het ziet er leuk uit! en heb je nu 1 sponsor, of meerdere?
je cooling ziet er goed uit!
je cooling ziet er goed uit!
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Staat in de TSReseTTim schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:42:
toch snap ik nogsteeds niet dat je hiervoor een case hebt laten sneuvelen.. leg uit? wat in mijn inzien had je hiervoor ook gewoon een plaat alu kunnen kopen..
Signature
Ik heb alleen HighFlow als sponsor nu, dat is met mijn tempo wel meer dan voldoende verantwoordelijkheidnatasdiamon schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:38:
het ziet er leuk uit! en heb je nu 1 sponsor, of meerdere?
.......
@ambamja: zijn cip trok echt enorm veel aandacht(x-life), en ik moet zeggen, dat het zo kaal er enorm leuk uitzag!
Die plaat alu staat klaar, en die case had inderdaad niet hoeven sneuvelen, maar een begin hebben helpt soms gewoon heel veel.ReseTTim schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:42:
toch snap ik nogsteeds niet dat je hiervoor een case hebt laten sneuvelen.. leg uit? wat in mijn inzien had je hiervoor ook gewoon een plaat alu kunnen kopen..
als het niet zou gaan werken dan werd het de " marrokaanse form factor" genoemd he.... tssssTERW_DAN schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:58:
Ik heb gisteren de sketchup foto's mogen bewonderen, het ziet er echt heel gaaf uit
Het is apart, het kost veel tijd om te maken en het is te hopen dat het allemaal gaat werken, maar als het je lukt heb je echt zo'n ontzettend brute kast
ja, daag.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
En wat voor keuken ook, lijkt wel zo'n studentengeval!
Ici kann uw Werbung staan
lol, het is erger: jaren-70 turkenflat.DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:06:
[...]
En wat voor keuken ook, lijkt wel zo'n studentengeval!![]()
Maareh, ik ben ook _ERRUG_ benieuwd! Plannen zien er goed uit in ieder geval!
Verwijderd
ja, daag.
wow, professioneel spul! Ze hebben alleen geen x8 of x16 host cards, en om nou 599 dollar voor een board-set em 109 dollar voor een kabel PER KAART af te tikken om ze vervolgens in x1-modus te gaan draaien... dat gaat wat verTERW_DAN schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:36:
http://www.magma.com/products/pciexpress/index.html
Dit was die site die ik van de week bedoelde toen we het hadden over het extern gebruikvan en PCIe dingen enzo.
Ik heb nog een klein beetje ruimte over. Ik denk dat ik de voeding 5mm omhoog verplaats, en hem dan omdraai, zodat hij naar beneden op de HDDs blaast. de voorste HDD maakt direct metaal-op-metaal contact met de radiator, dus die blijft wel koelRemmes_NT schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:18:
in de sketchup heb je de voeding op hdd's liggen.. wat lekker warm word, en de pomp(?) blokeert dan de fan.. samen met die gpu's daarboven liijkt het me niet echt lekker...
Er staan wel x8 hostcards tussen, die zitten in zo'n kit van $3200Xtrafris schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:05:
[...]
wow, professioneel spul! Ze hebben alleen geen x8 of x16 host cards, en om nou 599 dollar voor een board-set em 109 dollar voor een kabel PER KAART af te tikken om ze vervolgens in x1-modus te gaan draaien... dat gaat wat ver
en jij weet zeker dat je voeding blaast en niet zuigt?Xtrafris schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:05:
[...]
wow, professioneel spul! Ze hebben alleen geen x8 of x16 host cards, en om nou 599 dollar voor een board-set em 109 dollar voor een kabel PER KAART af te tikken om ze vervolgens in x1-modus te gaan draaien... dat gaat wat ver
[...]
Ik heb nog een klein beetje ruimte over. Ik denk dat ik de voeding 5mm omhoog verplaats, en hem dan omdraai, zodat hij naar beneden op de HDDs blaast. de voorste HDD maakt direct metaal-op-metaal contact met de radiator, dus die blijft wel koel
ja, daag.
Kwestie van fan omdraaien in de voeding.Remmes_NT schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:43:
en jij weet zeker dat je voeding blaast en niet zuigt?
Ici kann uw Werbung staan
kut.. niet aangedacht..:PDaViDoViTsCh schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:50:
[...]
Kwestie van fan omdraaien in de voeding.
ja, daag.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
mmm, goed gespot. Ik had toch al het idee om de pomp anders op te hangen (aan de beugel waar ook mobo en GPUs op gaan komen), dus ik denk dat ik wel een soort gootje kan maken dat in het ergste geval het water afvoert. Thanks voor het meedenken!AlexanderB schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:49:
ik zie alleen 1 probleempje met de pomp.. hij staat precies boven het grootste gat in het onderdeel van de pc wat het slechtst tegen water kan.... ik weet niet of dat een goed idee is, zeg maar..
Of de voeding omdraaien en een plexi kapje er overheen makenXtrafris schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:03:
[...]
mmm, goed gespot. Ik had toch al het idee om de pomp anders op te hangen (aan de beugel waar ook mobo en GPUs op gaan komen), dus ik denk dat ik wel een soort gootje kan maken dat in het ergste geval het water afvoert. Thanks voor het meedenken!
Signature
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
jeah, een watergekoelde bomBornFlippy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:34:
Heel mooi, maar op luchhavens moet je oppassen dat men niet denkt dat je een bom bijhebt ;D
Signature
yeah roodgekleurde vloeistof :P:)
ja, daag.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Casemod: Cubeleon
en een dik blok hout eronder is ook niet verkeerdbrinkdinges schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:32:
Het ontwerp is wel heel coolAluminium plaatmateriaal zou ik overigens echt niet gaan dremelen, haal gewoon ergens een decoupeerzaag vandaan. Het kan wel ja, maar mooi en snel gaat het niet.
ja, daag.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Je wil niet weten wat een moerderbord allemaal kan hebben voordat er dingen misgaan. Ik heb al eens een half jaar een open benchtable gebruikt, nooit één probleem mee gehadXenomorphh schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:09:
waarom leg jij je moederbord open en bloot neer op een tafel voor ijzer scherven?lijkt me niet echt slim..
ja een benchtable is wel ff wat anders dan direct contact hebbenXtrafris schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:47:
[...]
Je wil niet weten wat een moerderbord allemaal kan hebben voordat er dingen misgaan. Ik heb al eens een half jaar een open benchtable gebruikt, nooit één probleem mee gehad
maargoed, de zaag is binnengehaald, ik ga aan de slag!
ja, daag.
Where's my !@#$% booze!
Signature
he he he, wel een beetje rustig met MIJN kaart doen heAls laatste heb ik er ook een beetje oude hardware in gelegd om te zien hoe alles past.
Gek he als er 50 euro oid. statiegeld op zo'n fust zitwarloco schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:40:
(of mn andere gedachte een pc in een grolsch fust bouwen maar grolsch werkt nog niet echt mee aam de levering ervan)
Signature
Signature
Signature
_@/'
Technisch gesproken zijn deze setjes bedoeld voor het koelen van VGA RAMSteephh schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:09:
Nice done Joost! En erg slim bedacht om die op die manier 'vast te zetten'.
Niet dat ik nu reclame wil maken, maar aangezien jullie ze zo bruut vinden.. Mocht je nu ook van die mosfet blokjes willen... Ze zijn nergens te vinden en ik heb er nog 4 setjes van..
V&A aangeboden: RAM Waterkoelblokjesset
Mop mop, gas derop!
jammer, dacht dat het een update wasDjThase schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:36:
is ie al af of ben je ermee gestopt?? het is al zolang stil
↓ volgende bericht hieronder ↓
kwalitatief uitermate teleurstellend gekken werkXtrafris schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:19:
Ja, echt hard gaat t niet he? Ik ga mn best doen deze zomer!
enneh maddox? KUTGW? wft is dat?
ja, daag.
http://acronyms.thefreedictionary.com/KUTGWXtrafris schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:19:
Ja, echt hard gaat t niet he? Ik ga mn best doen deze zomer!
enneh maddox? KUTGW? wft is dat?
[ Voor 5% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 17-07-2010 11:29 ]
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
If water polo was easy, it would be called football
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq