Hey, eerste post hier
Ik hoop dat de post niet meteen verwijdert wordt.. Maar ik wil (voor het eerst) mijn videokaart vervangen. Ik heb een KLEINE Acer Aspire X3200 Slimline, met een nvidia geforce 8400 erin. Maar ik wil betere graphics dan dat (pc zelf loopt perfect), dus een nieuwe videokaart leek een oplossing
Maar ik weet niets van videokaarten, en daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik wil spelletjes als Fiesta Online (vooral deze game), Dark age Of Camelot, Stronghold Legends, WoW, ... spelen. Al deze spelletjes lopen vlot op mijn pc zonder problemen, alleen altijd in slechte graphics (niet waardig voor het spel). Ik heb een Acer 22" (weet niet goed welke precies). Maar ik weet niet welke videokaarten in mijn pc passen, hoe ik ze erin moet plaatsen, of mijn pc die videokaart wel "aankan", hoe het zit met de koeling, ... Ik dacht aan een nvidia geforce 9600/9600GT/9800GT/9800GTX/GTX 260... Ik niet de beste SLI, maar hij moet gewoon de nieuwste games vlot kunnen spelen... Kan iemand mij helpen met mijn keuze en zeggen of ze er in zou passen, hoe het zit met de koeling, waar mijn huidige videokaart zit, ... Danku!
Grtz,
Alexander
Grtz,
Alexander

of zo een: