Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• roawser
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Straks gaan op mijn kantoor de vaste toestellen eruit en moet iedereen gaan bellen met een gsm. Dit vind ik lastig, want je moet dat ding maar tegen je oor houden terwijl je schrijft of typt. Daarnaast vind ik het aspect van de radiostraling niet al te aanlokkelijk (maar die discussie wil ik niet opstarten hier).

Met een bluetooth oortje zitten de hele dag, of een headsetje lijkt me niet fijn, en het ziet zo gek uit vind ik. Maar vooral 8 uur zo'n ding in je oor lijkt me irritant.

Ik weet wel dat er speciale gsm-desktop telefoons zijn maar die zijn prijzig (baas wil ze niet aanschaffen) en je moet er je SIM kaartje steeds instoppen, hetgeen lastig is als je ook af en toe mobiel bent.

Kortom, zijn er oplossingen te bedenken om comfortabel te telefoneren zoals met een vast toestel, terwijl je alleen maar een gsm hebt?

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:16
Ik weet wel dat er speciale gsm-desktop telefoons zijn maar die zijn prijzig (baas wil ze niet aanschaffen) en je moet er je SIM kaartje steeds instoppen, hetgeen lastig is als je ook af en toe mobiel bent.
Je kan een tweede sim kaart krijgen bij je provider dus dat zou een probleem minder zijn.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20
Handsfree is dan de oplossing (zonder oortje) maar ja, dan kan iedereen meeluisteren ;)

Je hebt ook van die 'oldskool' telefoons bij van die gadget shops die je in een GSM kan steken.

Even kijken.

Daarnaast is het 'je moet het constant tegen je oor houden' een vreemd argument, want dat moet een een 'bureau-toestel' ook.

[ Voor 58% gewijzigd door ZpAz op 11-06-2009 18:34 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat hij zegt ^ :)

Dit topic is gesloten.