Toon posts:

Hulp bij samenstellen pc

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe pc gaan bouwen om te gaan gebruiken voor het bewerken van HD video en voor gamen (en schoolwerk natuurlijk). Mijn budget is ongeveer 1000 euro en daar wil ik de pc van kopen (zonder windows) en een scherm(HD natuurlijk). Heb er niet heel erg veel verstand van maar heb op internet gezocht en vrienden gevraagd en ben tot deze configuratie gekomen:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Phenom II X4 955 Black Edition€ 204,49€ 204,49
1Asus M4A78T-E€ 111,46€ 111,46
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G€ 56,-€ 56,-
1LG W2261V-PF€ 159,-€ 159,-
1OCZ StealthXStream 600W€ 65,-€ 65,-
1Samsung SH-S223Q€ 21,19€ 21,19
1Tacens Victoria Extreme Zwart€ 68,-€ 68,-
1Western Digital Caviar SE16 WD5000AAKS, 500GB€ 46,95€ 46,95
1XFX Radeon HD 4890 Black Edition€ 214,16€ 214,16
ImporterenTotaal€ 946,25

Is dit een goed systeem voor wat ik wil? Ik heb zitten twijfelen de videokaart, wil voor dit geld natuurlijk wel iets hebben wat goed werkt.

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
dit soort topics zijn verboden hier en wordt waarschijnlijk gesloten(dat heb ik iig vaker gezien) zijn speciale BBG's voor, opzich is het geen slecht systeem maar het kan wel wat beter...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Thandor

SilverStreak

Dit topic is niet conform het CSL beleid en gaat daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.