Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
@Racer13, automatische vernieuwing moet je annuleren door te bellen met de klantenservice.
@Fear, eerste controller is gratis, 2de keer krijg je ook een gratis controller maar dan dan moet je die van jou opsturen.
Ik belde laatst vanwege een headset, krijg nu ook een nieuwe opgestuurd.

Ik ken genoeg mensen die een gratis controleren regelen door het bellen met xbox.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Voor de liefhebbers: Ikaruga is deal of the week.
slechts 400 MSP.

Link naar Xbox MP

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:58:
@Racer13, automatische vernieuwing moet je annuleren door te bellen met de klantenservice.
@Fear, eerste controller is gratis, 2de keer krijg je ook een gratis controller maar dan dan moet je die van jou opsturen.

Ik ken genoeg mensen die een gratis controleren regelen door het bellen met xbox.
hmm dat stond nou net weer niet in de voorwaarden , dan kan je er geheid op tellen dat het mislukt en gewoon 60 euro betaald :/

edit:

trouwens kan je nergens bij xbox live 1200 pionts toevoegen ? wou net battlefield kopen voor 1200 pionts, maar kan alleen of 1000 points kopen voor 12 euro,(dus net te weinig) of 2000 alla 24, euro , :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:14:
[...]

hmm dat stond nou net weer niet in de voorwaarden , dan kan je er geheid op tellen dat het mislukt en gewoon 60 euro betaald :/
Als je belt wordt het vrijwel per direct stop gezet. De automatische verlenging that is.
Heb ik tijdje terug ook gedaan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vond het een smerig geintje dat mijn CC informatie alleen door te bellen kon worden gewist, en de automatische verlenging vond ik al helemaal uit den boze.

Koop nu weer gewoon pre-paid kaarten, bepaal liever zelf hoe en wat. Op mn PS3 kan ik gelukkig spel voor spel kopen als het mij uitkomt, dát vind ik dan weer wat beter in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:44:
Ik vond het een smerig geintje dat mijn CC informatie alleen door te bellen kon worden gewist, en de automatische verlenging vond ik al helemaal uit den boze.

Koop nu weer gewoon pre-paid kaarten, bepaal liever zelf hoe en wat. Op mn PS3 kan ik gelukkig spel voor spel kopen als het mij uitkomt, dát vind ik dan weer wat beter in elkaar zitten.
Spel voor spel kopen? En PSN is toch gratis?
Je kunt bij de Xbox ook elk spel apart kopen wanneer het je uitkomt, maar ik denk dat je wat anders bedoelt :D

Die automatische verlenging is inderdaad niet echt netjes en op zijn minst moeten ze het mogelijk maken dat je dit online uit kun zetten. Maar ze verhogen natuurlijk de drempel, zodat er een aantal mensen onbedoeld hun abbo verlengen. Niet erg netjes. Ik koop gewoon ruim voor tijd zo'n nieuwe kaart online voor 13 maanden Gold (35 euro). Stukken goedkoper en wanneer het mij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
philipnorth schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:11:
Voor de liefhebbers: Ikaruga is deal of the week.
slechts 400 MSP.

Link naar Xbox MP
Hmm voor die 3 euro nog wat laat ik hem denk ik niet liggen.

Ook leuk om te weten: EPIC's shadow complex komt 19 augustus. Misschien een must-have voor fans van de 2d castlevania en metroid games op o.a. de DS? 1200 punten.

Tenslotte om in de gaten te houden: Splosion Man op 22 juli. Lijkt op het eerste gezicht een leuke 2d platformer te kunnen worden. 800 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SeamusXanthus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:52:
[...]

Hmm voor die 3 euro nog wat laat ik hem denk ik niet liggen.

Ook leuk om te weten: EPIC's shadow complex komt 19 augustus. Misschien een must-have voor fans van de 2d castlevania en metroid games op o.a. de DS? 1200 punten.

Tenslotte om in de gaten te houden: Splosion Man op 22 juli. Lijkt op het eerste gezicht een leuke 2d platformer te kunnen worden. 800 punten
Oh, kijk ik enorm naar uit...en deze week waarschijnlijk Monkey Island?....en de rest van de games die ik momenteel nog moet spelen...en ik maar denken dat ik kieskeurig was wat games betreft, zulk acuut tijdsgebrek is me nog nooit overkomen :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Boeboe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:59:
[...]

Oh, kijk ik enorm naar uit...en deze week waarschijnlijk Monkey Island?....en de rest van de games die ik momenteel nog moet spelen...en ik maar denken dat ik kieskeurig was wat games betreft, zulk acuut tijdsgebrek is me nog nooit overkomen :X
Van wat ik heb begrepen komt deze (secret of Monkey Island) a.s. woensdag. 800 MSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Boeboe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:59:
[...]
zulk acuut tijdsgebrek is me nog nooit overkomen :X
Probeer is een gezin te nemen en dan ergens te werken met 80 minuten reistijd }:|

Maar als echt hollander ga ik Ikaruga nu dus echt wel kopen (staat pas een maand of 6 als mijn wannabuy xboxlive arcade game). En omdat het gezin binnenkort even op vakantie is heb ik ook nog wat tijd om daadwerkelijk te spelen!

* Sagat hoopt nu op r-type en megaman 9 :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:38

FeaR

In GoT we trust

thefabiman88 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:58:
Net gebeld met de klantenservice en mij werd vrolijk verteld dat mijn controller ouder is dan één jaar (klopt ook, console komt uit januari 2008) en dat ik dus een nieuwe moet kopen in de winkel en deze niet goed functionerende dan maar weg moet gooien...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
Heb vanmiddag een XBOX360 Pro(inclusief Kung Fu Panda en Lego: Indiana Jones) + Extra controller gekocht voor 180 euro :) (ja echt 180 :P ) had niet gedacht dat ik er ooit nog één zou kopen aangezien ik PlayStation-fan van het eerste uur ben maar voor dat geld kon ik hem toch niet laten liggen.

Allereerst moet ik uiteraard zeggen dat het nog echt wennen is met de controllers maar gelukkig gaat dat wel redelijk snel, blijf echter vooral de D-Pad een beetje raar vinden, voor je het weet gaat ie schuin en sowieso is het natuurlijk heel erg wennen dat ie omgedraait zit met de analoge stick ten opzichte van de DualShock.

Verder zijn de eerste ervaringen voor wat betreft het gamen zelf zeer goed, maar aan de andere kant de NXE en de marketplace is echt een chaos van jewelste. Buiten het feit dat het er wellicht best fancy uit ziet werkt het allemaal maar traag en ingewikkeld voor een nieuwe gebruiker, wat dat betreft was de oude interface beter als je het mij vraagt en het kan qua gebruiksvriendelijkheid zeker niet tippen aan de XMB. Verder mis ik de Nederlandse taal voor het dashboard???

Verder valt het me vooral op dat de downloadspeed niet boven de 300kb/s uitkomt terwijl mijn PS3 op dezelfde router makkelijk 1,5 tot 2mb/s trekt, wat vooral nu erg irritant is aangezien ik natuurlijk veel demo's ga uitproberen ;) Weet iemand of dit hoort of dat het wellicht ergens anders in zit?

Hoe zit het trouwens met de HDTV-settings, ik heb een Full HD(Sony Bravia 40W4500) en de settings op 1080P, Expanded en Auto staan, kan nog niet echt vinden wat er met Reference level bedoelt wordt maar ik heb zo het idee dat dat het kleurenbereik is of heb ik dat verkeerd gedacht?

Sorry dat ik wellicht wat dingen niet helemaal volg, het is wel een hele overstap van de PS3 naar de XBOX360... ;)

Off-topic: het is helaas geen Jasper, maar ach, als die het de komende 3 jaar nog doet kan ik van mijn korting de energierekening wel betalen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Heeft iemand enig idee waar je nog online de usb wireless receiver kunt kopen waarmee je met je xbox controller op de pc kunt spelen? Heb echt overal gezocht maar overal uitverkocht of onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Rctworld schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:23:
Heb vanmiddag een XBOX360 Pro(inclusief Kung Fu Panda en Lego: Indiana Jones) + Extra controller gekocht voor 180 euro :) (ja echt 180 :P ) had niet gedacht dat ik er ooit nog één zou kopen aangezien ik PlayStation-fan van het eerste uur ben maar voor dat geld kon ik hem toch niet laten liggen.

Allereerst moet ik uiteraard zeggen dat het nog echt wennen is met de controllers maar gelukkig gaat dat wel redelijk snel, blijf echter vooral de D-Pad een beetje raar vinden, voor je het weet gaat ie schuin en sowieso is het natuurlijk heel erg wennen dat ie omgedraait zit met de analoge stick ten opzichte van de DualShock.
Merk ook dat ik op de 360 besturen gewoon met stick doe, en op de PS3 met d-pad. Scheelt natuurlijk dat dpad bij een ps3 gewoon 4 knopjes zijn, en bij de 360 een schijf die 8 kanten op kant. Maar ben het met je eens dat dat wel het minste punt van de 360-controller is.
Verder zijn de eerste ervaringen voor wat betreft het gamen zelf zeer goed, maar aan de andere kant de NXE en de marketplace is echt een chaos van jewelste. Buiten het feit dat het er wellicht best fancy uit ziet werkt het allemaal maar traag en ingewikkeld voor een nieuwe gebruiker, wat dat betreft was de oude interface beter als je het mij vraagt en het kan qua gebruiksvriendelijkheid zeker niet tippen aan de XMB. Verder mis ik de Nederlandse taal voor het dashboard???
Dashboard is er idd niet in het Nederlands, zover ik weet. Kan voor sommige idd een probleem zijn.

Persoonlijk vind ik NXE echt vele malen overzichtelijker dan XMB. Het scheelt dat ik al 3,5 jaar een xbox heb, en pas een maand of 2 een PS3, maar toch. Op de PS3 zoek ik me af en toe echt het rambam :+ om wat te vinden.
XMB is wel briljant veel sneller dan NXE, dat moet MS echt fixen :)
Verder valt het me vooral op dat de downloadspeed niet boven de 300kb/s uitkomt terwijl mijn PS3 op dezelfde router makkelijk 1,5 tot 2mb/s trekt, wat vooral nu erg irritant is aangezien ik natuurlijk veel demo's ga uitproberen ;) Weet iemand of dit hoort of dat het wellicht ergens anders in zit?
Lijkt me een instelling in je router ofzo. Heb je alle poorten open staan? Ik download volgens mij gewoon bijna fullspeed op de 360.

Veel pleziet met je 360, maar dat gaat zeker wel lukken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
@BM, bedankt voor je reactie ;)

Het is niet echt een probleem dat het allemaal in het Engels is hoor, alleen ik vind het altijd zo raar ogen dat alles in het Engels is en dan ineens de Marketplace beschrijvingen in het Nederlands terwijl het me toch echt geen grote klus lijkt om er meer talen in te stoppen als je kijkt naar elk gemiddeld elektronica product. Het was dus ook meer het idee van "Hey waar is Nederlands gebleven?" dan dat ik het echt mis ;)

Overigens is het denk ik vooral een beetje waar de focus op ligt bij NXE en XMB, ik heb het gevoel dat je bij het XMB veel meer de basistaken(Foto, Muziek, Video en Games) onder handbereik hebt liggen en dat de geavanceerde features samen georganiseerd staan in bepaalde submenu's. Bij NXE lijkt het meer van, we gooien alles in een categorie bij elkaar en zoek zelf maar uit wat je ermee kan. Uiteraard hebben beide oplossingen voordelen en is ook een kwestie van gewenning(en weten waar je wat vindt), alleen omdat ik nog nieuw ben met de XBOX dashboard in combinatie met de relatieve traagheid werkt het op dit moment nogal frustrerend.

Welke poorten heb je persoonlijk geopend? Neem toch aan dat XBOX360 ook gewoon UPnP gebruikt, alle services doen het voor de rest gewoon goed alleen downloaden gaat dus gewoon heel erg traag. Is het overigens niet mogelijk om trailers/video's af te spelen tijdens het downloaden(progressive download)?

Qua game plezier gaat het in ieder geval zeker lukken, alleen tja, de achterliggende interfaces zijn wel een wereld van verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Rctworld schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:11:
@BM, bedankt voor je reactie ;)

Het is niet echt een probleem dat het allemaal in het Engels is hoor, alleen ik vind het altijd zo raar ogen dat alles in het Engels is en dan ineens de Marketplace beschrijvingen in het Nederlands terwijl het me toch echt geen grote klus lijkt om er meer talen in te stoppen als je kijkt naar elk gemiddeld elektronica product. Het was dus ook meer het idee van "Hey waar is Nederlands gebleven?" dan dat ik het echt mis ;)
Duidelijk :)
Overigens is het denk ik vooral een beetje waar de focus op ligt bij NXE en XMB, ik heb het gevoel dat je bij het XMB veel meer de basistaken(Foto, Muziek, Video en Games) onder handbereik hebt liggen en dat de geavanceerde features samen georganiseerd staan in bepaalde submenu's. Bij NXE lijkt het meer van, we gooien alles in een categorie bij elkaar en zoek zelf maar uit wat je ermee kan. Uiteraard hebben beide oplossingen voordelen en is ook een kwestie van gewenning(en weten waar je wat vindt), alleen omdat ik nog nieuw ben met de XBOX dashboard in combinatie met de relatieve traagheid werkt het op dit moment nogal frustrerend.
Traagheid van marketplace etc helpt niet nee. Wat ik bij NXE handiger vind is dat alles geintegreerd is. Zo'n beetje alles heeft dezelfde look-and-feel, terwijl ik bij de PS3 meer het idee heb dat alles er los aangehangen word. Dat blijkt ook wel dat bijvoorbeeld PSN Shop een aparte applicatie is, terwijl dat 'gewoon' onderdeel van NXE is. Verder kan ik content op de 360 wat makkelijker vinden, maar dat heeft voornamelijk te maken met de slechte NL shop indeling van PSN. De US shop is al een stuk beter.
Welke poorten heb je persoonlijk geopend? Neem toch aan dat XBOX360 ook gewoon UPnP gebruikt, alle services doen het voor de rest gewoon goed alleen downloaden gaat dus gewoon heel erg traag. Is het overigens niet mogelijk om trailers/video's af te spelen tijdens het downloaden(progressive download)?
Ik heb de 360 in de DMZ zitten, ik weet te weinig van netwerken af (en het interesseerd me ook niet ;)) om daar veel tijd in te steken, dit werkte prima :)
Qua game plezier gaat het in ieder geval zeker lukken, alleen tja, de achterliggende interfaces zijn wel een wereld van verschil :P
Ze hebben beide duidelijk een andere insteek, en ze hebben allebei zo hun voor- en nadelen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
FeaR1986 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 18:09:
[...]

Net gebeld met de klantenservice en mij werd vrolijk verteld dat mijn controller ouder is dan één jaar (klopt ook, console komt uit januari 2008) en dat ik dus een nieuwe moet kopen in de winkel en deze niet goed functionerende dan maar weg moet gooien...
Je moet ook zeggen, dat je controller een maand of wat oud is, maar dat enkele knoppen het niet meer doen en dat je dat niet vindt kunnen.
Dat werkt geheid, hebben ze je naam of xbox nummer gevraagd, zoja dan ben je denk ik de 'sjaak'. Ik zou zeggen probeer het nog eens met een draadloze headset.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

thefabiman88 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:50:
[...]
Je moet ook zeggen, dat je controller een maand of wat oud is, maar dat enkele knoppen het niet meer doen en dat je dat niet vindt kunnen.
Dat werkt geheid, hebben ze je naam of xbox nummer gevraagd, zoja dan ben je denk ik de 'sjaak'. Ik zou zeggen probeer het nog eens met een draadloze headset.
Was sowieso een raar gesprek...
Want die gast sprak echt als een boer en was niet echt heel beleefd of zo.
Maar mijn XBox is al een keer RMA gegaan omdat de drive piepte, maar met een nieuwe XBox had ik dat nog steeds. Fout zit in de DVD-drive. Gelukkig biedt het opslaan van spellen op de harde schijf uitkomst en is het gepiep weg.

Dus zodra ze naar mijn gegevens zouden vragen om een controller op te sturen zouden ze zien dat mijn XBox al ouder is dan een jaar en dat ik dus eigenlijk geen recht meer heb op garantie en vervanging van een controller... En om nou te zeggen dat ik een nieuwe gekocht heb in de winkel en dat deze kapot is vind ik wat te ver gaan...

Ach, dan koop ik wel een nieuwe in de winkel.
Of even wachten totdat er weer zo'n leuke MediaMarkt actie is waarbij je de 2e accessoire voor de helft van het geld krijgt. Heb er ook niet echt haast mee, want die d-pad gebruik ik toch bijna nooit. Maar wilde het nu wel al aankaarten aangezien ze anders vinden dat ik er te lang mee heb gewacht...

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 13-07-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Voor mijn nieuwe xbox op zoek naar een shooter die je ook split screen online kunt spelen en splitscreen 1 tegen 1?

Tweede vraag: Ik speel nu met een gratis Live account dat ik heb aangemaakt omdat ik niet 1 maand gratis kreeg op mijn PC Live account (GTA IV). Wanneer ik nu iets aanschaf op dat account, kan ik het dan ook splen op mijn bestande account later wanneer de gratis periode verlopen is?

[ Voor 67% gewijzigd door FrankNLD op 13-07-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Nee, je kan toch zeggen dat je 3 maanden geleden een controller hebt gekocht, maar dat enkele knoppen al blijven hangen en dat de bumpers lam zijn.
Je controller opsturen moet pas de tweede keer. Ik raad je aan om nog een keer te bellen, de kans dat je dezelfde krijgt is zeer klein, het scheelt toch weer zo'n 40 euro.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:12:
Voor mijn nieuwe xbox op zoek naar een shooter die je ook split screen online kunt spelen en splitscreen 1 tegen 1?

Tweede vraag: Ik speel nu met een gratis Live account dat ik heb aangemaakt omdat ik niet 1 maand gratis kreeg op mijn PC Live account (GTA IV). Wanneer ik nu iets aanschaf op dat account, kan ik het dan ook splen op mijn bestande account later wanneer de gratis periode verlopen is?
1: Halo 3 misschien?
2: Dus je hebt nu twee account? 1 voor je pc en 1 voor je xdoos? Zo ja dan kan je alles wat je op dat account aanschaft ook gebruiken nadat de periode is verlopen. Dan heb je Xbox live silver, en je kan dan nog steeds dingen aanschaffen, maar je kan dan niet online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:25:
[...]

1: Halo 3 misschien?
2: Dus je hebt nu twee account? 1 voor je pc en 1 voor je xdoos? Zo ja dan kan je alles wat je op dat account aanschaft ook gebruiken nadat de periode is verlopen. Dan heb je Xbox live silver, en je kan dan nog steeds dingen aanschaffen, maar je kan dan niet online gamen.
1:Misschien ook een game die al uit is?

2: Ik heb 2 -live accounts waarbij ik de eerste uiteindelijk wil gebruiken omdat het mijn gebruikelijke game-naam is. Als ik nu BF1943 aanschaf op het tweede tijdelijke account, kan ik deze dan ook spelen met de eerste account nadat de gratis periode voor mijn 2e 'fake' account afloopt? Na het aflopen wil ik nl. het eerste account in Gold omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 08:42
Ik heb nu sinds een paar dagen mijn nieuwe Xbox360 en hij werkt wel lekker, maar games met downloadable content doen het helemaal niet meer. Ik krijg het bericht dat de downloadable content niet meer beschikbaar is voor dit profiel. Alles staat nog op mijn harde schijf en ook opnieuw downloaden helpt niet meer.

Maar als ik vervolgens de game probeer te spelen terwijl ik verbonden ben met Xbox Live, doet de game het wel zonder problemen. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:30:
[...]

1:Misschien ook een game die al uit is?

2: Ik heb 2 -live accounts waarbij ik de eerste uiteindelijk wil gebruiken omdat het mijn gebruikelijke game-naam is. Als ik nu BF1943 aanschaf op het tweede tijdelijke account, kan ik deze dan ook spelen met de eerste account nadat de gratis periode voor mijn 2e 'fake' account afloopt? Na het aflopen wil ik nl. het eerste account in Gold omzetten
1: |:( Dude die game is al een dikke twee jaar uit! Ik denk dat je Halo ODST bedoelt, die is nog niet uit.
2: Ehm nee dat kan niet, stel je voor dat jij nu BF 1943 koopt en dat ik "als andere account" de game op mijn account kan krijgen. Snap je een beetje wat ik bedoel? Zo niet, dan is het antwoord gewoonweg "het is niet mogelijk om dat te doen" :9

Edit: ik denk dat het kan, want als je het goed bekijkt staat de game al in principe op je xbox dus elke gebruiker die zich via jouw xbox inlogt kan de game spelen. Ik zou BF op de eerste account kopen, en dan inloggen met de fake account om te kijken of je dan de game kan spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

RichardvdD schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:36:
Ik heb nu sinds een paar dagen mijn nieuwe Xbox360 en hij werkt wel lekker, maar games met downloadable content doen het helemaal niet meer. Ik krijg het bericht dat de downloadable content niet meer beschikbaar is voor dit profiel. Alles staat nog op mijn harde schijf en ook opnieuw downloaden helpt niet meer.

Maar als ik vervolgens de game probeer te spelen terwijl ik verbonden ben met Xbox Live, doet de game het wel zonder problemen. Iemand hier een oplossing voor?
Heb je de gevens van de oude hardeschijf overgezet naar de nieuwe?

Een licence transfer

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:36:

Misschien ondersteunt de game alleen de DLC als je online een potje gaat gamen, of je hebt je ingelogd op een ander profiel en probeert de game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:44:
[...]

Misschien ondersteunt de game alleen de DLC als je online een potje gaat gamen, of je hebt je ingelogd op een ander profiel en probeert de game te spelen.
Volgens mij hoeft hij alleen een licence transef te doen. Anders moet je namelijk ingelogd zijn op Live om het te spelen net als nu het geval is.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:39:
[...]

1: |:( Dude die game is al een dikke twee jaar uit! Ik denk dat je Halo ODST bedoelt, die is nog niet uit.
2: Ehm nee dat kan niet, stel je voor dat jij nu BF 1943 koopt en dat ik "als andere account" de game op mijn account kan krijgen. Snap je een beetje wat ik bedoel? Zo niet, dan is het antwoord gewoonweg "het is niet mogelijk om dat te doen" :9

Edit: ik denk dat het kan, want als je het goed bekijkt staat de game al in principe op je xbox dus elke gebruiker die zich via jouw xbox inlogt kan de game spelen. Ik zou BF op de eerste account kopen, en dan inloggen met de fake account om te kijken of je dan de game kan spelen.
OK, bedankt. Dacht dat ze misschien 'door hadden' dat dit op dezelfde console is ondanks twee accounts.

Halo valt af omdat we op zoek zijn naar een 'realistische' shooter als in 'real life' niet per sé hardcore realistic. Ik dacht dat Rainbow Six splitscreen online aanbood? Army of Two? CoD3 ? Ook met 1 vs 1 splitscreen? Andere kandidaten?

BTW. Toch geen twee gold accounts nodig om split screen online te spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door FrankNLD op 13-07-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Hmm ben me gek aan het zoeken naar de roze controller voor mn vrouw maar kan m nergens vinden :S iemand enig idee of ie ergens nog in nederland te bestellen is? of moet ik toch echt in Uk of Usa bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
www.digifan.nl
Betrouwbare zaak, koop ik ook mijn spellen. Twee vestigingen een in Haarlem en een in Schalkwijk.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
_/-\o_ super, thnx! ik heb ze effe een mailtje gestuurd of ze m nog hebben en wat de levertijd is, effe duimen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Doet de 360 DVD upscalen via HDMI? Ik heb mijn 360 nu aangesloten op mijn 24'' Full HD monitor die geen VGA heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 08:42
sekeroglan schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:43:
[...]
Heb je de gevens van de oude hardeschijf overgezet naar de nieuwe?

Een licence transfer
Het as een license transfer inderdaad. Raar, had ik nooit van gehoord. Alles stond nog op harde schijf, maar blijkbaar wordt het ook allemaal in de console zelf nog bijgehouden wat je wel en wat je niet mag spelen. Goede beveiliging :o

Hartstikke bedankt in ieder geval! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
hmm.. digifan.nl kan de roze controller niet meer leveren, iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
haha ja dat snap ik ja , maar daar zijn ze nergens leverbaar, heb de eerste 7 paginas met hits doorgeklikt :9
maar ja, dat is volgens mij gewoon een bestelling plaatsen in Uk of Usa, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 09:34
Sinds enige dagen toch maar UFC Undisputed 2009 in huis gehaald. Speelt echt heerlijk weg! Enkel wat jammer is zijn de lange laad/save tijden beetje een bummer iedere keer weer...

Verder toch ook maar eens naar MS gebeld voor een andere controller. Bij de origineel meegeleverde controller wijkt de linker joystick steeds vaker af naar rechts. Zou 10-15 dagen duren voor een nieuwe.. hopelijk gaat het iets vlotter aangezien ik nu WEL vakantie heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
lockie1978 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:04:
[...]

haha ja dat snap ik ja , maar daar zijn ze nergens leverbaar, heb de eerste 7 paginas met hits doorgeklikt :9
maar ja, dat is volgens mij gewoon een bestelling plaatsen in Uk of Usa, helaas..
:P.
Kijk even op marktplaats.
Ik zie dit net: http://www.shikake.nl/200...0-controller-in-het-rood/

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
ja precies, maar dan komt het nog uit amerika en moet ik in dollars betalen, maar ja moet er wat voor over hebben haha, thnx for the help ya´ll!

nu weer verder met overlord 2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

lockie1978 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:18:
[...]

ja precies, maar dan komt het nog uit amerika en moet ik in dollars betalen, maar ja moet er wat voor over hebben haha, thnx for the help ya´ll!

nu weer verder met overlord 2 _/-\o_
Of je haalt je controller uit elkaar en gaat met de airbrush aan de slag :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
TroonStaal schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:40:
[...]

Of je haalt je controller uit elkaar en gaat met de airbrush aan de slag :P
haha ja ik heb ooit al een controller moeten begraven omdat ik er een andere case omheen deed, de rechtertrigger bleef toen constant hangen (dan ben je vrij snel door je ammo heen 8) ) , dus bestel m liever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

lockie1978 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:45:
[...]

haha ja ik heb ooit al een controller moeten begraven omdat ik er een andere case omheen deed, de rechtertrigger bleef toen constant hangen (dan ben je vrij snel door je ammo heen 8) ) , dus bestel m liever :+
In plaats van één of andere wazige rapid-fire hack verf je gewoon je controller, da's ook een manier ja :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Frank76NL schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:49:
[...]

OK, bedankt. Dacht dat ze misschien 'door hadden' dat dit op dezelfde console is ondanks twee accounts.

Halo valt af omdat we op zoek zijn naar een 'realistische' shooter als in 'real life' niet per sé hardcore realistic. Ik dacht dat Rainbow Six splitscreen online aanbood? Army of Two? CoD3 ? Ook met 1 vs 1 splitscreen? Andere kandidaten?

BTW. Toch geen twee gold accounts nodig om split screen online te spelen?
Ik geloof dat CoD4 ook 1 vs 1 split-screen aanbied, maar dan kan je echt alleen tegen elkaar en niet online of het verhaal gaan doen ofzo. Er zijn niet heel veel split-screen co-op spellen die je de singleplayer laten spelen. Je hebt Rainbow Six Vegas (2), Halo, CoD: World at War, Army of two en Ghost Recon Advanced Warfighter 2.

http://xboxmp.com is een goede site om te kijken welke games co-op bieden en ook precies wat voor co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Laatst online: 10-09 17:30
lockie1978 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:04:
[...]

Dan zou ik hem uit de USA bestellen, ben je ook nog goedkoop uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

thefabiman88 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:50:
[...]
Denk dat ze wat minder coulant zijn geworden met de controllers...
Als je de controller los in de winkel hebt gekocht en deze gaat kapot dan moet je deze in de winkel omruilen, dus dat gaat buiten Microsoft om. En zoals gezegd waren mijn XBox-gegevens bekend en kon de persoon aan de telefoon gewoon zien dat mijn Elite al meer dan een jaar oud is en de controller dus buiten garantie valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Is goed, ik heb het zelf recent nog gedaan.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik vandaag mijn xbox terug van de repair center, en ik moet zeggen wat een service. Ik had de welbekende RROD, en dat was na 2.5 jaar gebruik.

Maar goed, het hele proces duurde hooguit twee weken, en kreeg 1 maand xbox live gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
ebborazor schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:28:
Heeft iemand enig idee waar je nog online de usb wireless receiver kunt kopen waarmee je met je xbox controller op de pc kunt spelen? Heb echt overal gezocht maar overal uitverkocht of onbekend.
klein kickje, heeft iemand deze usb receiver ergens te koop gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb me een tijd terug helemaal kapot gezocht omdat mijn receiver kapot gegaan was, maar uiteindelijk toch eentje gevonden bij xboxhome.nl. Helaas lijkt deze ze nu niet meer te hebben...

http://www.psxshop.nl/mic...eiver-windows-p-2218.html

Ik heb geen ervaringen met deze shop, en anders kun je altijd Amazon nog proberen.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Niks ten nadele voor de psx shop (ze hebben ooit mijn xbox 1 onder handen genomen, en hij draait nog perfect)
Maar 25 eur is een hele hoop geld. Meestal zie ik setjes met een receiver en een joypad voor 50 eur en een losse joypad is dacht ik 45 eur ofzo. (laatst nog gezien bij dynabyte amersfoort)

Als je de extra joypad niet zelf kan gebruiken moet je die toch altijd wel voor een redelijke prijs kunnen verkopen lijkt me.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
nog meer mensen die zitten te wachten op de the secret of Monkey island SE ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 11:09
Natuurlijk ..je bent niet alleen :) ben alleen benieuwd hoe dit me nog aanspreekt na al die tijd dus ga wel eerst ff de trial spelen . Denk dat mijn vriendin dat spel ook wel kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Laatst online: 10-09 17:30
Ik heb er echt zin in ja!
Heb net ook al deel 1 van Tales of Monkey Island uitgespeeld, cliffhanger op het einde ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Beakzz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:34:
Natuurlijk ..je bent niet alleen :) ben alleen benieuwd hoe dit me nog aanspreekt na al die tijd dus ga wel eerst ff de trial spelen . Denk dat mijn vriendin dat spel ook wel kan waarderen.
ik speel de oude versies nog wel eens en daar kan ik me nog steeds goed mee vermaken, ben dan ook reuze benieuwd naar de remake.. en naar Tales of Monkey Island daar ik nog steeds zit te wachten op de Wii release... (mac gebruiker en geen zin om speciaal boot camp voor 1 spel te gaan configureren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Count me in! Ben blij met alle goede adventures de laatste tijd (Sam and Max en in mindere mate Wallace and Grommit).

Monkey Island ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Hij is uit!! , net gekocht op xbox.nl nu wachten totdat ik thuis ben (werk bah!) zodat ik hem eindelijk kan gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:28:
nog meer mensen die zitten te wachten op de the secret of Monkey island SE ??
Ja en nee. Je kan ScummVM tegenwoordig zowat overal op draaien en dus heb ik de game niet zo lang geleden nog gespeeld. Vind er weinig aan om hem dan nog een keer te spelen, dan moet het eerst weer een paar jaartjes weggezakt zijn zodat ik niet precies meer weet hoe alles ging, want er in 1 keer doorheen klikken omdat ik bijna alles nog weet vind ik ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat Monkey Island op Xbox.nl? Ik zie hem nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:07:
Marketplace, games, nieuwe aanwinsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:07:
Directe link: Piraten!

[ Voor 3% gewijzigd door philipnorth op 15-07-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb hem een week of twee geleden nog gespeeld via ScummVM op m'n iPhone, dus ik sla hem even over. Wel jammer dat de nieuwe Monkey Island 3D moet zijn. Ik vind de 2D stijl (van deel 3 met name) veel cooler.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Goede site om Live points te kopen?
Dank u!

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Captain N schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:40:
Ik heb hem een week of twee geleden nog gespeeld via ScummVM op m'n iPhone, dus ik sla hem even over. Wel jammer dat de nieuwe Monkey Island 3D moet zijn. Ik vind de 2D stijl (van deel 3 met name) veel cooler.
Precies, vond ik ook zo'n domper op de Broken Sword serie die mede daardoor verziekt is imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

thefabiman88 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:15:
Dank u!
Zoeken in de topics.

Alstublieft!

[ Voor 0% gewijzigd door Exorcist op 15-07-2009 14:19 . Reden: voortaan editten.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gamehubs.com
Dat is de goedkoopste. Gistermiddag om 14:00 besteld, vanochtend om 8:00 in m'n mailbox.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
@Exorcist, ik heb niet de hele dag de tijd!
@Rivanov, bedankt, daar heb ik wat aan.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

thefabiman88 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:10:
zoekfunctie? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

thefabiman88 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:10:
Niemand hier, daarom hebben ze een zoekfunctie ingebakken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:24:
[...]

Niemand hier, daarom hebben ze een zoekfunctie ingebakken. _/-\o_
Ben het met je eens hoor, zomaar een een zin hier neerplempen en hopen dat iemand anders wel voor je gaat zoeken, echte no-go :X

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
thefabiman88 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:15:
Dank u!
gamecard.nu

Na betaling met Ideal heb je ongeveer 10 minuten later de punten binnen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wat denken we eigenlijk van Dante's Inferno? Op het eerste gezicht lijkt het misschien een goedkope God of War clone. Echter, het wordt wel gemaakt door het team van... Dead Space. Gezien de kwaliteit van die game zou het toch wel eens hele hoge ogen kunnen gaan gooien. Verder is het een game in een genre wat de 360 op dit moment erg ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Ik 'plemp' hier deze vraag omdat ik weet dat een flink aantal mensen hier in het verleden hebben gepost en mij dus meteen te woord staan.
Stop het gezever nu maar en ga ontopic.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SeamusXanthus schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:43:
Wat denken we eigenlijk van Dante's Inferno? Op het eerste gezicht lijkt het misschien een goedkope God of War clone. Echter, het wordt wel gemaakt door het team van... Dead Space. Gezien de kwaliteit van die game zou het toch wel eens hele hoge ogen kunnen gaan gooien. Verder is het een game in een genre wat de 360 op dit moment erg ontbreekt.
Het spel heeft zeker wel mijn interesse. Ik vrees alleen een overvloed aan God of War klonen dadelijk. Er was toch nog zo'n soort spel in ontwikkeling?

Dante's Inferno lijkt me echter wel een toppertje te worden. Visceral Games heeft zich wel bewezen natuurlijk met Dead Space. Echt een heel goede game. Dit is alleen wel een heel ander type spel, dus ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.

Trouwens, gisteren eindelijk na 10 (!) weken wachten Bionic Commando ontvangen. Vanavond mee aan de slag. Hoor er hier niemand over. Jammer, het spel spreekt me echt heel erg aan. Eindelijk eens iets anders dan de zoveelste CoD of andere shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Geen tijd om maximaal 5 minuutjes te zoeken, maar wel je vraag hier neerplempen, wachten op antwoord en heen en weer zeiken over het nut van je vraag? Kom op zeg...

Zoekvraagjes horen hier niet thuis, dus post ze niet. Kom je een dergelijke vraag tegen, maak dan een topicreport (het hande linksboven), in plaats van de moderator uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-NVM-

[ Voor 99% gewijzigd door FeaR op 15-07-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt me zeker ook een bijzondere titel, hoewel je deze volgens mij in het PS3 topic wilde posten? :P

Eerlijk gezegd vind ik het niet erg dat er een aantal toppers zijn uitgesteld naar vorig jaar. Zo hebben we niet alle AAA titels die tegelijkertijd uitkomen eind van het jaar en je niet meer wat wat je nu moet halen.
Nu komen er volgend jaar wat meer verspreid over het eerst half jaar wat toppers uit om daar de doorgaans grote leegte te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Commentaar op modbreaks hoort niet in een topic thuis. Hiervoor kun je buiten het topic om contact opnemen met de betreffende mod, bv via DM of mail.

[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 15-07-2009 19:14 ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

kazuka schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:22:
Lijkt me zeker ook een bijzondere titel, hoewel je deze volgens mij in het PS3 topic wilde posten? :P
Inderdaad :$

Krijg je met meerdere topics open :P

Maar zeg nooit nooit, want Metal Gear is ook al naar de XBox terwijl dat toch echt Sony-exclusive was eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn er al geruchten over een nieuwe SSX??? Ik had vandaag shaun white bijna gekocht voor 22 euro, maar ik denk zelf dat ik meer van de 'fun' aanpak van SSX houd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Net even Ikaruga gekocht. Heb hem al voor de Gamecube, maar voor die 400 punten dacht ik ach, doe eens gek. Maar damn, wat blijft die game ontiegelijk moeilijk! Zelfs op easy. Met 5 levens. En continues. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 15-07-2009 22:55 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 360 zonder hdmi uitgang en speel nu via de compoment hd kabel op mijn samsung 32b250, is het de moeite waard om een Component to HDMI Converter te halen, en waar vind ik die het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:57:
Ik heb een 360 zonder hdmi uitgang en speel nu via de compoment hd kabel op mijn samsung 32b250, is het de moeite waard om een Component to HDMI Converter te halen, en waar vind ik die het goedkoopst?
Heb je last van slecht beeld? Want zowel de tv als die converter moeten het analoge signaal omzetten naar iets digitaals en ik denk dat je een verrekt goede/dure converter nodig hebt om verschil te zien met die in je tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kheldar schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:26:
[...]

Heb je last van slecht beeld? Want zowel de tv als die converter moeten het analoge signaal omzetten naar iets digitaals en ik denk dat je een verrekt goede/dure converter nodig hebt om verschil te zien met die in je tv...
Idd, dan kun je beter een arcade met hdmi halen en je huidige verkopen ;)

tevens denk ik niet dat het verschil dusdanig groot is op een 32" tv
Ik had een xbox zonder hdmi, en toen de elite uitkwam heb ik die gehaald, ik merk weldegelijk verschil in de menu's, in game is het verschil minder groot, dit dan wel op een 46" full-hd toshiba.

[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 15-07-2009 23:30 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik kwam trouwens een paar dagen geleden een gast tegen in een online potje Halo 3 die ruim 45.000 custom online games had gespeeld. Hoe lang is Halo nu uit? Twee jaar oid toch? Dat zijn dus grofweg 750 dagen. Oftewel: 60 potjes per dag. Uitgaande van een potje van tien minuten, is dat tien uur, gemiddeld, per dag. En dat 2 jaar lang ELKE dag! 8)7 8)7

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 14-08 21:46
Captain N schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:46:
Ik kwam trouwens een paar dagen geleden een gast tegen in een online potje Halo 3 die ruim 45.000 custom online games had gespeeld. Hoe lang is Halo nu uit? Twee jaar oid toch? Dat zijn dus grofweg 750 dagen. Oftewel: 60 potjes per dag. Uitgaande van een potje van tien minuten, is dat tien uur, gemiddeld, per dag. En dat 2 jaar lang ELKE dag! 8)7 8)7
Laten we hopen dat hij zijn xbox met anderen deelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Heb even gegooglet en het was deze gast. Hij blijkt nog maar 337 dagen te spelen. 20 uur per dag Halo 3? :? Op die site kun je ook sorteren op aantal potjes dat je hebt gespeeld en degene met de meeste potjes heeft er 491811 gespeeld in 200 dagen tijd. Een beetje verdacht. Ah well, of het nu echt is of niet, het is hoe dan ook redelijk sneu. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:57:
even paar dingen controleren.

1: met component bedoel je de kabel met 5 stekkertjes. RGB kleuren en geluid Links & rechts.
2a: Indien antwoord op 1 ja is, staat de schakelaar op HD TV of Analoog
2b: Indien antwoord op 1 nee is, werk je waarschijnlijk met een composiet stekker, ga naar 4
3a: Indien antwoord op 2a Analoog is, zet hem op HD TV
3b: Indien antwoord op 2a HD TV is. Naar wat mij verteld is, is het verschil tussen component en HDMI te verwaardelozen. Een converter levert niks op dan. Zou eerder zeggen dat je kwaliteit verliest tijdens het converten.
4: Koop een component kabel. Bij Bol.com heb je er 1 voor 10 - 15 euro. Kwaliteit is dan stukken beter.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Captain N schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:04:
Heb even gegooglet en het was deze gast. Hij blijkt nog maar 337 dagen te spelen. 20 uur per dag Halo 3? :? Op die site kun je ook sorteren op aantal potjes dat je hebt gespeeld en degene met de meeste potjes heeft er 491811 gespeeld in 200 dagen tijd. Een beetje verdacht. Ah well, of het nu echt is of niet, het is hoe dan ook redelijk sneu. :P
Ik vind het onwaarschijnlijk :o

Maargoed, dat zeiden ze in het begin ook van de stoommachine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, had Prototype bij iemand gekocht via Marktplaats. Is niet aangekomen, beetje jammer. Verkoper mailt netjes terug dat hij dan mn geld terugstort, maar dat hoeft voor mij ook weer niet (hij kan er ook niets aan doen).

Dan maar fifty/fifty, vind ik al zeer schappelijk.

Maar goed, anyway, heb het spel nu maar full price bij Bol.com besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:24:
[...]

even paar dingen controleren.

1: met component bedoel je de kabel met 5 stekkertjes. RGB kleuren en geluid Links & rechts.
2a: Indien antwoord op 1 ja is, staat de schakelaar op HD TV of Analoog
2b: Indien antwoord op 1 nee is, werk je waarschijnlijk met een composiet stekker, ga naar 4
3a: Indien antwoord op 2a Analoog is, zet hem op HD TV
3b: Indien antwoord op 2a HD TV is. Naar wat mij verteld is, is het verschil tussen component en HDMI te verwaardelozen. Een converter levert niks op dan. Zou eerder zeggen dat je kwaliteit verliest tijdens het converten.
4: Koop een component kabel. Bij Bol.com heb je er 1 voor 10 - 15 euro. Kwaliteit is dan stukken beter.
Bedankt voor jullie reacties :)

Bij mij is situatie 3b het geval, ik blijf het dan lekker met de component kabel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:24:
[...]
Ff miereneuken, YPbPr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor jullie reacties :)

Bij mij is situatie 3b het geval, ik blijf het dan lekker met de component kabel doen.
Ik speelde altijd met component, maar heb sinds kort een nieuwe Elite gekocht, met HDMI dus. Maar ik ga lekker terug naar component. Op mijn tv, een Panasonic plasma van 42 inch, is het beeld met component iets mooier (vooral de kleuren), plus dat je Xbox gewoon aangaat als je hem aanzet. Nu zet ik hem aan en gaan de fans wel draaien, maar pas als ik mijn tv op het HDMI kanaal gooi start de Xbox pas echt op. Blijkbaar is er communicatie tussen de tv en HDMI wat dat regelt, maar ik vind het niet handig. Zit je alsnog naar het Xbox-logo te kijken en wachten tot hij opgestart is.
Hebben meerdere mensen dat? Ik was redelijk verbaasd dat het zo werkte. Met component start hij gewoon door en hoef je dus niet eerst je TV op het component-kanaal te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:33:
[...]

Ik speelde altijd met component, maar heb sinds kort een nieuwe Elite gekocht, met HDMI dus. Maar ik ga lekker terug naar component. Op mijn tv, een Panasonic plasma van 42 inch, is het beeld met component iets mooier (vooral de kleuren), plus dat je Xbox gewoon aangaat als je hem aanzet. Nu zet ik hem aan en gaan de fans wel draaien, maar pas als ik mijn tv op het HDMI kanaal gooi start de Xbox pas echt op. Blijkbaar is er communicatie tussen de tv en HDMI wat dat regelt, maar ik vind het niet handig. Zit je alsnog naar het Xbox-logo te kijken en wachten tot hij opgestart is.
Hebben meerdere mensen dat? Ik was redelijk verbaasd dat het zo werkte. Met component start hij gewoon door en hoef je dus niet eerst je TV op het component-kanaal te gooien.
Op mijn Samsung LE40A756 en Pro 60 GB HDMI Xbox start hij gewoon door, ook als hij niet op dat HDMI kanaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
[...]

dit heb ik soms ook maar ook weer niet altijd.
ik weet ook niet waarom en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Nou wat erg zeg, een paar seconden wachten totdat het intro scherm weg is...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toen ik de 360 nog rechtstreeks aan m'n TV hing startte hij altijd direct, ongeacht of de TV aanstond en op het juiste kanaal.

Nu heb ik 'm echter aan mijn AV receiver gehangen, en nu start hij pas echt als de AV receiver aanstaat. Erg merkwaardig. Maar geen probleem, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens enig idee hoe die leaderboards bij Monkey Island werken? Ik snap niet op basis waarvan je beter of minder goed kan zijn dan een ander bij een adventure. Tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
[...]

Wat raar, niet dat ik aan je verhaal twijfel, maar misschien is dat iets bijzonders met je tv ofzo.., want mijn xbox start op hdmi wel altijd door...welk kanaal ik er ook op heb staan.

Ook ervaar ik het tegenoversgestelde met mijn sony bravia 40w4000.
De kleuren en het beeld over het algemeen waren veel scherper/mooier met hdmi aansluiting op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
De combinatie HDMI met de audio-uit op de Component kabel zorgt hier waarschijnlijk voor.
Bij mij is dat helaas ook zo (toevallig ook met 42" Panasonic Plasma).

Als je de Component kabel gebruikt om audio door te geven naar je versterker, dan reset de Xbox zichzelf als je het HDMI-kanaal kiest.
Is dus ook als je de Xbox aan hebt, tv aan, en dan van zender wisselt. Wanneer je dan terugkomt bij je Xbox-kanaal, dan wordt de Xbox gereset.

Is helaas niks aan te doen. Of je moet je geluid via HDMI doorgeven aan je versterker.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.