Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik denk echter ook dat men bij attach rate in aantal games rekent en niet in percentages want dan zou het aantal altijd tegenvallen.
Bij bepaalde spellen heb je immers een normale, deluxe en uiteindelijk een budget versie. Weinig mensen zullen een game 3x kopen. dus zo zou je het percentage omlaag trekken terwijl je misschien wel 100 games hebt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja, dit lijkt inderdaad om 100 games te gaan. Ik heb mijn xbox nu 9 maanden en de teller staat momenteel op 26 spellen (uitgespeeld, lang niet alle achievements per spel).L1nt schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:17:
ik neem aan dat ie 100 games heeft.
Ik denk echter ook dat men bij attach rate in aantal games rekent en niet in percentages want dan zou het aantal altijd tegenvallen.
Bij bepaalde spellen heb je immers een normale, deluxe en uiteindelijk een budget versie. Weinig mensen zullen een game 3x kopen. dus zo zou je het percentage omlaag trekken terwijl je misschien wel 100 games hebt.
Ik moet wel zeggen dat ik spellen voornamelijk 2e hands aanschaf en na uitspelen ook direct weer doorverkoop, dus wat dat betreft ben ik niet zo goed voor de totale verkoop van xbox-spellen
[ Voor 41% gewijzigd door EcoR op 08-07-2009 12:31 ]
Dat deed ik eerder ook, maar de nieuwe spellen zijn zo goedkoop dat ik de moeite niet meer doe. Ik heb gemiddeld over die 100 spellen een eurotje of 14 per spel betaald.EcoR schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:29:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik spellen voornamelijk 2e hands aanschaf en na uitspelen ook direct weer doorverkoop, dus wat dat betreft ben ik niet zo goed voor de totale verkoop van xbox-spellen
[ Voor 76% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 08-07-2009 12:38 ]
Nu ben uk wel benieuwt waarom je hem dan 5x hebt gekochtTroonStaal schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:29:
Ik heb Silent Hill 2 in totaal 5 keer gekocht, en alles bij elkaar hooguit vijf uur gespeeld![]()
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
1x voor de pc, 1x voor de Xbox, 3x voor de PS2 (2x die kartonnen versie, één keer de platinum versie). Waarom, omdat het kánL1nt schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Nu ben uk wel benieuwt waarom je hem dan 5x hebt gekocht
Ik moet nu nog SH Homecoming aanschaffen, maar ik wacht even totdat die in prijs is gedaald, momenteel speel ik voornamelijk Sacred 2 en Gears 1&2 op de Xbox
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik neem aan dat je ze in bulk via Gamehubs of PlayAsia besteld? Zelf betaal ik gemiddeld 10 euro per spel, meeste marktplaats en een enkele uit de budgetbak.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:36:
Dat deed ik eerder ook, maar de nieuwe spellen zijn zo goedkoop dat ik de moeite niet meer doe. Ik heb gemiddeld over die 100 spellen een eurotje of 14 per spel betaald.
Zo ben ik nu bezig met Kameo. Best een grappig spel, doet me een beetje aan de werelden van Zelda/Mario van de N64 denken.
Verwijderd
Dit heb ik ergens eerder gezien. 1 om te gebruiken. 1 voor display. 1 als backup. Alleen ging het over manga oid
Ik denk eerder US/EU/JP versieVerwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:37:
[...]
Dit heb ik ergens eerder gezien. 1 om te gebruiken. 1 voor display. 1 als backup. Alleen ging het over manga oid
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ook, sinds de pond wat gunstiger is wat vaker uit de UK, maar ook redelijk wat van de Bart Smit, Media Markt, Dixons etc. Soms hebben die ineens een aanbieding die wel goed is. Katamari voor een tientje, Brothers in Arms limited voor 16 euro..EcoR schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:33:
[...]
Ik neem aan dat je ze in bulk via Gamehubs of PlayAsia besteld? Zelf betaal ik gemiddeld 10 euro per spel, meeste marktplaats en een enkele uit de budgetbak.
Zo ben ik nu bezig met Kameo. Best een grappig spel, doet me een beetje aan de werelden van Zelda/Mario van de N64 denken.
Ik word door de reactie van TroonStaal ineens aan het gamesverzameling pics topic herinnerd. Zal wel eens een paar foto's schieten en uploaden..
Nee, het zijn de gewone europese versies

sorry voor de offtopic
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Maaruh, ik heb ook geen games meer die ik doorverkoop oid. De prijzen van de games via UK of USA zijn dusdanig laag dat ik niet meer de moeite wil nemen om ze door te verkopen. Voor gemiddeld 20 tot 30e per spel (de wat nieuwere games) vind ik het wel leuk om ze te houden, Xbox is een hobby en dan is het ook we leuk om beetje een collectie games te hebben. Daarnaast leen ik ze regelmatig uit aan vrienden en doe dat andersom ook. Alleen ik ben dan zo'n gek die een leuk spel teruggeeft en daarna zelf koopt om hem op moeilijker nivo te spelen, of voor multiplayer oid
Ik heb een vraag betreffende HDMI. Ik had nog een VGA kabel liggen voor de xbox, aanzienlijk mooier dan component etc, maar is een HDMI kabel nog mooier of scheelt dat weinig?
Gaude et aude
sander- schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:38:
En dan nog aangevuld met een overzicht van je XBLA aankopen eigenlijk
Ik heb laatst wel Bionic Commando gekocht, maar vond 'm toch een beetje tegenvallen. Zou liever Commander Keen, Cosmo of Hocus Pocus of Jill of the Jungle op XBLA zien
Mijn oude vertrouwde 360 vertoonde maandag helaas opeens een RROD (ruim 3 jaar oud, dus geen garantie meer), en ben nu eigenlijk op zoek naar een Elite met een Jasper moederbord... Die houden hun hoofd tenminste echt koel
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Gaude et aude
Gewoon Xbox support bellen. De mijne had 2 weken geleden na 3 jaar tijd ook opeens een RROD.E-Vix schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:37:
Heeft er iemand recentelijk nog een Xbox 360 Resident Evil 5 bundel gekocht? Worden deze in NL inmiddels al met een Jasper moederbord uitgeleverd, of stoppen ze er nog steeds Falcons in?
Mijn oude vertrouwde 360 vertoonde maandag helaas opeens een RROD (ruim 3 jaar oud, dus geen garantie meer), en ben nu eigenlijk op zoek naar een Elite met een Jasper moederbord... Die houden hun hoofd tenminste echt koel
Na 1 telefoontje is ie buiten de garantie om vervangen, en kon ik na 5 werkdagen weer verder gamen.
Of je moet natuurlijk echt een nieuwere willen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Heerlijk moeilijk spel. Heb er vorig jaar alle achievements in gehaald en heb er een paar extra grijze haren als bonus aan overgehoudenSeamusXanthus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:43:
Kleine tip: de deal of the week is erg de moeite waard. N+ voor 560 punten is geen geld. Voor de liefhebber van old-school moeilijk 'platform' games, waarvan ik vermoed dat er hier meer dan gemiddeld veel zitten...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bedankt voor de tip. Ik zal mijn aankoopbewijs eens op gaan zoeken. Ik zal dan alleen een nieuwe garantiezegel er op moeten plakken aangezien die beschadigt is (kapot + geen garantie meer = open slopen bij mijMaikel64 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:49:
[...]
Gewoon Xbox support bellen. De mijne had 2 weken geleden na 3 jaar tijd ook opeens een RROD.
Na 1 telefoontje is ie buiten de garantie om vervangen, en kon ik na 5 werkdagen weer verder gamen.
Of je moet natuurlijk echt een nieuwere willen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Is dat zo? Bij mij is VGA een stuk minder dan component. Ik krijg bij vga allemaal gekleurde stipjes in beeld, vooral in zwarte stukken goed te zien. Zou dit aan mijn TV liggen (LG 50PG6000) of kan het nog ergens anders aan liggen? Vga zou namelijk wel ideaal zijn vanwege de native resolutie van mijn TV.thefabiman88 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:00:
Aight, mijn xbox is binnen.
Ik heb een vraag betreffende HDMI. Ik had nog een VGA kabel liggen voor de xbox, aanzienlijk mooier dan component etc, maar is een HDMI kabel nog mooier of scheelt dat weinig?
[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 08-07-2009 18:58 ]
Het kan aan de kabel liggen. Als die slecht van kwaliteit is en 2m+, dan krijg je ruis.sander-sp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:55:
[...]
Is dat zo? Bij mij is VGA een stuk minder dan component. Ik krijg bij vga allemaal gekleurde stipjes in beeld, vooral in zwarte stukken goed te zien. Zou dit aan mijn TV liggen (LG 50PG6000) of kan het nog ergens anders aan liggen? Vga zou namelijk wel ideaal zijn vanwege de native resolutie van mijn TV.

Nevermind, dit past beter in het defecten topic....
[ Voor 31% gewijzigd door monnick op 09-07-2009 09:13 ]
Ik ook, wil hem binnenkort serieus gaan spelen (als ik tijd heb tussen de grote spellen doorTroonStaal schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:17:
[...]
Ik heb laatst wel Bionic Commando gekocht, maar vond 'm toch een beetje tegenvallen. Zou liever Commander Keen, Cosmo of Hocus Pocus of Jill of the Jungle op XBLA zien
Maar wat die andere games betreft.....geez dude, je kan beter een ouwe pc kopen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in dat tijdperk nog geen pc had, dus ik heb alleen keen en jill wel is heel even gespeeld bij kenissen enzo, maar ik vond die games toen maar inferieur aan mario.
Enige wat op de pc vaak wel 'beter' was, was de moeilijkheids graad, die lag toch vaak wel wat hoger in my memory.
10 second ninja DONE
Die lijst is niet zo heel moeilijk te producerensander- schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:38:
En dan nog aangevuld met een overzicht van je XBLA aankopen eigenlijk
Naam | Score | Max score | Compleet |
---|---|---|---|
A Kingdom for Keflings | 200 | 200 | 100.00% |
Arkadian Warriors | 200 | 200 | 100.00% |
Assault Heroes | 200 | 200 | 100.00% |
Bankshot Billiards 2 | 200 | 200 | 100.00% |
Bomberman LIVE | 200 | 200 | 100.00% |
Buku Sudoku | 200 | 200 | 100.00% |
Carcassonne | 200 | 200 | 100.00% |
CRYSTAL DEFENDERS | 200 | 200 | 100.00% |
Crystal Quest | 200 | 200 | 100.00% |
Dash of Destruction | 200 | 200 | 100.00% |
DIG DUG | 200 | 200 | 100.00% |
Fable® II Pub Games | 200 | 200 | 100.00% |
Feeding Frenzy | 200 | 200 | 100.00% |
Feeding Frenzy 2 | 200 | 200 | 100.00% |
GALAGA | 200 | 200 | 100.00% |
Golden Axe | 200 | 200 | 100.00% |
Gunstar Heroes | 200 | 200 | 100.00% |
Pac-Man C.E. | 200 | 200 | 100.00% |
Puzzle Quest | 250 | 250 | 100.00% |
SOULCALIBUR | 200 | 200 | 100.00% |
Texas Hold'em | 200 | 200 | 100.00% |
Undertow | 200 | 200 | 100.00% |
UNO | 200 | 200 | 100.00% |
Braid | 185 | 200 | 92.50% |
Worms | 185 | 200 | 92.50% |
Aegis Wing | 180 | 200 | 90.00% |
Prince of Persia (Arcade) | 175 | 200 | 87.50% |
Streets of Rage 2 | 175 | 200 | 87.50% |
Jewel Quest | 170 | 200 | 85.00% |
MS.PAC-MAN | 170 | 200 | 85.00% |
Castle Crashers | 170 | 200 | 85.00% |
Marble Blast Ultra | 210 | 250 | 84.00% |
Gauntlet | 160 | 200 | 80.00% |
Mutant Storm Reloaded | 135 | 200 | 67.50% |
Peggle | 135 | 200 | 67.50% |
Pinball FX | 160 | 250 | 64.00% |
Magic: The Gathering | 110 | 200 | 55.00% |
Hexic HD | 100 | 200 | 50.00% |
Luxor 2 | 92 | 200 | 46.00% |
Heavy Weapon | 80 | 200 | 40.00% |
Mr. DRILLER Online | 70 | 200 | 35.00% |
Zuma | 70 | 200 | 35.00% |
Bliss Island | 55 | 200 | 27.50% |
Hardwood Spades | 30 | 200 | 15.00% |
Geometry Wars Evolved | 20 | 200 | 10.00% |
Penny Arcade Episode 1 | 20 | 200 | 10.00% |
Cloning Clyde | 8 | 200 | 4.00% |
Bionic Commando | 0 | 200 | 0.00% |
Dat is nou de befaamde RROD. Ik denk dat je erop kan rekenen dat je xbox binnen nu en een paar maanden niet meer te fixen is met alleen maar opnieuw aanzetten. Dat wordt garantie aanspreken. Je bent nou al de zoveelste waarvan ik hoor dat je een rrod krijgt na COD4.monnick schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:55:
Nadat ik net een uurtje CoD 4: MW online had gespeeld zette ik mij Xbox 360 (Falcon) uit. Tot mijn grote schrik ging 3/4 van het rondje rood knipperen. Wat betekent dit??Toen zette ik m'n Xbox weer aan en dat lukt gewoon, alles leek normaal.
[afbeelding]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Je gebruikt neem ik aan wel de versie van xbox? En misschien moet je nadat je de VGA hebt aangesloten bij je console settings even kijken, misschien dat je daar iets kan veranderen.sander-sp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:55:
[...]
Is dat zo? Bij mij is VGA een stuk minder dan component. Ik krijg bij vga allemaal gekleurde stipjes in beeld, vooral in zwarte stukken goed te zien. Zou dit aan mijn TV liggen (LG 50PG6000) of kan het nog ergens anders aan liggen? Vga zou namelijk wel ideaal zijn vanwege de native resolutie van mijn TV.
Gaude et aude
Dit heb ik dus vorige week dinsdag besteld maar ik heb nog niks ontvangen.... Iemand ervaring met hoe lang zo'n levering duurt van playasia.com? Ik wordt nu toch echt wel ongeduldig/zenuwachtig....Kaasje123 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:35:
Ik wil ghostbusters kopen maar geen enkele winkel heeft hem en ik zie hem nergens liggen (ook niet voor ps3). Nu wil ik hem dan maar via internet kopen omdat er toch geen regio protectie opzit maar is playasia.com een betrouwbare site hiervoor?
Het enige wat ik zie staan is #*********** 30. Jun, 2009, Order shipped
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 09-07-2009 18:40 ]
Ghostbusters uitgespeeld. Leuk spel, maar wel met wat irritante minpuntjes. Je moet eigenlijk wel GB fan zijn om er doorheen te prikken, 't is een middelmatig spel maar een goed GB spel.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Edit: dozen zijn niet te openen in de winkel.
[ Voor 14% gewijzigd door FrankNLD op 09-07-2009 22:00 ]
Ik heb wel vaker wat van Play-asia besteld en het duurt soms tot drie weken. Meestal is het wel binnen twee weken binnen trouwens.Kaasje123 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:37:
[...]
Dit heb ik dus vorige week dinsdag besteld maar ik heb nog niks ontvangen.... Iemand ervaring met hoe lang zo'n levering duurt van playasia.com? Ik wordt nu toch echt wel ongeduldig/zenuwachtig....
Het enige wat ik zie staan is #*********** 30. Jun, 2009, Order shipped
Soms bestel ik ook wel wat van www.yesasia.com , dat duurt meestal wat langer, zo rond de drie weken. Maar daar koop ik alleen films eigenlijk.
Okiedokie. Dankje. Nu weet ik tenminste wat ik een beetje kan verwachten. Had verwacht dat het wel iets sneller zou gaan maja. Ik ben een grote Ghostbusters fan dus het spel lijkt me echt heel leukTroonStaal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:47:
[...]
Ik heb wel vaker wat van Play-asia besteld en het duurt soms tot drie weken. Meestal is het wel binnen twee weken binnen trouwens.
Soms bestel ik ook wel wat van www.yesasia.com , dat duurt meestal wat langer, zo rond de drie weken. Maar daar koop ik alleen films eigenlijk.
Het speelde echt als een film.Willybubba schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:39:
Zo.
Ghostbusters uitgespeeld. Leuk spel, maar wel met wat irritante minpuntjes. Je moet eigenlijk wel GB fan zijn om er doorheen te prikken, 't is een middelmatig spel maar een goed GB spel.
De GB-humor zat er echt goed in. De Graphics waren goed. De characters leken sprekend.
Wat ik jammer vond is dat je eigenlijk vrijwel gelijk in de main story line werd gedumpt. Had het leuker gevonden dat je eerst een paar simpele klusjes kreeg alsvorens de poep de ventilator raakte.
Ben nu bezig met Call of Juarez. En daarna bezig met Prototype.
Hoe kan ik dit oplossen?
Zoals ik net al zei, als je fan bent zit je goed. Veel plezier alvastKaasje123 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:18:
[...]
Okiedokie. Dankje. Nu weet ik tenminste wat ik een beetje kan verwachten. Had verwacht dat het wel iets sneller zou gaan maja. Ik ben een grote Ghostbusters fan dus het spel lijkt me echt heel leuk
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb precies dezelfde TV en een Logitech Z-2300 2.1 setje, en ik heb ook dat het geluid 'kraakt'. Vooral goed te horen bij Fifa 08. Je hebt de 2.1 set gewoon via Jack aangesloten op de koptelefoonaansluiting van de TV?Syn3rgi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:51:
Hmm, ik heb dus die 2.1 set aan me TV aangesloten, en via de TV doet alles het prima, geen geruis of what ever.. Alleen wanneer ik met de xbox ga gamen, bijv Gears of War 2 dan hoor ik veel geruis en loopt het niet lekker. Ik heb een 32LG3000 en een Creative Inspire P380. De Xbox is dmv HDMI kabel aan de TV aangesloten.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hehe
Kun je je setje via de RoodWit-aansluitingen achterop aansluiten? Misschien dat het scheelt t.o.v. bv de headphonejack.Syn3rgi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:51:
Hmm, ik heb dus die 2.1 set aan me TV aangesloten, en via de TV doet alles het prima, geen geruis of what ever.. Alleen wanneer ik met de xbox ga gamen, bijv Gears of War 2 dan hoor ik veel geruis en loopt het niet lekker. Ik heb een 32LG3000 en een Creative Inspire P380. De Xbox is dmv HDMI kabel aan de TV aangesloten.
Hoe kan ik dit oplossen?
:D
De Xbox 360 Resident Evil 5 bundel die ik iets meer dan een maand geleden heb gekocht was nog altijd een Falcon.met productiedatum 27-08-2008.E-Vix schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:37:
Heeft er iemand recentelijk nog een Xbox 360 Resident Evil 5 bundel gekocht? Worden deze in NL inmiddels al met een Jasper moederbord uitgeleverd, of stoppen ze er nog steeds Falcons in?
Verwijderd
Dat is niet zo raar, want dat is het ookRemy669 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:31:
Ik heb pas Fallout 3 gekocht voor 26 euro, en ik vind het echt een van de beste spellen op de 360
ik heb het de laatste keer hier besteld werkt gewoon krijgt na betaling gelijk je codejapie06 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:07:
Weet iemand waar je goedkoop aan gold kan komen? Ik deed het eerst bij jasper1675.com maar daar is het uitverkocht. Ik ben op gamingtickets.com/ en op www.liveacties.nl gestuit maar ik weet niet of die sites betrwouwbaar zijn.
http://www.livecodes.nl/xboxlive.php
Paar special editions. Fallout 3 is de enige die ik bewust als SE gekocht heb voor veel te veel geld

Deze spellen zitten in een krat en ben ik eigenlijk wel klaar mee. In theorie zou ik deze dus wel kunnen verkopen, maar gezien de prijs van een nieuwe heb ik niet het idee dat het de moeite waard zal zijn.

Dit is de kast met spellen die wij (met de hele familie) spelen of die ik van plan ben binnenkort te gaan spelen.

Dit is de plank met hoofdzakelijk spellen die nog gesealed zijn. Er zijn wel een aantal kandidaten om richting kast te gaan, zoals Dead Space en Bourne, en er staan er een paar tussen die eigenlijk het krat in moeten zoals GTA IV, Kameo en Fable 2 (al moet ik daar eigenlijk eerst die dyes allemaal nog halen)

En de eervolle vermelding is voor het spel waar ik mijn xbox voor gekocht heb; Oblivion. Het spel waar ik de meeste uren in heb zitten en die ik nog steeds zo af en toe gewoon even speel op de xbox boven.

Mooie collectie!Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:35:
Bij deze de pics;
Paar special editions. Fallout 3 is de enige die ik bewust als SE gekocht heb voor veel te veel geldGewoon op de dag van release bij de MM.
[afbeelding]
Deze spellen zitten in een krat en ben ik eigenlijk wel klaar mee. In theorie zou ik deze dus wel kunnen verkopen, maar gezien de prijs van een nieuwe heb ik niet het idee dat het de moeite waard zal zijn.
[afbeelding]
Dit is de kast met spellen die wij (met de hele familie) spelen of die ik van plan ben binnenkort te gaan spelen.
[afbeelding]
Dit is de plank met hoofdzakelijk spellen die nog gesealed zijn. Er zijn wel een aantal kandidaten om richting kast te gaan, zoals Dead Space en Bourne, en er staan er een paar tussen die eigenlijk het krat in moeten zoals GTA IV, Kameo en Fable 2 (al moet ik daar eigenlijk eerst die dyes allemaal nog halen)
[afbeelding]
En de eervolle vermelding is voor het spel waar ik mijn xbox voor gekocht heb; Oblivion. Het spel waar ik de meeste uren in heb zitten en die ik nog steeds zo af en toe gewoon even speel op de xbox boven.
[afbeelding]
Maar als je toch niets meer doet met die spellen, dan ben ik wel geïnteresseerd in Eternal Sonata en Dead Rising
Mag ik je hier een DM/PB over sturen?
Verwijderd
Ik heb wel eens met haar gegamed, erg stil, maar goed wat wil je ook als knappe gamende vrouw zijnde. Ze is een reviewer voor microsoft ergens in taiwan oid. Maar goed geen geld teveel dus (iig ze hoeft het niet aan games te bestedenind0mi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:26:
Mooie collectie Sh0cktr00per!
maar check deze dan : youtube
Damnnn echt teveel geld ofzo!
Dacht dat ik met om en nabij de 40/45 games veel hadind0mi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:26:
Mooie collectie Sh0cktr00per!
maar check deze dan : youtube
Damnnn echt teveel geld ofzo!

Ja dat heb ik idd. Ik heb ALLEEN bij Games ''gekraak''. Als ik er een audio CD in doe dan doet hij het prima, geen gekraak ofzo.Crackh34d schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:06:
[...]
Ik heb precies dezelfde TV en een Logitech Z-2300 2.1 setje, en ik heb ook dat het geluid 'kraakt'. Vooral goed te horen bij Fifa 08. Je hebt de 2.1 set gewoon via Jack aangesloten op de koptelefoonaansluiting van de TV?
Nee, ik heb alleen een groene jack. Maar is er zeg maar niet zo'n converter waar de groene kabel van de boxen naar die converter gaat en dan 2 uiteinden, met die Roodwitte aansluiting?KoffieNT schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:21:
Kun je je setje via de RoodWit-aansluitingen achterop aansluiten? Misschien dat het scheelt t.o.v. bv de headphonejack.
Dat is een mooie collectie inderdaad!Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:35:
Bij deze de pics;
Paar special editions. Fallout 3 is de enige die ik bewust als SE gekocht heb voor veel te veel geldGewoon op de dag van release bij de MM.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die 14'' Batarang doet het hem gewoon.
Uiteraard mag dat..
Wellicht is deze site al bekend maar ik kwam er laatst per toeval op (hoewel het natuurlijk wel een ontzettend voor de hand liggende naam is
Best handig om bijvoorbeeld de achievements in Burnout Paradise te halen, met al die verborgen reclameborden enzo
Zo te horen is ze IndonesischVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:52:
[...]
Ik heb wel eens met haar gegamed, erg stil, maar goed wat wil je ook als knappe gamende vrouw zijnde. Ze is een reviewer voor microsoft ergens in taiwan oid. Maar goed geen geld teveel dus (iig ze hoeft het niet aan games te besteden)
Verwijderd
Nou dan werkt ze ver van huis. shanghai, thailand of taiwan een van die drie
edit:
I'm a 24 year old gamer that has been gaming since the age of 4 with my big brothers. Currently I play and test video games a total of about 40-50 hours a week and my life revolves around them. I'm also active as a branch manager for Microsoft ATC in Shanghai/China, writing game reviews, working on video games all day at my office or at home and I'm a Beta-Tester for video game.
Op het eerste gezicht geen lelijke baan
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 17:59 ]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 10-07-2009 18:51 ]
Brandende vraag is namelijk heeft het HDMI? In de startpost zag ik dat ze dat nu allemaal hebben, echter op de doos van het pakket dat ik nu heb, bundel met Burout Paradise, Trivial Pursuit en Vier Op een Rij, staat het volgede schema.
Arcade: Composite
Pro: Composite, Coponent (HD), Composantes (HD)
Elite: Composite, Coponent (HD), Composantes (HD)\
Waarbij enkel bij de Elite een icoontje voor HDMI is geplaatst met "HDMI".
Boven op de doos staan ook icoontje en zonder HDMI-icoon.
Volgens start-post en verkoper dus met HDMI en volgens verpakking zonder?
Wat is het nu?
@ Stollie: Bedankt!
Edit:
Heb ik het goed begrepen dat je een gewone HDMI kabel aan kunt sluiten en dat je een XBOX-HDMI-kabel nodig hebt als je gebruik wilt maken van geluid optisch uit?
Edit2: Gewone HDMI kabel gebruiken en meegeleverde kabel openslopen heb ik begrepen
[ Voor 14% gewijzigd door FrankNLD op 11-07-2009 07:39 ]
Maar de xbox die je nu hebt heeft wel een hdmi uitgang.
Veel plezier met de xbox trouwens.
daar trap je toch niet in? De verkoper is verplicht de 360 terug te nemen indien het gebreken vertoond, zelfs al heb je het gebruikt. Enfin, zoals zovaak al gezegd: consuwijzer.nl. (en ik zou nooit meer iets bij die zaak aanschaffen. Wat was het voor zaak? MM?)Frank76NL schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 06:50:
Heb gisteren een Xbox aangeschaft en de doos nog niet geopend. De reden is dat de doos "verzegeld" is en niet te retourneren zou zijn, volgens de verkoper, na openen.
[ Voor 8% gewijzigd door EfBe op 11-07-2009 09:44 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
PreciesEfBe schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:44:
[...]
daar trap je toch niet in? De verkoper is verplicht de 360 terug te nemen indien het gebreken vertoond, zelfs al heb je het gebruikt. Enfin, zoals zovaak al gezegd: consuwijzer.nl. (en ik zou nooit meer iets bij die zaak aanschaffen. Wat was het voor zaak? MM?)

Als dit de MM is zou het me tegenvallen, in mijn ervaring zijn die juist heel flexibel met het retourneren van spullen, maar wellicht dat dat enkel in Eindhoven zo is.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ALs ie niet bevalt, heb je in nederland alleen recht op teruggave als de winkel dat zelf toestaat en op voorwaarden van de winkel. Als je bent misleid door de verkoper (zeggen dat er hdmi op zit en het zit er niet op), dan heb je altijd recht om hem terug te brengen.BM schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:15:
[...]
PreciesHoe wilde je weten of het ding bevalt, als je de doos niet open mag maken
Koop is gewoon koop. Niet even proberen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nu ik het zo teruglees heb ik het idd wat fout verwoord. Proberen heeft niet nee, maar in geval van gebreken moet ie gewoon terug, en dat weet je pas als de doos open is. Maar goed, dan mag ie altijd terug idd.JvS schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:28:
[...]
ALs ie niet bevalt, heb je in nederland alleen recht op teruggave als de winkel dat zelf toestaat en op voorwaarden van de winkel. Als je bent misleid door de verkoper (zeggen dat er hdmi op zit en het zit er niet op), dan heb je altijd recht om hem terug te brengen.
Koop is gewoon koop. Niet even proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 11-07-2009 11:54 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wil graag een Elite jasper revisie hebben en ben benieuwd of iemand me kan vertellen hoe lang dat nog gaat duren voordat er een beetje leuke set komt. Of een tip waar je em zonder games voor een leuke prijs kan kopen is ook welkom.
Ik heb nu al wel 2 keer last gehad van een vastloper.. (heb ik bij andere spellen niet/1%)
@doh, ik dacht dat ik in het Battlefield1943-topic aan het typen was hehe. (effe aanpassen.)
[ Voor 16% gewijzigd door KoffieNT op 11-07-2009 19:24 ]
:D
Haal een rode uit België. Die zijn altijd Jasper.N0MAD schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:32:
Weet iemand soms heel toevallig wat de volgende Elite set word? Vandaag die Resident Evil set in me hand gehad en dat was dus nog een Falcon. De Elite set met kungfu panda en indiana jones vind ik eigenlijk een beetje suf, geen idee welke revisie het is.
Ik wil graag een Elite jasper revisie hebben en ben benieuwd of iemand me kan vertellen hoe lang dat nog gaat duren voordat er een beetje leuke set komt. Of een tip waar je em zonder games voor een leuke prijs kan kopen is ook welkom.
AA staat aan als de developer het wil, anders niet
Xbox
MFR = 2009-01-22
Dus volgens mij is dit een Jaspertje
//edit
voeding is 12,1A dus Jasper

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 11-07-2009 23:25 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
]GAIAjohan schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:07:
Vandaag een XBOX360 pro gehaald warabij inbegrepen Burnout Paradise, Triviant en 4 op een rij. Prijs €195 bij Intertoys en HDMI kabeltje van Action €2.99
MFR = 2009-01-22
Dus volgens mij is dit een JaspertjeEn volgens mij heb ik geen maand gratis live gold..
//edit
voeding is 12,1A dus Jasper
Gratis maand live gold krijg je bij het aanmaken van je gamertag.
Hmm ik heb een andere tag die ik ooit aan heb gemaakt toen ik GTA4 kocht voor de pc en die gerecovered (ofzo). Zou ik 'm daarom niet krijgen?sander- schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:35:
[...]
]
Gratis maand live gold krijg je bij het aanmaken van je gamertag.
Verwijderd
Me 360 staat aangesloten met een kabel op een draadloze router van Belkin, en die vervolgens aangesloten is op de modem (Online, Orange). Mijn probleem is dat ik dus geen idee bij welke twee ik de porten moet instellen en welke ip ik het moet gebruiken
Alvast bedankt!
Heb zelf een modem/router van Belkin, dus alles-in-1 en ook verbonden met Online.
Heb zelf de firewall uitstaan omdat ie irritant is. Hier werkt alles goed.
Verwijderd

Ga je router in met het juiste ip, wss 192.168.2.1
Hierna onder Firewall staat Virtual server
Het plaatje laat zien wat er gevraagd wordt:
Eerst intern IP van je XBOX, (kan je vinden onder DHCP client list in dat scherm)
Dan omschrijving
Protocol
Poorten die je open wil
enabled?
En dan set
Maargoed, ik heb mijn firewall dus geheel uitstaan. Klik links op Firewall, en dan krijg je die vraag
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 12-07-2009 00:37 ]
Zag alleen dat er weer een stuk of vier packs waren met nieuwe circuits en idem aantal packs maar dan met auto's. Vooral die nieuwere packs met de auto's zijn zeer oké met de nieuwe Lamborghini en Ferrari 599.
Maar nu de keuze: die packs aanschaffen voor zeker iets van 2500 of meer Microsoft points, of wachten tot deeltje drie aangezien al die leuke auto's daar toch wel inzitten...
Reden dat ik het hier post is dat ik het Forza 2 topic niet echt wil kicken en dit topic loopt toch wel lekker door
Edit:
Ik heb overigen de vrijheid genomen om wat XBox Live ID's uit signatures en ondertitels toe te voegen. Dus als je een invite krijgt, dat was ik
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 12-07-2009 02:03 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Vraag ik mij ook af. Dezelfde situatie: nieuwe Xbox, gamertag van GTAIV.GAIAjohan schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:58:
[...]
Hmm ik heb een andere tag die ik ooit aan heb gemaakt toen ik GTA4 kocht voor de pc en die gerecovered (ofzo). Zou ik 'm daarom niet krijgen?
Een nieuwe account maar aanmaken dan om voor die ene maand te gebruiken? En hoe zit het dan met de demo's die ik al gedownload heb, kan ik die dan online uitproberen met dit nieuwe account?
Verwijderd
Maar neem aan dat de XBox toch eerst wel uit springt en niet meteen een RROD geeft als hij iets te warm wordt? Maar als je zeker van je zaak wilt zijn kan je altijd je XBox naast je tv zetten waar je console zijn warmte wat beter kwijt kan. Mocht die lucht dan nog steed warm ruiken dan is het gewoon een "normale" lucht en kan het dus geen kwaad lijkt me...Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:25:
Ik plaats me Elite onder de tv, hij staat wel erg naar voren dus er is achter genoeg ruimte. Of is het toch veel slimmer om em boven naast de tv te zetten?
Mijn XBox Elite staat ook niet echt heel vrij en heb hier tot nu toe nooit problemen gehad.
Maar dat geld ook voor een PS3, JVC DVD-speler en een Denon receiver die allen te dicht op elkaar staan wat volgens de handleiding niet mag... En ook met al die andere apparaten nooit problemen. En verwacht dat de nieuwe Pioneer BDP-320 ook geen problemen op gaat leveren aangezien die een interne fan heeft.
Edit:
Fotootje zegt meer dan die woorden hierboven:

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 12-07-2009 02:34 ]
Tja maar later wel coulance claimen als het net buiten garantie valt zeker?FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:33:
[...]
Maar neem aan dat de XBox toch eerst wel uit springt en niet meteen een RROD geeft als hij iets te warm wordt? Maar als je zeker van je zaak wilt zijn kan je altijd je XBox naast je tv zetten waar je console zijn warmte wat beter kwijt kan. Mocht die lucht dan nog steed warm ruiken dan is het gewoon een "normale" lucht en kan het dus geen kwaad lijkt me...
Mijn XBox Elite staat ook niet echt heel vrij en heb hier tot nu toe nooit problemen gehad.
Maar dat geld ook voor een PS3, JVC DVD-speler en een Denon receiver die allen te dicht op elkaar staan wat volgens de handleiding niet mag... En ook met al die andere apparaten nooit problemen. En verwacht dat de nieuwe Pioneer BDP-320 ook geen problemen op gaat leveren aangezien die een interne fan heeft.
Edit:
Fotootje zegt meer dan die woorden hierboven:
[afbeelding]
Staat echt veel te dicht op elkaar!
Alles op de foto staat er vanaf de release van de producten. De PS3 is dus bijvoorbeeld een 60GB model. Dus het gaat al jaren goed, die DVD-speler is zelfs nog ouder, maar die zal niet echt warm worden.wimpie007 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:41:
[...]
Tja maar later wel coulance claimen als het net buiten garantie valt zeker?
Staat echt veel te dicht op elkaar!
Maar de Denon wordt sowieso niet extreem warm, maar een paar graden boven kamertemperatuur. Met mijn oude Onkyo 806 had ik wel problemen, want daar begon de fan al van te blazen zodra dat ding aan stond. Al zijn Onkyo's wel heethoofden natuurlijk... Maar PS3 en XBox 360 staan wel vrij aan de voor-, zij- en achterkant. Dus daar kan alle warme lucht wel naar toe. Komt ook goed uit dat de XBox maar weinig warme lucht naar boven blaast, maar veelal naar de zijkanten. PS3 blaast alles naar de zij- en achterkant(en).
Maar vind het zelf zo slecht nog niet eigenlijk, zeker niet als je mensen ziet die dus wel Onkyo receivers en XBox-en in lades zetten waar de warme lucht nergens heen kan. De warme lucht kan in mijn open kastje meteen weg...
Overigens staan nooit beide consoles tegelijk aan op volle kracht (lijkt me ook niet kunnen aangezien ik maar één tv heb). En denk dat de kamertemperatuur zelf ook wel een rol speelt eigenlijk....
Ik zou een andere kast maken/kopen.FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 02:47:
[...]
Alles op de foto staat er vanaf de release van de producten. De PS3 is dus bijvoorbeeld een 60GB model. Dus het gaat al jaren goed, die DVD-speler is zelfs nog ouder, maar die zal niet echt warm worden.
Maar de Denon wordt sowieso niet extreem warm, maar een paar graden boven kamertemperatuur. Met mijn oude Onkyo 806 had ik wel problemen, want daar begon de fan al van te blazen zodra dat ding aan stond. Al zijn Onkyo's wel heethoofden natuurlijk... Maar PS3 en XBox 360 staan wel vrij aan de voor-, zij- en achterkant. Dus daar kan alle warme lucht wel naar toe. Komt ook goed uit dat de XBox maar weinig warme lucht naar boven blaast, maar veelal naar de zijkanten. PS3 blaast alles naar de zij- en achterkant(en).
Maar vind het zelf zo slecht nog niet eigenlijk, zeker niet als je mensen ziet die dus wel Onkyo receivers en XBox-en in lades zetten waar de warme lucht nergens heen kan. De warme lucht kan in mijn open kastje meteen weg...
Overigens staan nooit beide consoles tegelijk aan op volle kracht (lijkt me ook niet kunnen aangezien ik maar één tv heb). En denk dat de kamertemperatuur zelf ook wel een rol speelt eigenlijk....

Waarom iets anders maken/kopen als het gewoon goed gaat?
Ik heb mensen met RROD's gezien waarbij de XBox op tafel stond zonder er iets omheen (dus geheel vrij). En ik heb hier al jaren géén problemen...
Kastje gaat wel iets verbouwd worden aangezien ik hier nu geen Pioneer BDP-320 meer kwijt kan. De DVD-speler en die Pioneer gaan dus naar boven en worden onder de tv geplaatst. Moet ik alleen nog even een constructie voor (laten) maken. Maar zo veel werk zal dat wel niet zijn. En effectief krijgen de Denon en PS3 dan wat meer lucht van boven. Al zal dat niet zo heel veel extra invloed hebben, want het werkt nu ook gewoon goed.
Overigens zou ik best een nieuw kastje willen kopen, maar als ik bij winkels als Ikea, Leen Bakker, Trendhopper en dergelijke kijk kan ik niets vinden wat bij mij gaat passen. Veel van die kastjes zijn te breed en kan ik dus niet kwijt. Zelf een kastje maken wordt dus eigenlijk deze nabouwen, want de huidige heeft de goede maten. Ik heb wel een paar centimeter speling aan beide kanten van de kast. Maar om nu een kast 10 centimeter breder te gaan maken... daar win je ook niet echt veel ruimte mee die je kan gebruiken. Ruimte om consoles naast elkaar te zetten (wat slechter is dan op elkaar) is er gewoon niet.
Als het goed gaat kan je het toch gewoon zo laten...Sh0ckTr00per schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:36:
Hmm, ik durf eigenlijk niet eens te laten zien hoe ik mijn xbox al 3 1/2 jaar heb staan![]()
[afbeelding]
Jouw kastje is zelfs dicht van de achterkant, dat heb ik niet eens.
Dus in mijn ogen is jouw plaatsing nog "erger" dan de mijne, maar zoals ik al zei: als het werkt, niet klagen en lekker laten gaan!
[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 12-07-2009 13:30 ]
Verwijderd
Het blijkt gewoon dat ik ook de velden van wachtwoord ook moet invullen

Trouwens is het geen toevoeging voor de opening post om wat info en tutorial te plaatsen over portforwad van Live? Zoals deze en deze?
Verwijderd
Je hebt nu
1 maand voor € 1
Vernieuwen: 27-7-2009
Automatisch vernieuwen:
INGESCHAKELD
UITGESCHAKELD
Er is een fout opgetreden tijdens het annuleren van een automatische vernieuwing.
Jouw wijzigingen treden pas in werking nadat de termijn van je huidige lidmaatschap is verlopen.
OPMERKING: als je je lidmaatschap via een prepaid-code verlengt voordat je huidige abonnement verloopt, wordt de automatische vernieuwing van je abonnement opnieuw geactiveerd.
Zowel Battlefield 1943 demo als BF Bad Company geven "Failed to connect to EA Online". 1943 verwachte ik maar BC? Ik kan wel downloaden, dus ik neem aan dat het niet aan mijn router kan liggen?
Same here met Race Pro...Frank76NL schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:11:
Heb een nieuwe accoount aangemaakt om gebruik te maken van de gratis maand Gold.
Zowel Battlefield 1943 demo als BF Bad Company geven "Failed to connect to EA Online". 1943 verwachte ik maar BC? Ik kan wel downloaden, dus ik neem aan dat het niet aan mijn router kan liggen?
Ook nieuw account etc
Is dat nog steeds zo of val ik toch buiten garantie en kan ik net zo goed morgen een nieuwe gaan halen in de winkel?
Zie hier: Stalllone in "[Multi] Battlefield 1943: Pacific"Frank76NL schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:11:
Heb een nieuwe accoount aangemaakt om gebruik te maken van de gratis maand Gold.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Tenzij je vaak belt wordt er niet moeilijk over gedaan. Eerste controller krijg je met een belletje een nieuwe voor.FeaR1986 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:37:
Zit er overigens op de accesoires die je bij de XBox 360 krijgt ook drie jaar garantie net als op de console of is het maar één jaar. Mijn XBox Elite komt uit januari 2008, maar de linkertoets van mijn D-pad weigert negen van de tien keer dienst. Nu weet ik dat "vroeger" Microsoft meteen een nieuwe controller stuurde als je belde dat je huidige kapot was.
Is dat nog steeds zo of val ik toch buiten garantie en kan ik net zo goed morgen een nieuwe gaan halen in de winkel?
Verwijderd
(Gaat straks zijn mobiel pakken en MS bellen)Sh0ckTr00per schreef op maandag 13 juli 2009 @ 08:05:
[...]
Tenzij je vaak belt wordt er niet moeilijk over gedaan. Eerste controller krijg je met een belletje een nieuwe voor.
[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 13-07-2009 11:15 . Reden: omdat het MS is ]
Dit topic is gesloten.