Toon posts:

Klein vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik ben hier nieuw

Ik heb hier een belinea 19 inc scherm en een 15 inc philips scherm alle bij tft schermen

Nu heb ik een msi 9500gt met 512 mb
Daar wil ik dat 15 inc tft scherm op aan sluiten
Maar de videokaart heeft 1x dvi en 1x hdmi
Hoe kan ik toch dat 15 inc scherm eensluiten ????

De belinea 19 inc is aangesloten via dvi

Verwijderd

misschien handig te vermelden welke aansluitingen de desbetreffende monitoren hebben of exacte gegevens welke schermen het zijn.

en welkom op GoT :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 17:16 ]

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-05 20:15
Je 19 Inch aansluiten via hdmi (met een HDMI Male > DVI Female) converter en dan een (VGA female > DVI male converter) voor je 15 Inch.
Maar dat had je uiteindelijk zelf kunnen vinden ;) onderdelen zijn te verkrijgen bij je lokale pc boer of een internet shopje :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Verwijderd

Topicstarter
De philips 15 inc heeft aleen vga

en het belinea 19 inc scherm heeft dvi en vga

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DVI naar VGA werkt toch niet? Althans, je moet wel een analoog signaal over de DVI kunnen gooien dan. Volgens mij staat dat wel in de FAQ beter uitgelegd.

[edit]
DVI-I heet dat als het goed is. Zie: Videokaart HDMI, monitor VGA, hoe aan te sluiten?

[ Voor 28% gewijzigd door Noork op 23-06-2009 17:16 ]

• Fanatix
Noork schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:15:
DVI naar VGA werkt toch niet? Althans, je moet wel een analoog signaal over de DVI kunnen gooien dan. Volgens mij staat dat wel in de FAQ beter uitgelegd.

[edit]
DVI-I heet dat als het goed is. Zie: Videokaart HDMI, monitor VGA, hoe aan te sluiten?
Is ook VGA naar DVI wat ik zei, met betrekking tot de 15 Inch monitor.
DVI naar VGA is inderdaad een ander verhaal.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-04 11:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Zoek in je handleiding op welke soort DVI poort je videokaart heeft. Is het een DVI-I of DVI-A poort dan kun je er de VGA monitor op aansluiten met een verloopstekker.

Unknown

Verwijderd

Topicstarter
Ben naar pc winkel geweest en die zij dat ik beter een nieuwe videokaart kon kopen

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fanatix schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:41:
[...]
Is ook VGA naar DVI wat ik zei, met betrekking tot de 15 Inch monitor.
DVI naar VGA is inderdaad een ander verhaal.
De videokaart van de TS heeft geen VGA.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:56:
Ben naar pc winkel geweest en die zij dat ik beter een nieuwe videokaart kon kopen
Jaja...nou zoek eerst maar even uit over wat voor DVI poort jouw videokaart beschikt.

[ Voor 34% gewijzigd door Noork op 23-06-2009 18:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan nergens vinden welke dvi poort ik heb :P

• Fanatix
Boekje van je videokaart? En anders het merk dat je hebt en de specifieke videokaart inraggen op google.
Beetje meer moeite doen mag ook wel O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Fanatix op 23-06-2009 18:20 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:56:
Tja, als winkel zou ik dat ook zeggen :P

Maargoed, heb je bij je kaart geen DVI->VGA verloop meegekregen (dan heb je dus DVI-A/I)? Zit er meestal bij, daar kan je simpel testen of je 15 inch werkt op je DVI uitgang. Een HDMI->DVI verloop erbij voor je 19inch, en klaar :)

(een nieuwe kopen.. die gast weet zeker niet dat 90% inmiddels enkel nog DVI/HDMI aansluitingen heeft?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

kan nergens vinden welke dvi poort ik heb :P
Gewoon even naar de aansluiting kijken? :z
Of naar de specificaties op de site van de fabrikant, of op andere sites? Hier staat bijvoorbeeld dat er een DVI naar VGA adaptertje bij zit standaard. Duidelijker kan niet lijkt me, als dat dezelfde kaart is.

[ Voor 11% gewijzigd door Gizz op 23-06-2009 18:26 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VB Beleid

We vragen hier wel om eigen inzet, dat ontbreekt nogal in dit topic. De vragen die je stelt zijn met een beetje zoekwerk ook door jezelf te beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.