik kan me zo voorstellen dat de andere providers niet zo blij zijn met tele2...misbruik van andermans beeldmerk enzo....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
The Eagle schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 01:23:
Tele2 TV is om te huilen (gezien bij zusje en ouders) en daarbij afhankelijk van je internet en dus van je overboekingsfactor
De beeldkwaliteit lijkt me niet afhangen van de overboeking, bij Digitale TV is het toch meer het werkt of het werkt niet; het zou dus eerder storingen moeten geven als je onvoldoende Mbit tot je beschikking hebt. Er is ook nog interactieve TV, en zowel Tele2 als Internactieve TV van KPN vind ik kwalitatief prima. OK, kabel is beter, net wat meer Mbit per kanaal, maar om nou van om te huilen te spreken... Dan is Digitenne eerder om van te huilen.

Je kan overigens prima je kabelabo aanhouden en bij een ADSL aanbieder je internet afnemen. Dat hoeft niet eens duurder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

musicfreak schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:32:
[...]
Ja hoor, dat domein is geclaimd door Telfort. Er zijn dus nu als twee providers die aanhaken op de Tele2 campagne!
3 online heeft ook een soort zakje
www.online.nl/dezak

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ja, die ken kende ik ook al. Actie is door Tele2 gestart, aanhakers zijn Telfort en Online. Da's dus 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Maar kan tele2 niet claimen dat zij ook op de online site erbij moeten? Want online komt daar als goedkoopste uit de bus terwijl dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

ApexAlpha schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:02:
[...]

Maar kan tele2 niet claimen dat zij ook op de online site erbij moeten? Want online komt daar als goedkoopste uit de bus terwijl dat niet zo is.
Tuurlijk niet. Online mag toch zelf weten wie zij op hun site zetten? Zolang ze hier niet direct reclame mee gaan maken is er weinig aan de hand. Sowieso moet je oppassen met vergelijkingen op de sites van de aanbieders. Iedere aanbieder zal vertellen dat zij de goedkoopste/best is. Zelfde geldt dus ook voor de Tele2 campagne.

Wij van WC eend adviseren WC eend

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02
ApexAlpha schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:02:
[...]

Dat Tele2 altijd goedkoper is dan Online, is niet waar.

Het 20mb internet abonnement van Online is weliswaar 10 euro duurder voor het eerste jaar dan Tele2, maar Online is 50 euro goedkoper dan Tele2 wanneer je geen actieve KPN lijn hebt.
Het standaard internet+bellen abonnement van Online is 40 euro duurder voor het eerste jaar dan Tele2, maar daarna per maand 5 euro goedkoper.
En het internet+gratis bellen abonnement van Online is 70 euro goedkoper dan Tele2 voor het eerste jaar en daarna per maand 10 euro goedkoper.

Hierbij heb ik de standaard tarieven van de sites gehanteerd inclusief éénmalige administratiekosten en de 50 euro overstappremie van Online voor hun internet+gratis bellen abonnement.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
online is echt de slechtste provider van nederland.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Dutchzilla schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:17:
online is echt de slechtste provider van nederland.
Leuke oneliner. Ik zit al een paar jaartjes bij Wanadoo/Orange/Online en nergens last van. Ik heb een paar keer service nodig gehad en alle keren lag het probleem bij KPN en niet bij hun. (Ik heb een analoge KPN-lijn aangehouden, omdat ik ook bij een stroomstoring wil kunnen bellen e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willymichiels
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-03 14:56

willymichiels

Le Baron

ja en de zogenaamde snelheidstest van Online meet ook niet je eigen snelheid. Die geeft aan dat ik op 10Mb zit omdat ik een 10Mb abo heb. Maar heb ziggo en heb als hoogste 24Mb gehaald en gemiddeld 18Mb op speedtest.net, downloaden van snelle servers (bv. Ubuntu repositories) altijd tussen de 2MB en 3MB p/s En trouwens bij alle adsl providers staat er TOT bv. 20Mb ipv gewoon 20Mb. Dus je gaat het toch niet halen. Bij Ziggo staat gewoon 10Mb . en geen tot 10Mb. Dus je kunt gaan zeiken als je eronder zit. als je 5 Mb haalt bij zo'n tot 20Mb adsl abo. Heb je niks te zeiken er staat namelijk tot voor. Gewoon oplichterij allemaal die adsl-abonnementen. Kabel betaal je wel veel meer voor, maar je bent gegarandeerd van een hoge snelheid. En de limiet haal je vrijwel zeker altijd.

[ Voor 6% gewijzigd door willymichiels op 02-07-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Mr_Blobby schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:06:
[...]
Dat Tele2 altijd goedkoper is dan Online, is niet waar.

Het 20mb internet abonnement van Online is weliswaar 10 euro duurder voor het eerste jaar dan Tele2, maar Online is 50 euro goedkoper dan Tele2 wanneer je geen actieve KPN lijn hebt.
Tele2 rekent geen extra kosten als je geen actieve KPN lijn hebt bij Tele2 Compleet abonnementen.
Online is dus altijd duurder.
Het standaard internet+bellen abonnement van Online is 40 euro duurder voor het eerste jaar dan Tele2, maar daarna per maand 5 euro goedkoper.
Het standaard internet+bellen abonnement van Online moet je per maand extra betalen om een draadloos modem te krijgen. Dit maakt Tele2 het eerste jaar 67 euro goedkoper, het 2e jaar is Tele2 24 euro duurder.

[ Voor 38% gewijzigd door Devian op 02-07-2009 17:38 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02
Devian schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:32:
[...]

Tele2 rekent geen extra kosten als je geen actieve KPN lijn hebt bij Tele2 Compleet abonnementen.
Online is dus altijd duurder.
[...]
Je moet even goed lezen. Ik heb het hier niet over de complete abonnementen, maar over het internet abonnement, dus zonder telefonie en daar betaal je wel degelijk per maand 5 euro extra voor bij Tele2 als je geen actieve, analoge telefoonlijn van KPN hebt (bron).
Het standaard internet+bellen abonnement van Online moet je per maand extra betalen om een draadloos modem te krijgen. Dit maakt Tele2 het eerste jaar 67 euro goedkoper, het 2e jaar is Tele2 24 euro duurder.
Volgens mij bedoel je 76 i.v.m. 67 euro en ik zou altijd zelf een draadloze modem of router kopen want dat is goedkoper dan maandelijks betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Blobby op 02-07-2009 20:49 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mr_Blobby schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:47:
Volgens mij bedoel je 76 i.v.m. 67 euro en ik zou altijd zelf een draadloze modem of router kopen want dat is goedkoper dan maandelijks betalen.
Helemaal eens, bovendien: die modem/router van Tele2 heeft niet zo'n denderend bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:49
Brummetje schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:55:
Ze laten je denken (mislukt bij jou) dat heel je internet traag is, en dat je dus snel moet overstappen. ;)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Mr_Blobby schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:47:
[...]
Je moet even goed lezen. Ik heb het hier niet over de complete abonnementen, maar over het internet abonnement, dus zonder telefonie en daar betaal je wel degelijk per maand 5 euro extra voor bij Tele2 als je geen actieve, analoge telefoonlijn van KPN hebt (bron).
[...]
76 ja, klopt.
Had verder inderdaad niet zo snel opgemerkt dat het internet only betrof, zat op werk en had nog ene minuutje te gaan voordat ik de trein missen zou ;).

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1 2 Laatste