Toon posts:

Goed programma voor aflezen temperatuur cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn Phenom 2 x3 720be gaan overclocken en ik vroeg me af wat een goed programma is voor het in beeld brengen van de temperatuur van de cpu e.d.

Ik heb een asus m4a79t deluxe moederbord.

Is er iemand die al ervaring heeft met deze combi en zou je dan je settings kunnen plaatsen.

Alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de FAQ, en dan "11. Maximale CPU temperatuur". Onderaan staat een lijstje met programmas.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 14-06-2009 23:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Speedfan :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-01 12:39

Sebazzz

3dp

Afhankelijk van het moederbord. Maar Speedfan is op ieder moederbord wel goed te tweaken. Over temperaturen uitlezen gesproken... men was toch bezig om een standaard op te stellen over het uitlezen van temperaturen en fanspeeds en het besturen van fans, onder andere Nvidia zat in het groepje. Iemand een idee hoe ver deze standaard is en of er al moederborden zijn die deze standaard implementeren?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Everest Ultimate heeft leuke extratjes voor Vista sidebar en Logitech G-series display Tobo's
Afbeeldingslocatie: http://www.lavalys.com/products/screenshots/ue_shots/images/everest_ue_shot_07_eng.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/1350/dsc02427yo4.jpg

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:27
Hier zijn veel programma's voor te vinden. Je hebt al wat suggesties gekregen hierboven. Verder kun je in bijv. [OC]Phenom II Overclock Topic nog wel wat ervaringen halen..
En zo zijn er nog wel meer dingen te vinden met wat zoekwerk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.