Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:55:
[...]

`Waar heb je em besteld dan? Omdat die daar blijkbaar nog aanwezig is :D
Woon in London en besteld bij scan.co.uk
http://www.scan.co.uk/Pro...DISO-Media-Network-Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Iemand hier trouwens al ervaring icm een logitech harmony remote?

Heb er gisteren 1 gehaald en hij kent hem helaas niet en de logitech software is "gebruiksvriendelijk" dus even snel zelf een apparaat defineren met wat hij kan en dan ff de knopjes inschieten gaat niet 123.

Kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerde type apparaat heb gekozen, Setop box.
Ga vanavond in ieder geval weer even stoeien, het moet kunnen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik heb het initiatief genomen om een topic te starten over de AC RYAN Play!ON. Hierbij zijn ook de specs voor een groot gedeelte uitgeschreven.

http://gathering.tweakers...message/32341731#32341731

Ik stel voor om discussies/ervaringen m.b.t. tot de AC RYAN HD daar te vervolgen zodat alles netjes georganiseerd blijft!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:26

JME

zeg maar Jamie

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:07:
Beste mensen ik heb het initiatief genomen om een topic te starten over de AC RYAN Play!ON.
Ehm... waar ging dit topic dan al die tijd al over? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:28:
[...]

Als je zijn post nog eens begrijpend leest, dan kan je wel wat dingen bedenken lijkt mij zo.. ;)

@thadeez; kan je al een tipje van de sluier oplichten wat betreft usenet support..? Ik begrijp dat de GUI en dts downmixing in eerste instantie prio hebben.. En ik las op het Ac Ryan forum ook al dat usenet support er waarschijnlijk ook wel gaat komen, maar hoe hoog staat ie ergens op het lijstje..? (een globale indicatie misschien.. Als je daar uitspraken over mag en kan doen uiteraard. :P)

Overigens wel goed dat je hier ook actief bent.. Is wel goed voor community opbouw lijkt mij.
Ik klets graag mee om zo af en toe ook eens een scoopje te kunnen loslaten maar helaas zou alles wat ik nu vertel gebaseerd zijn op niks. We werken wel degelijk aan een Usenet client maar wanneer deze klaar is en beschikbaar zal zijn is nog onduidelijk... Persoonlijk lijkt dat me ook wel wat, ik download nauwelijks nog via torrents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:11:
[...]

Ik klets graag mee om zo af en toe ook eens een scoopje te kunnen loslaten maar helaas zou alles wat ik nu vertel gebaseerd zijn op niks. We werken wel degelijk aan een Usenet client maar wanneer deze klaar is en beschikbaar zal zijn is nog onduidelijk... Persoonlijk lijkt dat me ook wel wat, ik download nauwelijks nog via torrents :)
Hahaha, okay.. Ik was al bang dat ik de enige was die erop zat te wachten.. Maar goed nieuws dus. ;) Goed om te horen dat er in ieder geval nu al wel aandacht aan besteed wordt. Dan weten we in ieder geval dat er l meer is dan alleen de intentie. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

brid schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:53:
Iemand hier trouwens al ervaring icm een logitech harmony remote?

Heb er gisteren 1 gehaald en hij kent hem helaas niet en de logitech software is "gebruiksvriendelijk" dus even snel zelf een apparaat defineren met wat hij kan en dan ff de knopjes inschieten gaat niet 123.

Kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerde type apparaat heb gekozen, Setop box.
Ga vanavond in ieder geval weer even stoeien, het moet kunnen
Ik ben hier gisteren mee aan de slag geweest. Ik heb ook de helpdesk nog even gebeld. Heb hem opgevoerd als computer-->mediacenter. Mocht je er niet uitkomen (ik heb hem alle knoppen moeten leren) dan kun je de helpdesk bellen. Hij zit iig in mijn profiel (username ibierens), dan kunnen ze hem misschien beschikbaar stellen, als je hem nog niet kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:36
JME schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:15:
[...]

Ehm... waar ging dit topic dan al die tijd al over? :?
Ik volg het ook niet helemaal, zijner nu twee topics over de AC Ryan PlayOn! HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
musicfreak schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:18:
[...]

Ik volg het ook niet helemaal, zijner nu twee topics over de AC Ryan PlayOn! HD?
Dit topic is dan ook niet begonnen als een [Ervaring] AC Ryan PlayOn topic, meer een vraag voor vroege reviews. Almighty's topic is geschikter en heeft ook nog eens een mooie OP :) Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden en voortgezet in de nieuwe

[ Voor 7% gewijzigd door Zodiac op 01-08-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.