Hallo Allemaal,
Ik heb een WD 500 gb externe hdd, Deze wou ik met Paragon opdelen in twee partities bijna op het einde van het proces gaf deze een foutmeldeing van "oppervlakte error" en het proggie ging vast zitten.
Heb paradon afgesloten, was volgens mij de enige optie.
De computer zag mijn externe hdd niet meer.
Nu heb ik met testdisk een scan gedaan en krijg de error
warining: incorrect number of heads/cylinder 255 <fat> != 64 <hd>
warining: incorrect number of sectors per track 63 <fat> != 32 <hd>
De computer ziet de HDD wel in explorer komt alleen het icoontje niet te staan van elements. Alle directory's zijn aanwezig in de explorer maar alle bestanden zijn corrupt.
In testdisk kan ik de heads/cylinder veranderen en ook de sectors zijn wel aan te passen.
Weet niet of dit proces terug te draaien is. Stom als ik ben geen back-up gemaakt van de hdd en er staat nogal wat belangrijke dingen op.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat te doen ?
Mijn dank is groot !!!!!!
Ik heb een WD 500 gb externe hdd, Deze wou ik met Paragon opdelen in twee partities bijna op het einde van het proces gaf deze een foutmeldeing van "oppervlakte error" en het proggie ging vast zitten.
Heb paradon afgesloten, was volgens mij de enige optie.
De computer zag mijn externe hdd niet meer.
Nu heb ik met testdisk een scan gedaan en krijg de error
warining: incorrect number of heads/cylinder 255 <fat> != 64 <hd>
warining: incorrect number of sectors per track 63 <fat> != 32 <hd>
De computer ziet de HDD wel in explorer komt alleen het icoontje niet te staan van elements. Alle directory's zijn aanwezig in de explorer maar alle bestanden zijn corrupt.
In testdisk kan ik de heads/cylinder veranderen en ook de sectors zijn wel aan te passen.
Weet niet of dit proces terug te draaien is. Stom als ik ben geen back-up gemaakt van de hdd en er staat nogal wat belangrijke dingen op.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat te doen ?
Mijn dank is groot !!!!!!