XBox 360 Controller / Receiver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigante
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06 10:04
Hoi Allen,

enkele weken geleden bestelde ik een xbox 360 wireless controller for pc, spijtig genoeg kreeg ik een xbox 360 wireless controller for xbox 360 ( i.p.v. pc). Een extra probleem is ook dat ik geen xbox 360-console heb.

Ik heb al naar enkele speciaalzaken bezocht, maar oftewel konden ze me niet verder helpen of ze melden mij dat er een receiver bestaat om deze xbox 360 wireless controller toch nog te kunnen gebruiken op mijn pc. Deze receiver hadden ze dan echter al meer dan een jaar niet meer op voorraad gehad en bestellen leek hun ook moeilijk. (naar het schijnt zou die receiver dan ook nog bijna even duur zijn als een controller, althans dat wist de verkoper mij te vermelden)

Iemand ervaring met dit probleem?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-06 22:38
Die recievers moet je idd hebben voor op pc te kunnen werken met je controller.
Bij een controller for pc zit zo'n reciever natuurlijk bij , wat de kostprijs niet in de hoogte jaagt. Is er geen mogelijkheid om je huidige controller om te wisselen bij de winkel waar je hem kocht (jij bestelde namelijk die voor pc).

Zoniet zitten er 3 opties op :
zoek tweedehands een reciever (kosten ong 10 a 15 euro) , maar let wel op want die dingen zijn enorm gegeerd!. Ik heb zelf eentje op de kop kunnen tikken op tweakers hier.

De tweede optie is dat je je huidige controller verkoopt en een xbox360 controller for windows koopt in een winkel (die je ditmaal wel de juiste versie geeft)

Als laatste optie ruil je deze wireless controller voor een wired controller met een tweaker hier of met iemand uit je vriendenkring. Je hebt dan wel de kabel als beperkende factor maar het zal wel werken

Het is enorm jammer voor je dat dit voor hebt want de xbox 360 controller is heerlijk voor mee op pc te spelen.

Veel succes nog !

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dus de tip voor Tweakers die een extra controller voor hun Xbox willen: koop de pc-versie!!! Die is maar 5-10 euro duurder dan de 'gewone' Xbox-controller, maar de wireless receiver verkoop je gewoon via V&A voor €15, waarmee je ook nog een Tweaker dolgelukkig maakt :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigante
Bedankt voor de tips, ik zal het eens bekijken en alvast vanavond eens bekijken of ik in mijn vriendenkring niemand weet die de controller wenst te kopen. Bij mijn eerste rondvraag hadden de meesten of een pc of een ps3 :D, maar ben net te weten gekomen dat een collega een xbox 360 heeft, dus met een beetje geluk kan ik hem overtuigen de controller over te kopen en dan kan ik inderdaad deze keer wel de xbox 360 controller voor pc halen :D. Moest ik er deze week niet afgeraken dan ga ik inderdaad eens terug contact opnemen met de winkel voor omruiling, want uiteindelijk had ik wel degelijk deze voor pc besteld. (was in een winkel van computer hardware en denk dat ik volgende keer maar eens in een gaming-speciaalzaak ga rondneuzen ;o-) ).

Nogmaals bedankt voor het op weg helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-06 22:38
Canaria schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:32:
Dus de tip voor Tweakers die een extra controller voor hun Xbox willen: koop de pc-versie!!! Die is maar 5-10 euro duurder dan de 'gewone' Xbox-controller, maar de wireless receiver verkoop je gewoon via V&A voor €15, waarmee je ook nog een Tweaker dolgelukkig maakt :P
Haha ja ik denk wel dat het klopt.
Laatst was er iemand die zo'n pc controller verkocht voor 25€ en direct stonden er 3 requests voor de reciever only.
Denk wel dat het aanslaat :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-07 16:36

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Je kunt natuurlijk altijd een Vraag & Aanbod-advertentie plaatsen.

En anders ben ik nog wel geinteresseerd in alleen de controller (heb al zo'n pc-wireless-connect-dingetje) voor een leuke prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigante
Een kleine update i.v.m. mijn post, heb net bevestiging van een vriend gekregen dat hij de controller overneemt. Dus allen bedankt voor de hulp en ondertussen heb ik gisteren met de "juiste" controller op mijn pc GRID kunnen spelen, dus eind goed al goed! :D
Pagina: 1