Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

UPC internet van 10Mbit naar 16/18Mbit

Pagina: 1
Acties:

• bob123
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2021
Ik heb een UPC abonnement van 10 Mbit. Volgens mij is de snelheid weer verhoogd zo te zien.
Met downloaden kon ik tot 15-06-09 snelheden van 11,6Mbit halen.
Nu, 16-06-09 haal ik met downloaden snelheden van 18,8Mbit.
Ik weet niet tot hoe hoog ze deze snelheidsverhoging officieel gaan noemen omdat ik met mijn 10Mbit abonnement 1,6 Mbit hoger uit kwam dan dat ze ze officieel aangaven.
Voor het zelfde geld ben ik er in ieder geval wel content mee.

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Hier heeft UPC het met 1 Mbit verhoogd, van 6 naar 7 Mbit

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11 22:12
Klopt, krijg hier ook zo'n 18 Mbit op m'n 10 Mbit abonnement. Heeft denk ik te maken met het feit dat alle abonnementen veranderd ziijn. Misschien dat ze de oude abonnees op deze manier willen laten ruiken aan hogere snelheden.

Ik zal UPC eens bellen na m'n vakantie hoe 't zit. Volgens mij is 30/3 (of 25/1,5) nu zeg maar de vervanger van de oude UPC Power. Dan ga je denk ik wel een nieuw jaarcontract aan bij een officële verhoging. Voor hogere snelheden dan 30 Mbit heb je geloof ik een nieuw kabelmodem nodig.

Verwijderd

Shit zeg, net nu ik Tele2 Gold (internet tot 20mb/s, bellen, digitale tv) voor 39.95 heb afgenomen....

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Was dit een chello classic abbo?

Niet

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:54
Zie ook.

Sterker nog, als je niets zegt ga je van 10 -> 16. Echter, als je even een belletje doet kan je ook voor het zelfde geld van 10 -> 30. Hallelujah!

Liege, liege, liegebeest!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Eergisteren mailtje gehad, toen modem gereset, en hopla 1800kB/s. Alleen jammer dat usenet de hele avond bagger is door de QoS.

Als je belt om van 10 naar 30 te gaan, zitten er dan nog consequenties aan vast zoals een vernieuwd jaarabo?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Waarschijnlijk wel, maar dat moet ik ook nog even checken omdat ik februari dit jaar ben overgestapt naar een 3-voor-2 pakket... wil ik wel even zeker weten dat het geen probleem is om dan dit aan te passen naar 30Mbit ...

Heb geen zin om straks om een of andere vage reden met dubbele maandlasten te zitten (het blijft UPC natuurlijk :p )

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Ja ik blijf ook een beetje huiverig voor wijzigingen daar, Ik had destijds zo'n internet + bellen onbeperkt pakket genomen, met upc digitaal royaal zonder dvr.

Vanmiddag maar eens bellen of het mogelijk is om mn 10 (nu 16) mbit internet om te zetten naar 30 mbit, m'n telefonie te dumpen (gebruik ik toch niet), en de digi tv eventueel om te zetten naar hd, als het totaal even duur of goedkoper blijft :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
Chiron schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:59:
Ja ik blijf ook een beetje huiverig voor wijzigingen daar, Ik had destijds zo'n internet + bellen onbeperkt pakket genomen, met upc digitaal royaal zonder dvr.

Vanmiddag maar eens bellen of het mogelijk is om mn 10 (nu 16) mbit internet om te zetten naar 30 mbit, m'n telefonie te dumpen (gebruik ik toch niet), en de digi tv eventueel om te zetten naar hd, als het totaal even duur of goedkoper blijft :)
Ik heb gister een aanbod gehad om mijn pakket met 10 Mbit/tv/telefonie om te zetten naar 30 Mbit voor het zelfde geld.

Nu dus 30Mbit/Onbeperkt telefonie/TV met royaal+dvdr voor 46 euro..

- Maar je maakt wel wat mee! -

• AngelDust

AngelDust

Deviator79 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:00:
[...]

Ik heb gister een aanbod gehad om mijn pakket met 10 Mbit/tv/telefonie om te zetten naar 30 Mbit voor het zelfde geld.

Nu dus 30Mbit/Onbeperkt telefonie/TV met royaal+dvdr voor 46 euro..
Dat is het probleem ook niet, ik wil gewoon zeker weten dat ze niet zeggen "Ja meneer, uw huidige contract loopt nog tot feb. 2010, dus een 30Mbit leidt tot een nieuw contract" en dan vervolgens met een dubbel contract opgescheept te zitten...

dan houd ik het wel bij de 16Mbit.. :)

Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

AngelDust schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:28:
[...]

Dat is het probleem ook niet, ik wil gewoon zeker weten dat ze niet zeggen "Ja meneer, uw huidige contract loopt nog tot feb. 2010, dus een 30Mbit leidt tot een nieuw contract" en dan vervolgens met een dubbel contract opgescheept te zitten...

Vanaf juli ofzo gaat toch die nieuwe telecommuniecatiewet in werking, zodat je elke maand mag opzeggen?

• AngelDust

AngelDust

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:31:
[...]

Vanaf juli ofzo gaat toch die nieuwe telecommuniecatiewet in werking, zodat je elke maand mag opzeggen?
Geldt dat niet voor contracten die vanaf dan opgesteld worden? Of zou het met terugwerkende kracht zijn? Dat heb ik er niet helemaal uit kunnen halen...

Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

AngelDust schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:39:
[...]

Geldt dat niet voor contracten die vanaf dan opgesteld worden? Of zou het met terugwerkende kracht zijn? Dat heb ik er niet helemaal uit kunnen halen...
Dat weet ik niet. Ik kreeg wel een mail van mijn Zeelandnet dat ik vanaf de ingang van die wet maandelijks kan opzeggen. Mogelijk geldt het dus ook voor lopende contracten.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:30
Heeft iedereen deze verhoging ervaren?
Gaat deze verhoging pas in als je een verhogingsaanbiedingsmail (3x woordwaarde) hebt gekregen?

Ik heb nl. een 3 voor de prijs van 2 abo met 10Mb internet, geen mail ontvangen en ook geen verhoging na modemreset gezien helaas.

• AngelDust

AngelDust

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:44:
[...]

Dat weet ik niet. Ik kreeg wel een mail van mijn Zeelandnet dat ik vanaf de ingang van die wet maandelijks kan opzeggen. Mogelijk geldt het dus ook voor lopende contracten.
Overigens betekent dit niet dat mensen altijd zomaar van hun abonnement afkunnen. Aan het begin van ieder contract zit vaak een periode van één of twee jaar, die nog steeds moet worden uitgediend.
dus die 1-jarige contracten blijven gewoon bestaan.. :)

Bier fan Fryske grûn!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Hm upc zou upc weer niet zijn als ze weer niet vage addertjes onder het gras hadden, die 3 = 2 en internet/tv pakketten zijn blijkbaar verschillend, want je kan niet alleen een 30/3 verbinding met digi tv nemen zonder telefonie :? Dan zit je automagisch aan 25/1,5 vast, of aan een telefonie abo wat je dan helemaal niet wil, ook al krijg je dat gratis. Dan had ik liever hdtv gehad in plaats van telefoon, in combinatie met die 30/3 :{

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:54
AngelDust schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:28:
[...]

Ik zit net een maand bij UPC (geopend met het zelfde abo als wat jij hebt) en heb het modem nog niet eens aangesloten gehad. Mijn contract verloopt dus ergens juni 2010 ofzo. Dit contract is opgeheven en ik heb een gloednieuw contact voor 3=2 pakket met 30 Mbit. Geen punt, het jaar aftellen is alleen opnieuw begonnen. Dat kan mij op zich helemaal niet boeien.

Liege, liege, liegebeest!

• AngelDust

AngelDust

cailin_coilleach schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:14:
[...]

Ik zit net een maand bij UPC (geopend met het zelfde abo als wat jij hebt) en heb het modem nog niet eens aangesloten gehad. Mijn contract verloopt dus ergens juni 2010 ofzo. Dit contract is opgeheven en ik heb een gloednieuw contact voor 3=2 pakket met 30 Mbit. Geen punt, het jaar aftellen is alleen opnieuw begonnen. Dat kan mij op zich helemaal niet boeien.
oke.. dan kan ik vanmiddag rustig ff bellen en het om laten hangen dus... thnx d:)b :)

Bier fan Fryske grûn!

Pagina: 1