Toon posts:

Taakbalk door lopent

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraag:
ik heb 2 schermen kan ik op scherm nummer 1 de taakbalk laten beginnen en op het 2 de scherm laten einde gen?

ik heb een NVIDIA GeForce GTX 260

Joris

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:23

Sebazzz

3dp

Je hebt verschillende modi voor duale schermen. Je hebt gewoon zoiets als 'tweede scherm gebruiken' maar ook 'Bureaublad uitbreiden'. Deze laatste moet je hebben.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 15:19
Jazeker,

Dit is mogelijk met het programma: http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al geporteerd maar werkt niet

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-05 23:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat werkt er niet; foutmeldingen?

Ultramon is eigenlijk hét programma voor taakbalk op 2 schermen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dan geen tijd klok en de pictogrammen
dat smart taskbar bedoele jullie zeker

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:46
Anders kun je MultiMon Taskbar ook nog proberen: http://www.mediachance.com/free/multimon.htm

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Verwijderd

Topicstarter
ja zo iets maar ik krijg het in windows 95 en die tijd en de picto's staan er niet :(

Verwijderd

Topicstarter
soort voorbeeld
Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/3928/plaatjek.jpg

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:03:
[...]

ja zo iets maar ik krijg het in windows 95 en die tijd en de picto's staan er niet :(
Je krijgt het in Windows 95? Vreemd, het zou helemaal niet moeten werken met Windows 95...
# Works only on XP, 2000 and Vista

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
en ik gebruik vista

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

spanning werkt niet onder vista, dus het enige alternatief wat je hebt is iets als ultramon dat een tweede taakbalk voor je maakt. Je zal nooit je start knop links en je clock/icons rechts kunnen hebben. Helaas is dat een beperking in vista.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 15:19
Heb je je PC al geprobeerd te rebooten na het installeren van UltraMON? Zou kunnen dat er nog het een en ander aangepast moet worden ;)

Kijk anders ook even in de instellingen van UltraMON, wat jij wilt is namelijk 100% mogelijk met UltraMON :)

Niet goed gelezen, het gaat dus ook om de klok / snel-starten :o

[ Voor 13% gewijzigd door Enfer op 07-06-2009 15:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Enfer schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:12:
Heb je je PC al geprobeerd te rebooten na het installeren van UltraMON? Zou kunnen dat er nog het een en ander aangepast moet worden ;)

Kijk anders ook even in de instellingen van UltraMON, wat jij wilt is namelijk 100% mogelijk met UltraMON :)

Niet goed gelezen, het gaat dus ook om de klok / snel-starten :o
nee het gaan alleen om die picto's en de klok

Verwijderd

Topicstarter
is er niet een andre progammatje ofzo?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nee, je kan geen uitgerekte taakbalk krijgen, alleen een tweede taakbalk, maar dan dus zonder pictogrammen en de klok. En niet zo snel kicken aub.

The devil is in the details.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

offtopic:
"Taakbalk door lopent"

Hoe fout kun je iets schrijven 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 07-06-2009 15:36 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Joris,

Er zijn zoals je merkt veel mensen op GoT die je willen helpen as je ergens niet zelf uitkomt, maar we verwachten dan ook dat je zelf minstens evenveel moeite erin steekt als je van anderen verwacht.

Helaas is dat hier niet het geval. Je geeft in je topicstart niet aan waar je zelf allemaal al gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond, wat je allemaal exact geprobeerd hebt en wat er toen exact gebeurde. Vervolgens antwoord je erg minimaal als iemand anders een tip geeft, zonder dat je laat blijken er iets mee gedaan te hebben of als je het niet snapt op hebt proberen te zoeken wat er precies bedoeld wordt.

Bovendien verzorg je je posts (en topictitel) erg slecht. We verwachten hier geen hoogstaand literair taalgebruik, maar wel dat blijkt dat je enige moeite in je posts hier steekt. Een -tegenwoordig in alle fatsoenlijke browsers ingebakken- spellingscontrole zou al veel kunnen schelen.

Tenslotte gaat je vraag hier helemaal niet over Videoplanken & Beeldkanonnen (hardware), maar over hoe je besturingssystem (die je niet eenduidig benoemt - je hebt het zelfs over Windows 95...) ermee omgaat. Neem eens een kijk in Windows Clients.

Voor nog meer tips over hoe het hier wel moet:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 07-06-2009 15:50 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.