Hallo mede forummers,
Ik ben nu een tevreden gebruiker van Xs4all only, en heb een 8 mb verbinding met bellen (tegen kosten).
Nu ga ik binnenkort verhuizen en ben ik aan het rondneuzen op internet/bellen gebied.
Dit omdat ik vind dat xs4all gewoon te duur wordt. Als ik nl. ook onbeperkt wil gaan bellen gaat me dit zo'n 52,50 euro kosten en dat vind ik teveel.
Nu heb ik een de volgende providers op het oog:
Alice ADSL comfort met onbeperkt bellen voor 29,90 (20mb internet)
Oline ADSL extra met Tel. totaal (onbeperkt bellen) voor 30,= (20mb internet)
Telfort internet (20mb) + bellen (onbeperkt) voor 34,95
Dit zijn allemaal bedragen wat de abo's normaal kosten (dus geen aktie aanbiedingen).
(in mijn regio is internet via kabel niet mogelijk; postcode 7121)
Nu zijn er over elke aanbieder wel slechte verhalen en ook wel goede, maar kan iemand mij hier adviseren wat ik het beste kan nemen?
Ik ben nu een tevreden gebruiker van Xs4all only, en heb een 8 mb verbinding met bellen (tegen kosten).
Nu ga ik binnenkort verhuizen en ben ik aan het rondneuzen op internet/bellen gebied.
Dit omdat ik vind dat xs4all gewoon te duur wordt. Als ik nl. ook onbeperkt wil gaan bellen gaat me dit zo'n 52,50 euro kosten en dat vind ik teveel.
Nu heb ik een de volgende providers op het oog:
Alice ADSL comfort met onbeperkt bellen voor 29,90 (20mb internet)
Oline ADSL extra met Tel. totaal (onbeperkt bellen) voor 30,= (20mb internet)
Telfort internet (20mb) + bellen (onbeperkt) voor 34,95
Dit zijn allemaal bedragen wat de abo's normaal kosten (dus geen aktie aanbiedingen).
(in mijn regio is internet via kabel niet mogelijk; postcode 7121)
Nu zijn er over elke aanbieder wel slechte verhalen en ook wel goede, maar kan iemand mij hier adviseren wat ik het beste kan nemen?