Goedenavond,
Ik zou graag willen weten wat een goede videokaart voor mij zou kunnen zijn heb al wel een paar leuke gezien, maar die waren te duur. Ik heb me er niet echt in verdiept dus ik weet niet precies wat de nieuwste zijn enz.
Qua verbruik van stroom maakt het me niks uit ik wil er ongeveer 100-150 euro aan uitgeven.
• Prijs Zie hierboven
• Prestaties zo goed mogelijk voor mijn budget
• Beeldkwaliteit best mogelijk
• Geluid redelijk stil
• Hitte en/of ruimte mag redelijk veel hitte en ruimte in beslag nemen ik wil een fulltower case (watercooled)
• Stroomverbruik zie hierboven (maakt niet uit.)
• Overclockmogelijkheden zo veel mogelijk
• Compatibility Windows vista (of als het lang duurt voordat ik het geld heb voor mn set Windows
• SLI/Crossfire optioneel
Alvast bedankt!
P.S wel een van nvidia!
Ik zou graag willen weten wat een goede videokaart voor mij zou kunnen zijn heb al wel een paar leuke gezien, maar die waren te duur. Ik heb me er niet echt in verdiept dus ik weet niet precies wat de nieuwste zijn enz.
Qua verbruik van stroom maakt het me niks uit ik wil er ongeveer 100-150 euro aan uitgeven.
• Prijs Zie hierboven
• Prestaties zo goed mogelijk voor mijn budget
• Beeldkwaliteit best mogelijk
• Geluid redelijk stil
• Hitte en/of ruimte mag redelijk veel hitte en ruimte in beslag nemen ik wil een fulltower case (watercooled)
• Stroomverbruik zie hierboven (maakt niet uit.)
• Overclockmogelijkheden zo veel mogelijk
• Compatibility Windows vista (of als het lang duurt voordat ik het geld heb voor mn set Windows
• SLI/Crossfire optioneel
Alvast bedankt!
P.S wel een van nvidia!
Gestoord word je toch...