Hd4850x2 2g met 500 Watt voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Ambamja
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-02-2025
Beste tweakers,

Ik ben van plan een hd4850x2 2gig te kopen ter vervanging van mijn hd4850 512mb, dit vanwege een 26 inch monitor. Nu heb ik een 500W antec earthwatts voeding en weet ik niet of dit genoeg is.

Mijn specs:
Intel Core 2 Quad q9450 @ 2.66ghz
Sapphire HD4850x2 2gig
Asus P5Q
2x spinpoint 750 gb
1x spinpoint 1Tb
4gb Kingston ddr2 geheugen pc5300 667mHz

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Joost

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 15:05

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 22:33
Nu zit ik ongeveer een maand of 2 op t.net (daarnaast ook ongeveer 2 jaar op TZ). En wat mij opvalt is dat iedereen (incl. crew) verschrikkelijk lui is. Dat er wordt verwacht van iemand dat hij zelf het een en ander opzoekt en doorleest of whatever begrijp ik. Maar dit is telkens wel heel makkelijk.

Antwoord op vraag van TS: ja dit gaat werken, genoeg mensen in mijn nabije omgeving die 2 HD4850's op een 520Watt voeding draaien.zien jullie nou wel, zo gemakkelijk is het

Hoewel dit verder wel afhankelijk is van het aantal ampere dat je voeding kan leveren op 12 Volt lijn

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 23-06-2009 15:51 ]

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:20
FastFred schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Nu zit ik ongeveer een maand of 2 op t.net (daarnaast ook ongeveer 2 jaar op TZ). En wat mij opvalt is dat iedereen (incl. crew) verschrikkelijk lui is. Dat er wordt verwacht van iemand dat hij zelf het een en ander opzoekt en doorleest of whatever begrijp ik. Maar dit is telkens wel heel makkelijk.
Als iedereen geholpen zou worden, ipv een doorverwijzing naar het juisten topic, dan krijg je bergen met dit soort kleine topicjes, net als oa 'Wat zal ik kopen?' of 'Waarom doet ie het niet?'. Om dit te voorkomen zijn er een aantal handleidingen, FAQ's en troubleshooters gemaakt, zodat GoT niet één grote puinhoop wordt. Het voedingen topic is er één van, dan heb je ipv al deze kleine topics één centraal topic. Snappie? ;)

En we zijn niet ontzettend lui, zoals jij zegt, maar na 10 'is mijn voeding goed genoeg'-topics heb je het wel gezien.

En @TS: doe de volgende keer
  • Zelf research
  • Ga op zoek naar het juiste topic ;)

[ Voor 5% gewijzigd door AlexV op 23-06-2009 15:56 ]

Verwijderd

FastFred schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Antwoord op vraag van TS: ja dit gaat werken, genoeg mensen in mijn nabije omgeving die 2 HD4850's op een 520Watt voeding draaien.zien jullie nou wel, zo gemakkelijk is het

Hoewel dit verder wel afhankelijk is van het aantal ampere dat je voeding kan leveren op 12 Volt lijn
Jep hier nog één. 4850 in crossfire op 520watt voeding.....no problemo! :)