Badkamer speaker oplossing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251667

Topicstarter
Hallo,

Ik heb eerder even op de forum gezocht naar vergelijkbare topics, maar geen kwam eigenlijk op de exacte wens/vraag. Dus dan maar zo.

Ik ga mijn badkamer verbouwen; plafont wordt verlaagd, en de muur tussen de badkamer en slaapkamer gaat eruit. (en wordt weer opgebouwd).

Nu wil ik inbouw speakers in het flafond aanbrengen.
De draden van deze speakers wil ik laten uitkomen in mijn slaapkamer.
Deze draden komen vervolgens in de apple-airport express.
Zo kan ik dus via itunes mijn muziek afspelen.

Maar ik kan nergens waterdichte inbouw speakers vinden met ingebouwde versterker...
weet iemand deze te vinden?

Anders zit ik te denken aan een tweedehands versterkertje met de volgende inbouw speakers : http://www.badkamerradio.....php?product&nav=1/19/140

alsvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:46
Ik heb geen idee of er speakers zijn met ingebouwde versterker.

Ik vind die speakers die je daar laat zien wel erg duur :o

Hier staan ook nog speakers: http://www.allekabels.nl/...NvB8emuh5sCFYEI3goduSceqA

Die zijn een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 08:58

Korakal

Up up up!

Ik heb niet heel lang geleden een topic gehad wat een beetje hierop leek, die moet je bij het zoeken vast wel zijn tegengekomen :)

Mini versterker voor badkamerspeakers

Ik heb overigens uiteindelijk niet de genoemde speakers gekocht, maar deze:
Pioneer TS-MR1640

De mini versterker heb ik inmiddels ook binnen. Gaat prima in combinatie met die speakers en 't ding is echt superklein. Ik ben bezig om 'm samen met de adapters van de versterker en de Squeezebox in een kunstof doosje te bouwen, maar ik moet het dremelwerk nog even afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:33

JT

VETAK y0

Verschillende autospeaker merken hebben zogenaamde "marine" luidsprekers. Speakers die tegen (spat) water kunnen enzo. Kwestie van even zoeken welke merken dat hebben :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning