Even handmatig gevolgd, maar nu toch maar een bookmark, die mosfet blokjes zijn gewoon ontzettend bruut, kan niet wachten op ze op het moederbord te zien
Oeh, dat moest wel wat zweet hebben gekost! ook een leuke motivatie om zomaar een stevige kolomboor te krijgen 
wat ik ook zo gaaf vind aan deze mod is dat je echt werkt met high-end meuk, niet dat je eerst de case bouwt en daarna eens hardware gaat kopen, maar een pc bouwt om deze hardware.
Ik heb wat verdere bouwplannnen mogen zien, dit project word echt enorm gaaf!
wat ik ook zo gaaf vind aan deze mod is dat je echt werkt met high-end meuk, niet dat je eerst de case bouwt en daarna eens hardware gaat kopen, maar een pc bouwt om deze hardware.
Ik heb wat verdere bouwplannnen mogen zien, dit project word echt enorm gaaf!
Nice done Joost! En erg slim bedacht om die op die manier 'vast te zetten'.
Niet dat ik nu reclame wil maken, maar aangezien jullie ze zo bruut vinden.. Mocht je nu ook van die mosfet blokjes willen... Ze zijn nergens te vinden en ik heb er nog 4 setjes van..
V&A aangeboden: RAM Waterkoelblokjesset
Niet dat ik nu reclame wil maken, maar aangezien jullie ze zo bruut vinden.. Mocht je nu ook van die mosfet blokjes willen... Ze zijn nergens te vinden en ik heb er nog 4 setjes van..
_@/'
Technisch gesproken zijn deze setjes bedoeld voor het koelen van VGA RAMSteephh schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:09:
Nice done Joost! En erg slim bedacht om die op die manier 'vast te zetten'.
Ik ga nu ff de nieuwe plaatjes polishen, als dat goed gaat, kan ik ze er morgen op hebben zitten
Klein, hahaha. (heb em in mijn handen gehad, en het is echt priel werk.)
is ie al af of ben je ermee gestopt?? het is al zolang stil
Mop mop, gas derop!
jammer, dacht dat het een update wasDjThase schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:36:
is ie al af of ben je ermee gestopt?? het is al zolang stil
Ben zelf idd ook heel nieuwsgierig, omdat dit toch wel een veelbelovend project is
Zo, we gaan weer eens een beetje aan de slag
Nog even een rustige start, maar alle begin is moeilijk he? Ik was nog niet helemaal tevreden met de temps op mijn GPU, en ik had het idee dat de temps van de VRMs de maximale OC tegenhield en zelfs af en toe voor crashes zorgde. Dat gaan we ff aanpakken dus.
Hier het koelplaatje dat de VRMs moet afkoelen samen met het blokje dat het probleem gaat oplossen.

dat rechter uitsteeksel is het gedeelte waar het om gaat. De rest van het plaatje komt in contact met het koelblok dat ik heb, maar het rechter stukje wordt dus alleen gekoeld via die twee kleine 'bruggetjes'. Op zich ook wel logisch dat die VRMs er zowat affikken.
Anyway, zo moet-ie komen dus:

FF afmeten en dan de kolomboor dr op!

Als je goed langzaam boort krijg je gaatjes zonder opstaand randje en/of bramen. Gelukt!

Een paar onopvallende schroefjes en een beetje overtuiging zodat er een schroefdraad ontstaat in t alu:

Weer loshalen, thermal paste, goed uitsmeren, anders komt het er onderuit zetten:

Zo! Nu terug op de kaart!

En het blokje voor de core drbij:

Bij elke mod hoor je een probleem te hebben, ik kwam hem nu tegen toen ik al bijna klaar dacht te zijn. Ik was van plan 90 graden fittingen te gaan gebruiken, maar die blijkt te hoog voor de korte brug tussen de twee blokjes:

Gelukkig is mijn rommelhok niet voor één gat te vangen. Na een beetje nadenken wist ik de doos te localiseren waar nig een non-rotary 90 graden stukje van BP in zat. Ik had mazzel, ik komt precies goed uit bij het aandraaien, zodat ik nu een leuk eindresultaat kan laten zien:

Tot zo ver, later meer!
Nog even een rustige start, maar alle begin is moeilijk he? Ik was nog niet helemaal tevreden met de temps op mijn GPU, en ik had het idee dat de temps van de VRMs de maximale OC tegenhield en zelfs af en toe voor crashes zorgde. Dat gaan we ff aanpakken dus.
Hier het koelplaatje dat de VRMs moet afkoelen samen met het blokje dat het probleem gaat oplossen.

dat rechter uitsteeksel is het gedeelte waar het om gaat. De rest van het plaatje komt in contact met het koelblok dat ik heb, maar het rechter stukje wordt dus alleen gekoeld via die twee kleine 'bruggetjes'. Op zich ook wel logisch dat die VRMs er zowat affikken.
Anyway, zo moet-ie komen dus:

FF afmeten en dan de kolomboor dr op!

Als je goed langzaam boort krijg je gaatjes zonder opstaand randje en/of bramen. Gelukt!

Een paar onopvallende schroefjes en een beetje overtuiging zodat er een schroefdraad ontstaat in t alu:

Weer loshalen, thermal paste, goed uitsmeren, anders komt het er onderuit zetten:

Zo! Nu terug op de kaart!

En het blokje voor de core drbij:

Bij elke mod hoor je een probleem te hebben, ik kwam hem nu tegen toen ik al bijna klaar dacht te zijn. Ik was van plan 90 graden fittingen te gaan gebruiken, maar die blijkt te hoog voor de korte brug tussen de twee blokjes:

Gelukkig is mijn rommelhok niet voor één gat te vangen. Na een beetje nadenken wist ik de doos te localiseren waar nig een non-rotary 90 graden stukje van BP in zat. Ik had mazzel, ik komt precies goed uit bij het aandraaien, zodat ik nu een leuk eindresultaat kan laten zien:

Tot zo ver, later meer!
Mooie kaart, super update.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Wow, het gaat niet snel, maar je doet het wel gelijk goed
het ziet er netjes uit!
Ga zo door
Ga zo door
Dit is op het moment wel mn favoriete casemod op GoT! Jammer dat het zo lang stil lag maar het is weer top dat je door gaat! KUTGW!
Ja, echt hard gaat t niet he? Ik ga mn best doen deze zomer!
enneh maddox? KUTGW? wft is dat?
kwalitatief uitermate teleurstellend gekken werkXtrafris schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:19:
XD nee het betekent KEEP UP THE GOOD WORK.
ja, daag.
http://acronyms.thefreedictionary.com/KUTGWXtrafris schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:19:
Keep up the Good Work
Wist het ook niet hoor
* KiPKaKDutcH bookmarked
edit: eerst F5'en voordat je post.
[ Voor 5% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 17-07-2010 11:29 ]
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
AHA! Thx jongens, en ik maar denken dat ik wel redelijk up-to-date was met mn afko's
Heb je mooi gedaan met de koeling van de GPU en VRM's
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
De mosfet blokjes vind ik so far echt een van de mooiste onderdelen van deze mod
Die staat zeker tussen m'n bookmarks!
Enne... ga zo door eh!
Zit het nu ff door te lezen en ziet er echt strak uit man! Ben echt benieuwd naar het eind resultaat en zal het zeker bijhouden! Dus KUTGW
al wat verder met de mod?
If water polo was easy, it would be called football
Helaas, het zit er ff niet in. Waarschijnlijk kan ik volgende maand weer beginnen wat dingetjes te doen.
Ik volg deze mod al een poos er zit weliswaar geen vaart in maar wat je ons laat zien is wel top : )