Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp sp3] HP integrated mod. WLAN OF Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2024
Info:

Laptop HP 8530p

Alle drivers zijn geinstalleerd en ik heb ook bijna geen gekke dingen kunnen ontdekken alleen:

Als ik op de Quick Launch button voor WLAN of Bluetooth druk heb ik OF Wireless LAN OF Bluetooth. Niet wlan en bluetooth.

De ene keer is wlan gedeactiveerd en de andere keer bluetooth. Als je zoekt op google kom je bijna niets anders tegen als mensen die geen draadloze verbinding kunnen krijgen, dat werkt prima, zolang je geen bluetooth nodig hebt.

Als je de BT inschakeld wordt de wlan automatisch uitgeschakeld en is ook niet meer in te schakelen (maar dan heb je geen.. nou ja het is denk ik duidelijk :+ )

Driver opnieuw installeren biedt ook geen soelaas, aangezien ik dat al meerdere malen heb geprobeerd. beide drivers. Uitschakelen in de bios en dan installeren het hielp allemaal niet, helaas...

Heeft iemand nog een idee voor dit probleem?

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

1. Check je Handleiding van je laptop :P (RTFM!!!)
2. Al geprobeerd om de knop langer ingedrukt te houden of iets in die richting ?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 14:00
Heb je al de laatste versie van quicklaunch geinstalleerd?