Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevanhulle
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 18:47
Beste mensen,

Waarschijnlijk is dit al veel vaker gevraagd. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en wil toch graag de goede keus maken wat betreft de mediaspeler die ik ga kopen. Nu zie ik zeer veel verschillende producten, maar wat is nu daadwerkelijk het beste product? Voor mij is het belangrijk dat het apparat de meest standaard formaten moeiteloos afspeelt en tot een kwaliteit van 1080. Extra dingen als een eigen hardeschijf of aansluit mogelijkheden op het netwerk is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk. De kosten van het apparaat zijn niet heel belangrijk, kwaliteit wel! Maar er moet natuurlijk wel sprake zijn van een goede prijs/kwaliteitsverhouding (niet 100 euro meer voor een procentje beter).

Nu heb ik een aantal producten gevonden die mij geschikt lijken, maar er zullen vast grote kwaliteit verschillen zijn. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met wat voor mij het meest geschikt is. Ik sta overal voor open.

Gevonden producten:
Western Digital TV HD Mediaplayer
Iomega Screen Play TV Link
Popcorn Hour Networked Media Tank A-110
Iomega Screen Play Multimediadrive
Archos TV+
Emtec HDD Movie Cube
Lacie LaCinema Classic
Conceptronic FullHD Mediaplayer
Conceptronic Mediagiant plus
Freecom Mediaplayer 2

Alvast bedankt voor de hulp!!!

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:30

R-B

Blokkert

Mis de HDX1000 in deze lijst..

WD valt af in mijn eigen ogen, die ondersteunt niet "alles"

Enige wat ik kan zeggen, ga voor een Popcorn Hour of HDX1000! WERELD APPARATEN _/-\o_ (beiden zelfde hardware, HDX1000 iets meer geheugen)

[Mediaplayer] HDX-1000 Networked Media Tank deel 2

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sta je ook open voor Google erbij pakken, ervaringen topics lezen en zoeken naar harde feiten en reviews? Want een apparaat vinden die echt als 'beste' bestempeld kan worden gaat niet gebeuren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Zonder je verhaal te lezen zeg ik al: Popcorn Hour A-110. Wat een cool ding is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevanhulle
Tsurany schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:59:
Sta je ook open voor Google erbij pakken, ervaringen topics lezen en zoeken naar harde feiten en reviews? Want een apparaat vinden die echt als 'beste' bestempeld kan worden gaat niet gebeuren.
Heb al uren gegoogeld, topics gelezen et cetera.... Echter zo'n grote overload aan informatie dat ik nog steeds twijfelde tussen met name:
- Western Digital TV HD Mediaplayer
- Popcorn Hour A-110
- HDX1000

Waarom moet ik één van deze drie niet nemen of waarom juist wel? Waarom ben je enthousiast over één van deze apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevanhulle
R-B schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:55:
WD valt af in mijn eigen ogen, die ondersteunt niet "alles"
Wat ondersteunt dit apparaat niet, wat ik misschien wel ga gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
renevanhulle schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:14:
[...]

Wat ondersteunt dit apparaat niet, wat ik misschien wel ga gebruiken?
DTS Decoding, en menu's van VIDEO_TS mappen ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
De WD heeft ook geen netwerkaansluiting, een redelijke showstopper lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:30

R-B

Blokkert

Geen mogelijkheid tot streaming idd, geen mogelijkheid tot DTS-HD of True Dolby :)

En je kan dit creeeren op een HDX/Popcorn met HDD erin bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.huubmons.nl/nmt/images/jukebox.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door R-B op 06-06-2009 19:23 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsurany schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:59:
Dat is inderdaad wat je moet doen.

Op GoT krijg je geen kant en klaar antwoord voor wat je moet kopen. We verwachten dat een Tweaker zelf kan beslissen wat ie nodig heeft, en welke apparaten aan zijn eisen voldoen. Op GoT zijn er voldoende ervaringentopics te vinden mbt dit type mediaspelers. Het is daarna aan jou welke keuze je maakt. Aan "wat moet ik kopen?"-topics doen we niet. We verwachten hier zelfinitiatief, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.