Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Computer start niet verder

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn computer loopt vast als ik vanaf CD WindowsXP ga rebooten. Hij blijft dan hangen en ik kom niet in het installatiescherm hij laad eerst wel wat drivers en de hardwareconfiguratie wordt ook onderzocht. Wat kan ik het beste doen nu?

Eigenlijk heb ik hetdezelde probleem als hier beschreven staat: [XP] NTLDR ontbreekt + windows installatie start niet

Ik had deze link nog niet bekeken, sorry.

Met vriendelijke groet,

Mark

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2009 08:41 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Hallo Mark,

Deze startpost is helaas wel erg aan de magere kant, welke stappen heb je zelf al doorlopen? Wat deed je voordat het probleem naar boven kwam? Wat doet je denken dat dit een hardware probleem is?

De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter heeft het een en ander mogelijk te vertellen.

Op een zijnoot: wat voor XP probeer je te installeren? Er zijn 4 versies, en minimaal een gelijk aantal edities. Mogelijk is de harde schijf waarop je probeert te installeren fout gepartitioneerd voor de versie/editie waar je mee bezig gaat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Zonder eerst zelf te proberen waar het aan zou kunnen liggen is het voor ons ook niet te doen er iets zinnigs over te zeggen.
Verder mis ik de volledige specs van je bak, iets wat we toch wel nodig hebben.

Dit topic gaat in elk geval op slot wegens gebrek aan eigen inzet. Mocht je na het doorlopen van de troubleshooter nog steeds tegen problemen aanlopen kun je natuurlijk een nieuw topic openen. Maar geef daar wel in aan wat er precies fout gaat en waar je tegenaanloopt :).

Dit topic is gesloten.