Bij het ontwerpen van een educatieve webpagina voor jonge kinderen om hen de maaltafels aan te leren ben ik op een probleem gestoten waar ik niet uitraak; de opdracht die ik hiervoor moet uitwerken is hieronder beschreven maar ik weet niet hoe ik hier aan moet beginnen vanaf de 2de pagina. Kan iemand mij helpen?
Maak een asp-pagina maaltafels-keuze.asp die
• een titel,
• voor de getallen van 0 tot en met 10
eerst een selectievakje en
daarna het getal,
• een knop “Test”
bevat.
Bij een klik op de knop “Test” kom je uiteindelijk op de pagina maaltafels-vraag.asp.
Maak een asp-pagina maaltafels-vraag.asp. Afhankelijk van de getallen die aangevinkt werden op de pagina
maaltafels-keuze.asp, zal het aantal keren dat de pagina getoond wordt, verschillen. (Het is de bedoeling dat
de pagina maaltafels-vraag.asp elf keer wordt opgeroepen per getal dat aangevinkt werd in de pagina
maaltafels-keuze.asp).
De pagina maaltafels-vraag.asp bevat
• een vermenigvuldiging, bijv “6 x 9 = ”
• een tekstvak voor het antwoord.
• een knop “Verder”.
De vermenigvuldigingen komen uit de reeks “0 x Y = ”, “1 x Y = ”, “2 x Y = ”, “3 x Y = ”, “4 x Y = ”, “5 x Y = ”,
“6 x Y = ”, “7 x Y = ”, “8 x Y = ”, “9 x Y = ”, “10 x Y = ”, waarbij Y een getal is dat aangevinkt werd in de
pagina maaltafels-keuze.asp.
Bij een klik op de knop “Verder” kom je bij
• de volgende vermenigvuldiging op de pagina maaltafels-vraag.asp of
• na de laatste vermenigvuldiging op de pagina maaltafels-resultaat.asp.
Maak een asp-pagina maaltafels-resultaat.asp die
• een titel,
• het aantal juiste vermenigvuldigingen,
• het aantal foute vermenigvuldigingen,
• het percentage correcte vermenigvuldigingen,
• een knop “Ok”
bevat.
Maak een asp-pagina maaltafels-keuze.asp die
• een titel,
• voor de getallen van 0 tot en met 10
eerst een selectievakje en
daarna het getal,
• een knop “Test”
bevat.
Bij een klik op de knop “Test” kom je uiteindelijk op de pagina maaltafels-vraag.asp.
Maak een asp-pagina maaltafels-vraag.asp. Afhankelijk van de getallen die aangevinkt werden op de pagina
maaltafels-keuze.asp, zal het aantal keren dat de pagina getoond wordt, verschillen. (Het is de bedoeling dat
de pagina maaltafels-vraag.asp elf keer wordt opgeroepen per getal dat aangevinkt werd in de pagina
maaltafels-keuze.asp).
De pagina maaltafels-vraag.asp bevat
• een vermenigvuldiging, bijv “6 x 9 = ”
• een tekstvak voor het antwoord.
• een knop “Verder”.
De vermenigvuldigingen komen uit de reeks “0 x Y = ”, “1 x Y = ”, “2 x Y = ”, “3 x Y = ”, “4 x Y = ”, “5 x Y = ”,
“6 x Y = ”, “7 x Y = ”, “8 x Y = ”, “9 x Y = ”, “10 x Y = ”, waarbij Y een getal is dat aangevinkt werd in de
pagina maaltafels-keuze.asp.
Bij een klik op de knop “Verder” kom je bij
• de volgende vermenigvuldiging op de pagina maaltafels-vraag.asp of
• na de laatste vermenigvuldiging op de pagina maaltafels-resultaat.asp.
Maak een asp-pagina maaltafels-resultaat.asp die
• een titel,
• het aantal juiste vermenigvuldigingen,
• het aantal foute vermenigvuldigingen,
• het percentage correcte vermenigvuldigingen,
• een knop “Ok”
bevat.