moto-moi schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:41:
[...]
Juist niet 'een regeltje code ergens', die foutmelding is zo generiek omdat je hem bij elk forum waar je geen toegang toe hebt zult krijgen. Om voor elk forum een aparte foutmelding te maken is juist meer werk

Maar als je mijn suggestie gebruikt (Je hebt geen toegang tot dit subforum. Kijk hier voor meer informatie.) dan is de melding voor
elk forum hetzelfde. En bij het linkje verwijs je dan naar de FAQ waar een verhaaltje over zaken als SG en de HK staat.
Dan moet je wel een volledige FAQ maken, want er staat nu alleen iets over de HK

dat gezegd hebbende, ik geloof vast wel dat het mogelijk is, maar echt zo simpel als dat jullie denken dat het is, is het vast niet

Het lijkt mij dus dat de melding niet per se forum gerelateerd hoeft te zijn omdat je verwijst naar een extern document met toegangseisen voor de fora.
En zelfs maar een halve melding á la "Je hebt geen toegang tot dit forum" is duidelijker dan 'interne identificatie: forum::get_forumdata bla bla bla "

Dat het generiek blijft, dat zal wel. Maar het is dan wel gewoon in mensentaal.
[
Voor 3% gewijzigd door
Gizz op 24-06-2009 22:50
]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX