Kan iemand voor mij iets vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11-2025
Heleeu,

Ik ben van plan een PC te kopen, mijn eisen

- Games spelen (Assassins creed/ nfs undercover/ crysis op low-med)
- Veel internetten en officetoepassingen (dus scherm van ongeveer 22")
- Moet stil zijn (slaapkamer)
- Inclusief scherm/ OS (Vista, geen W7) /Draadloos toetsenbord/ speakers
- later makkelijk up te graden (niet overklokken)
- Als het kan een i7 systeem
- assamblage door azerty
- 800 euro (als het moet tot maximaal 900 euro)

Maar is het niet beter om iets bij dynabyte te kopen, ik heb namelijk
niet zoveel verstand van computers als de meeste hier

Gaat het lukken?

Ik heb geprobeerd iets samenstellen bij azerty maar ik weet niet wat wel en wat
niet bij elkaar moet.. Ik kom hoger dan 1000 euro uit, echt moeilijk!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-02 12:52
je gaat al fout bij het gedeelte assemblage door azerty dit kan je beter zelf doen bespaar je goed op en het is echt niet moeilijk. Vraag desnoods iemand uit je omgeving die het voor je kan doen.

Als de 1000incl scherm en alle randapperatuur is zou ik voor een AMD systeem gaan

AMD Phenom II 955
Met een 4870 wat voor jouw games meer dan genoeg is

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 22:48
Dit is wel geen i7 systeem, maar wel een aan te raden systeem:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
denk dat je dat wel kan vergeten met die prijs.

Alleen al de processor I7 920 kost al 250 euro en het goedkoopste moederbord 150 dus zit je al aan de 300 euro.
Daarbij komt nog je videokaart die waarschijnlijk ook rond de 200 euro zal liggen dus i7 ga je met dit budget niet reden.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:17

g0tanks

Moderator CSA
Een Core i7 PC ga je niet krijgen voor €800, al helemaal niet als daar ook nog een scherm, toetsenbord, speakers en besturingssysteem voor moet worden gekocht. Dan hou je nog maar zo'n €600 over voor de PC zelf. Je kan het beste zelf de PC in elkaar zetten, daar zijn zat tutorials voor te vinden op internet en het is echt niet zo moeilijk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• zozamis
Hmm oke, maar dan heb ik dus geen garantie! Ik wil hem echt laten samenstellen,
dan testen ze hem ook ect, kost maar 60 euro.. Alvast bedankt voor jullie snelle reacties, erg fijn!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Natuurlijk heb je wel garantie, enkel niet op het gehele systeem, maar wel op de losse onderdelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-02 17:27
Laten assembleren is zo gek nog niet, alleen i7 met dit budget is een aanfluiting. Lees de BBG van jeroenikke even door, maak een lijstje wat je ermee wilt kunnen (dus niet: ik wil i7), en ga naar dit topic.
The-mask is the man

MVG, Frank

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-01 20:54
Ik zou het niet gokken het zelf in elkaar te zetten als je het nog nooit hebt gedaan, kans dat je dingen stuk maakt vind ik persoonlijk te groot.. (cpu/koeler/koelpasta/moederbord allemaal erg gevoelig). Verdiep je eens in een aantal best buy guides hier, dan kom je echt een heel eind!

• zozamis
frankK800i schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:02:
Laten assembleren is zo gek nog niet, alleen i7 met dit budget is een aanfluiting. Lees de BBG van jeroenikke even door, maak een lijstje wat je ermee wilt kunnen (dus niet: ik wil i7), en ga naar dit topic.
The-mask is the man
Er staat nergens in mijn bericht "ik wil i7" maar heeel anders "als het kan een i7 systeem"
dit is omdat ik goede berichten erover heb gehoord, maar zoals ik al zei ik heb er geen verstand van.

Laten assembleren is wel iets wat ik graag laat doen bij azerty. Maar is binnen mijn budget
assassins creed op high te spelen?

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-02 12:52
http://i39.tinypic.com/dfx7o8.jpg

even snel wat bijelkaar gezet beeldscherm moet je zelf maar reviews zoeken dit is meer ter indicatie

[ Voor 6% gewijzigd door haakjesluiten op 16-06-2009 21:07 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:18
GENETX schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:07:
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Om je vraag te beantwoorden: Het is niet altijd goedkoper, maar veel scheelt het ook niet. Het grote voordeel is dat je bij zelf samenstellen je configuratie in eigen hand hebt: Je weet wat je besteld en je weet wat je krijgt. Daardoor kun je je PC vaak beter uitbalanceren en ook upgrades openhouden voor in de toekomst. En dat geeft vaak het grote voordeel van zelf samenstellen tegenover prefab. Doorgaans zijn zelf samengestelde systemen iets goedkoper, maar aanbiedingen van bijvoorbeeld de Aldi kunnen ook weer zeer scherp zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.