Toon posts:

[Macbook Pro] Geheugen en harde schijf vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb vorige week maandag na de keynote gelijk een nieuwe macbook pro 13" besteld. Nu zou ik graag zelf het geheugen willen vervangen had alleen hier en daar gehoord dat niet zo maar alles er in past. Zelf zat ik te denken over 2x Klik

mijn vraag is dan dus ook of dit kan.

Verder wou ik er ook deze hardeschijf in zetten Klik.

Graag hoor ik of dit gaat werken.

Gr,
Remco de Nooijer

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Zie HIER voor het vervangen van intern geheugen, en zie HIER voor het vervangen van je HDD.
Bovendien vind je HIER in de FAQ nog veel meer info voor al je vragen.

Maar deze links stonden stuk-voor-stuk op de 'frontpage' van dit subforum (Apple Computers), dus als je iets verder gekeken had dan je neus lang is had je deze info ook zelf gevonden. 8)7
Hier zal dan ook wel een slotje op komen....

Verwijderd

Topicstarter
Het was meer dat ik even om zekerheid wou vragen maar alsnog bedankt voor de links....

Verwijderd

Ik denk overigens dat je de non-G versie(dus de ST9500420AS ipv de ST9500420ASG) van die seagate HD moet hebben omdat het anders conflicteert met de interne sudden motion sensor van de macbook zelf.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:16
rdenooijer, welkom op GoT :w

Deze vragen zijn redelijk simpel te beantwoorden door even de specs op te zoeken en te kijken wat er bij hoort. Desondanks is het logisch dat je graag een bevestiging wil voor je keuze. Daarom hebben we de volgende twee topics:
[MacBook] Harde schijf vervangen
\[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips en het welkom heten zelf altijd al op tweakers gezeten maar nooit actief deel genomen aan het forum dus dat word wel is tijd.

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:59:
Ik denk overigens dat je de non-G versie(dus de ST9500420AS ipv de ST9500420ASG) van die seagate HD moet hebben omdat het anders conflicteert met de interne sudden motion sensor van de macbook zelf.
Maar de interne SMS kun je met dit commando in Terminal desgewenst uitzetten: pmset -a ams 0

• freaq
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02-2025
ik heb een vraagje.
(ik heb een macbook pro 8600m gt versie.. datum van aanschaf weet ik niet)
met 2gb 667mhz geheugen.

ik wil daar graag 4gb van maken.
en heb voor goedkoop 800mhz ram gevonden.
gaat dit goed?

het is overgens kingston KTA geheugen.
maar ik vraag me af of dat terugclockt.....

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
Ik heb al een keer meegemaakt van niet ;) Beter kies je echt voor 2 x 2GB 667MHz

M3P - M3LR - 6320Wp

Pagina: 1