Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubePhotoClockProject
Ik ben in 2009 aan een project begonnen genaamd : PhotoClockProject
Het idee is om voor iedere minuut van de dag een unieke foto te verzamelen waarop ergens een klok met de tijd erop te zien is. Dit zal dus een verzameling van (24x60) 1440 foto's moeten gaan worden.
Omdat dit nogal een grote klus is om in mn eentje te realiseren, gooi ik het project op het internet en vraag ik bij deze ook jullie hulp.
Van al deze foto's zal ik dan uiteindelijk een gratis screensaver / website / App maken welke voor een ieder te downloaden/bekijken is.
Het insturen van de foto's (minimaal 2MP) kan door je foto hier te plaatsen of te via de site te sturen, op de site is tevens een overzicht te vinden welke tijden al "bezet" zijn.
Ik heb er nu al bijna 500 verzameld, dus heb nog wel een flinke weg te gaan.
Uiteraard zal ieder zn bijdrage vermeld worden, dus kom maar op!
Een App die aangeeft welke tijden er nog ontbreken is te vinden in de Google Play store / Apple App store
mvg, Jaap van Zijp aka Xam
http://www.torxentertainment.com/pcp
[ Voor 37% gewijzigd door Xam op 07-07-2014 08:52 . Reden: update links / promo video ]
From the analogue BBS to the World Wide Web