Toon posts:

Geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,
ik heb vandaag een Coolmaster 690 gekocht. Dus ik heb vandaag de hele dag lopen sleutelen. Toen alles zat heb ik mijn pc aangedaan, alleen kreeg ik echter geen beeld. Alles doet het, mijn videokaart zijn koeler/fan, mijn dvd-drive, mijn licht aan de voorkant, alle koelers en fans, maar toch krijg ik geen beeld. Zou iemand weten waar dit probleem kan liggen?

Groetjes, Quincy

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-01 23:57
Scherm wel aangesloten en aangezet :)?

Waarschijnlijk ben je vergeten de videokaart aan te sluiten op je voeding, als er een of meerdere power aansluitingen op zit(ten) zul je die allemaal moeten aansluiten.

Anders hebben we echt meer info nodig, wat is de hardware precies?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29

Thandor

SilverStreak

Ik pak even het CSL Beleid erbij :). Daar staat aangegeven dat reguliere PC problemen niet in CSL thuis horen. Tevens staat er een link in naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, een guide waar je het beste eerst mee kunt beginnen. De topicstart laat namelijk niet echt zien wat je zoal getest hebt en dat soort zaken horen er allemaal in te staan. Ditzelfde geldt ook voor de specificaties van het systeem bv.

Ga dus eerst even zelf troubleshooten. Haal, zoals de troubleshooter reeds zegt, alle overbodige hardware eruit en test het nogmaals. Mocht het dan wel werken dan kun je één voor één de hardware weer terugplaatsen. Werkt het niet dan heb je slechts een aantal onderdelen over waar je je op hoeft te focussen. Controleer daar dan van of de kabels goed zitten, of de onderdelen in de juiste sloten zitten, etc :).

Zie overigens OH FAQ - Mijn PC is defect, wat nu? waarin het troubleshooten ook staat maar dan in een andere en kortere formulering.

Als je aan het einde van de rit nog geen raad weet zoek dan even het juiste subforum op (het subforum dat aansluit op het onderdeel dat defect is of waar jij van vermoed dat deze defect is) en start een topic. Vermeld daar in zo exact mogelijk wat je allemaal getest hebt en hoe de niet-werkende configuratie eruit ziet :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.