Toon posts:

[Closed topic IH] Factuur Ergernis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of mijn ergernis hier wel of niet op zijn plaats staat , toch kreeg het genoeg reacties op mijn geplaatste Topic .
En u als Moderator zou wel iets vriendelijke tegen u topic plaatser kunnen zijn met u commentaar :

>>Ga maar ergens anders verder randen. Op GoT in elk geval niet.
Echt kansloos op deze manier natuurlijk<<

Slaat nergens op en is uiters onvriendelijk .

Toch nog met vriendelijk groet Silvia .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! Even een mailtje of DM naar de betreffende moderator sturen is netter dan een topic in het verkeerde subforum openen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 21:25

IEF

Why so serious?

Ik neem aan dat je het over dit topic hebt: Factuur Ergernis!!.

Ik zou prima 'wat vriendelijker tegen uw topic plaatser' kunnen zijn.
In dit geval open je een topic waarmee je alleen maar je woede/ergernis wil uiten.
Je nodigt daarmee uit tot een zeer onvriendelijke discussie, waarbij jij als topicstarter niet bijdraagt
tot het zetten van de toon die nodig is om er inhoudelijk over te discussieren.
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:22:
Rond de 20ste van iedere maan krijg ik de maandelijkste factuur van Telfort .
Ach dacht Telfort ik schijf gewoon het abonnementsgeld nu vast af van Silvi's rekening .
10 DAGEN EERDER !! :(
Zijn ze nu echt achtelijk daar bij telfort 8)7
Ik geloof dat je een beetje het punt mist van een forum als GoT. Dit is zeker geen klachtenbus of een plaats om je even af te reageren. Dat je kwaad bent mag, maar wij kunnen er ook niks aan doen.
Vandaar ook mijn reactie "ga maar ergens anders ranten." Daarmee bedoel ik aan te geven dat dit (GoT) in elk geval niet de correcte plaats is om je woede te uiten.

Verder: topicmove naar Lieve Adjes.
Als je verder commentaar wil geven/wil reageren, dan nodig ik je uit om dat via DM/mail te doen.
Titelfix: [Closed topic IH] Factuur Ergernis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat een goede topicstart een hele andere discussie teweeg zal brengen is duidelijk, maar een degelijke afsluiter van een topic moet ook duidelijk zijn. In dit geval een beetje te, het had imo ook wat vriendelijker mogen zijn :) Zeker als je weet dat GoT toegankelijker en vriendelijker wil gaan worden :)

offtopic:
my 2 cents

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad