Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 13:07
hmm dat betekend dat er geen 24 uurs versie van Le Mans in zit...
das wel jamemr want er was ooit een spel op de PS 1 waar dat wel een optie was.

Uiteraard kon je wel op ieder moment saven :)
Of misschien om de 2 uur ofzo ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Shao Kahn schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:38:
hmm dat betekend dat er geen 24 uurs versie van Le Mans in zit...
das wel jamemr want er was ooit een spel op de PS 1 waar dat wel een optie was.

Uiteraard kon je wel op ieder moment saven :)
Of misschien om de 2 uur ofzo ;)
Le Mans 24h?? Die had ik tenminste voor de pc. Je kon ook De tijd versnellen zodat het bijvoorbeeld 24 minuten duurde ipv 24 uur. Het werd dan best snel donker en weer licht. Geniaal spel maar geen sim helaas.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:53
Nacht boeit me ansich niet zoveel. Weersinvloed was wel leuk geweest, imo een gemiste kans kwa gameplay (bandenkeus, weggedrag, zicht etc). Zal kwa implementatie ook wel een aanslag op de cpu zijn. Imho dan maar liever een hoogstaande sim zonder weer/nacht dan in moeten leveren op het geheel.
What really piss me off is Dan Greenawalt saying: "There's almost nothing that we can improve in the game. No one can touch us!"
Zal ongetwijfeld grotendeels opgaan, maar dat soort uitspraken slaan de plank wel mis als je vervolgens alleen maar in het zonnetje kan racen. :+

Anyway, de lol wordt er voor mij niet minder om, hoe dan ook een must buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Vandaag zijn weer enkele nieuwe screenshots online verschenen, dit keer van een aantal supercars.
Klik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

bongholio schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:22:

[...]

Zal ongetwijfeld grotendeels opgaan, maar dat soort uitspraken slaan de plank wel mis als je vervolgens alleen maar in het zonnetje kan racen. :+
Hij is toch heel eerlijk?? :+

Hij zegt dat er bijna niks meer is wat ze kunnen verbeteren.....Nou dat klopt ze kunnen nog variabel weer en nacht modus toevoegen.....er moet wel wat overblijven voor FM4 of DLC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

L1nt schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:43:
[...]

Hij is toch heel eerlijk?? :+

Hij zegt dat er bijna niks meer is wat ze kunnen verbeteren.....Nou dat klopt ze kunnen nog variabel weer en nacht modus toevoegen.....er moet wel wat overblijven voor FM4 of DLC O-)
Je vergeet de bandenkeuze (tijdens de race!), fuel management en het reparatiekeuzemenu alsmede olievlekken vanwege crashes, brand vanwege oververhitting, AI die reageert op verminderde zichtbaarheid als je en rookwolkje trekt.
Tevens zoue de pit lane comms d.m.v. voice recognition keuzes moeten kunnen bedienen. Op die manier zou je ook splits en ahead en in front afstanden en tijden door kunnen krijgen. Er is nog veel te verzinnen wat mogelijk is :)
En oh ja: waarom kan Aero niet gerepareerd worden tot nu toe? Echt vreemd dat als eenmaal een damage state aan de body of areo is aangezet die niet meer uitgezet kan worden, en interne onderdele n in mum van tijd weer 100% zijn. Terwijl IRL alle interne onderdelen veel lastiger te vervangen zijn. Eigenlijk de omgekeerde werkelijkheid. genoeg te veranderen zou ik zo zeggen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Topicstarter
ocf81 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:37:
[...]

Je vergeet de bandenkeuze (tijdens de race!), fuel management en het reparatiekeuzemenu alsmede olievlekken vanwege crashes, brand vanwege oververhitting, AI die reageert op verminderde zichtbaarheid als je en rookwolkje trekt.
Tevens zoue de pit lane comms d.m.v. voice recognition keuzes moeten kunnen bedienen. Op die manier zou je ook splits en ahead en in front afstanden en tijden door kunnen krijgen. Er is nog veel te verzinnen wat mogelijk is :)
En oh ja: waarom kan Aero niet gerepareerd worden tot nu toe? Echt vreemd dat als eenmaal een damage state aan de body of areo is aangezet die niet meer uitgezet kan worden, en interne onderdele n in mum van tijd weer 100% zijn. Terwijl IRL alle interne onderdelen veel lastiger te vervangen zijn. Eigenlijk de omgekeerde werkelijkheid. genoeg te veranderen zou ik zo zeggen.
a dream that will never be , ben ik bang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:43:
[...]

a dream that will never be , ben ik bang :/
Niet op de console nee. Voorlopig zet ik mijn geld op SimBin om dat soort dingen voor de dag te toveren.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lijphoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 08:43
Ook ik ga duidelijk deze game halen, heb deel 2 helemaal grijs gespeeld. Wat ik me wel afvraag: waarom moeten al die racegame's (en nu dus ook circuitgames :|) een driftmode hebben? Ik vind dat echt zo'n gigantische afknapper. Ik bedoel, het gaat in circuit games om wie de snelste ronde rijdt, niet hoe je die rijdt. Om die reden heb ik PGR ook nooit wat (lees: helemaal niks) gevonden.

Weten jullie toevallig hoe prominent die driftmode wordt? Anders kon dat nog wel eens een dealbreker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:36

vleesjus

echte vleesjus!

Er zijn ook weer wat nieuwe auto's (officieel) aangekondigd afgelopen maandag.

http://forzamotorsport.net/en-us/VIP_style.aspx

Wel een aantal geinige auto's waaronder een groot aantal SUV's
  • 2009 BMW X5 xDrive 4.8i
  • 2008 Land Rover Range Rover Sport
  • 2009 Audi Q7 V12 TDI
  • 2009 Mercedes ML63 AMG
  • 2009 Porsche Cayenne Turbo S
  • 2008 Volkswagen Touareg R50
  • 2009 BMW M5 E60
  • 2009 Jaguar XKR-S
  • 2009 Mercedes SL65 AMG Black Series :9~
  • 2009 Cadillac CTS-V
  • 2008 Chrysler 300C SRT-8
  • 2009 Pontiac G8 GXP
Kan niet wachten om met die SUV's een beetje rond te crossen over de baan :P

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
toegevoegd aan startpost , ik vraag me wel af eigenlijk welke races dat worden , suv race ofzo?

naja , hoe meer auto's hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

vleesjus schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:44:

Wow! Mijn Favo auto er ook tussen. Geweldig! Dat is toch wel een van de bruutste Mercedes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 218213 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:52:
toegevoegd aan startpost , ik vraag me wel af eigenlijk welke races dat worden , suv race ofzo?

naja , hoe meer auto's hoe beter
Wie het laatst kantelt met een SUV wint >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

L1nt schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:
[...]

Wie het laatst kantelt met een SUV wint >:)
Zou zo'n auto de eland proef kunnen doorstaan? (of beter nog, wat zou er gebeuren als je de vering en de roll bars zo los mogelijk zet in een poging dat ding om te laten kieperen?)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Alleen leuk imho als er wat offroadcircuits zijn, anders compleet nutteloos op racecircuits. Wie wil er nu met SUV's racen? Ik ben bang dat Forza van de fabrikanten deze auto's erin heeft moeten stoppen als ze andere auto's ook wilden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

BM

Moderator Spielerij
Roamor schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:10:
[...]

Alleen leuk imho als er wat offroadcircuits zijn, anders compleet nutteloos op racecircuits. Wie wil er nu met SUV's racen?
SUV's offroad? Volgens mij zijn die dingen alleen enigszins goed op asfalt, maar moeten ze lijken alsof ze het terrein door kunnen. Offroad wil ik liever met echte rallybakken, en die zitten er niet in.
Ik ben bang dat Forza van de fabrikanten deze auto's erin heeft moeten stoppen als ze andere auto's ook wilden gebruiken.
Misschien vinden sommige mensen SUVs wel gewoon leuk? Luisteren ze wellicht naar de klant ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Laatst online: 22-04 12:14

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Sinds E3 wil ik dit spel spelen :D. Wordt ie in Oktober wereldwijd gereleased ?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
BM schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:07:
[...]

SUV's offroad? Volgens mij zijn die dingen alleen enigszins goed op asfalt, maar moeten ze lijken alsof ze het terrein door kunnen. Offroad wil ik liever met echte rallybakken, en die zitten er niet in.
Helemaal eens hoor, maar dat was het enige leuke dat ik met SUV's kon verzinnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik hoop trouwens wel dat ze in FM3 wat realistischere topsnelheden hebben voor de auto's.

De Vauxhall Astra VXR (aka Opel Astra OPC) zou 240 moeten kunnen maar komt net aan de 216. Bultje af 220. Ook heeft ie in de game maar 5 versnellingen, terwijl er 6 in horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Roamor schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:10:
Wie wil er nu met SUV's racen?
Ik :) En met mij vast wel meer mensen. Sure het zijn niet de ideale wagens voor op het circuit. Maar het is toch gewoon vet om een race met 10? SUV`s te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lijkt me ook wel leuk hoor :) Sowieso leuk dat er wat verschillende soorten autos in zitten imho.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 20-07-2009 08:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Is het overigens waar dat Forza 3 op twee DVD's geleverd zal worden?
Had het nog nergens gelezen, maar in de laatste PU stond het. Met als reden dat de 400+ auto's en 100+ tracks niet op één DVD zouden passen...

Maar weet dus niet of je de PU als betrouwbare bron moet nemen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yep 2 disc indd , anders gaat het er niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Zal hopelijk wel alleen voor het installeren zijn, want disc wisselen midden in de campaign-mode heb ik niet echt behoefte aan...

Verder was de preview wel zeer positief op de schade na.
Iets van dat met 120 km/u tegen een vangrail rijden alleen lakschade geeft en een gebogen motorkap. Maar dat was het enige voorbeeld, dus weet niet of het representatief is voor heel de game. Want in deel 2 heb ik ook wel eens dat ik een rempunt mis en vol tegen de kant knal met alleen wat bumperschade... dus wellicht was het gewoon net een bugje.

Maar al met al kan ik niet wachten tot oktober :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Roamor schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:30:
[...]

Helemaal eens hoor, maar dat was het enige leuke dat ik met SUV's kon verzinnen. ;)
hehe, opzich zijn die suvs vrij nutteloos in een echte racegame, maar opzich wil ik wel eens een Cayenne Turbo tunen naar 800pk en daar mee rond crossen op een circuit :P.
L1nt schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:03:
Ik hoop trouwens wel dat ze in FM3 wat realistischere topsnelheden hebben voor de auto's.

De Vauxhall Astra VXR (aka Opel Astra OPC) zou 240 moeten kunnen maar komt net aan de 216. Bultje af 220. Ook heeft ie in de game maar 5 versnellingen, terwijl er 6 in horen.
Er zijn veel meer auto's waar de topsnelheden niet van klopt. Ook de versnellingsbak verhoudingen kloppen voor geen meter van een hoop auto's.

[ Voor 40% gewijzigd door Tortelli op 20-07-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:13

• 2009 Audi Q7 V12 TDI
  • 2009 Mercedes ML63 AMG
  • 2009 BMW M5 E60
  • 2009 Jaguar XKR-S
  • 2009 Cadillac CTS-V
  • 2008 Chrysler 300C SRT-8
  • 2009 Pontiac G8 GXP
Vet, nog meer auto's hoeveel zitten er nu wel al niet in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Tortelli schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:54:
[...]

hehe, opzich zijn die suvs vrij nutteloos in een echte racegame, maar opzich wil ik wel eens een Cayenne Turbo tunen naar 800pk en daar mee rond crossen op een circuit :P.
Ik ben bang dat het zo'n verplicht nummertje is in de careermode. En ik kan het ook wel voorspellen hoe ze rijden; onderstuur en gierende banden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Roamor schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:27:
[...]

Ik ben bang dat het zo'n verplicht nummertje is in de careermode. En ik kan het ook wel voorspellen hoe ze rijden; onderstuur en gierende banden. ;)
Ach je hebt ook zoiets als truckracing, dan vallen SUV's nog mee. Op ovals wordt er volgens mij ook met van die pickup-truck dingen geraced. Niet iets waar we in Europa op zitten te wachten, maar het bestaat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Een volledig aangepaste pick-up is nog wel heel wat anders dan zo'n SUV die de snelheid van een sport auto heeft en het kantel vermogen van een bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:45

rCk

L1nt schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 08:18:
Een volledig aangepaste pick-up is nog wel heel wat anders dan zo'n SUV die de snelheid van een sport auto heeft en het kantel vermogen van een bus.
Weight reduction en betere suspension doet al wonderen. Ietwat lager op de grond, veel minder bodyroll etc. Mooiere slofjes eronder, en dan moet het wel gaan denk ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
rCk schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:25:
[...]

Weight reduction en betere suspension doet al wonderen. Ietwat lager op de grond, veel minder bodyroll etc. Mooiere slofjes eronder, en dan moet het wel gaan denk ik hoor.
Oftewel, je probeert er alles aan te doen om het zo min mogelijk een SUV te laten zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Maargoed iedereen die ooit eens in een X5, (in mindere mate) Q7 of Cayenne gereden heeft zal kunnen beamen dat die auto's verrekte goed rijden/sturen gezien hun gewicht en wel een echt king of the road gevoel geven.

Zou zelf absoluut de voorkeur geven voor een normale 5 serie maargoed dat is een ander verhaal.......

[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 22-07-2009 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

http://www.gametrailers.c...gh-forza-motorsport/53171

6 minuten durend filmpje over een aantal nieuwe features in Forza 3. Jammer dat ze weer met die R8 V10 rijden op de baan die we ook al vaker zagen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-06 13:17

KoffieNT

banaan

Strakke vid. Ik ga er nu erg veel van verwachten dus hoop ik niet dat ie tegen gaat vallen :|.

Die roll-over zag er eigenlijk niet erg spectaculair uit. God I hope it's not going to be arcade!
Wel grappig is, zodra hij de auto door de AI laat besturen rijdt hij totaal niet over de suggested line :P.

@onder: Zelfs met alle hulpmiddeltjes uit kan een spel nog wel eens te arrcade uitvallen. (Grid bv)

[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 24-07-2009 14:27 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zoals hij zij in het filmpje, kan je dus de game zo arcade maken als je wil, maar je kan ook volledig sim rijden , en kijk dat zie ik graag , dan kan ik als ik wil lekker breinloos raggen+ik kan net zoals bij forza 2 lekker moeilijke races doen , goed concept

ik hoop ook dat ze de schade wel verbeterd hebben, maar zo aan de meneer te horen zit dat helemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik hoop dat de AI wat beter is. Speel de laatste dagen weer en ook paar keer met een zwaar opgefokte auto waardoor je de langzaamste op een ronde zet en ze houden echt 0,0 rekening met je terwijl je eigenlijk zou verwachten dat ze je wat ruimte zouden geven.

Al paar keer gespint omdat zo'n achterligger gewoon dom instuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

L1nt schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:03:

Overigens is er wel een verschil met wat er IRL op de meter staat en wat je werkelijke snelheid is. Wellicht dat ze dat in forza de echte snelheid weergeven?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Roamor schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:08:
[...]

Oftewel, je probeert er alles aan te doen om het zo min mogelijk een SUV te laten zijn? ;)
Zo kun je het ook opvatten. Alleen aan de carrosserie doen we niets :P.
Maar SUV in de originele term opgevat, dan is het nog steeds een SUV, de ruimte behoud je nog, zelfs meer als je dr nog wat zooi uitsloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Als het net zo'n gaaf spel wordt als Forza2 kan ik niet wachten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

ocf81 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:48:
[...]

Overigens is er wel een verschil met wat er IRL op de meter staat en wat je werkelijke snelheid is. Wellicht dat ze dat in forza de echte snelheid weergeven?
Duh.....

die topsnelheid is vanaf de fabriek opgegeven. En vaak liggen die nog een stukje onder de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

ocf81 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:48:
[...]

Snelheden klopen gewoon niet. S2000 van mijn vader loopt in de versnelllingen:
1: 70
2: 108-110
3: 150
4: 190
5: 215
6: Tot nu toe 252 @ teller (243 volgens tt, blijkt iets harder te kunnen)
(kan er een paar km naast zitten, aangezien ik hem geen eeuwigheid in de begrenzer wil laten natuurlijk ;) ).

Ik heb het niet zeer recent geprobeerd maar ik weet zeker dat het in Forza 2 niet klopt. Zal binnenkort eens een topsnelheid poging doen, maar ik kan me herinderen dat hij niet echt boven de 230 ofzo komt. Zelfde verhaal met de E92 M3 die volgens mij easy de 290-300 aan zou moeten kunnen tikken.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Leuk filmpje, maar helaas is het schademodel niet veel beter dan in Forza2 zo lijkt het. Maar hopelijk verrassen ze ons nog :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

begin wel beetje de indruk te krijgen dat het "Audi presents: Forza Motorsports 3" wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

Nee, geen right mouse button!

Een SUV is VEEL beter dan je denkt hoor :)

Mijn vader heeft zowel een Porsche 911 als een Cayenne S en hij heeft ze beide op het circuit gereden en het was beide fun en snel.

Ikzelf heb een Boxster en ik rijd ook regelmatig met de Cayenne maar het is alles behalve een zompige jeep.

Ik kijk heel erg uit naar forza 3! deeltje 2 erg veel gespeeld. De schade maakt mij niet zoveel uit, het gaat mij vooral om de graphics en het rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

L1nt schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:53:
begin wel beetje de indruk te krijgen dat het "Audi presents: Forza Motorsports 3" wordt.....
Inderdaad, ze laten alleen rijbeelden van die domme R8 V10 zien. Ik wil Lambo's en Ferrari's! :D.

Er waren vandaag (eigelijk gister ondertussen) weer wat nieuwe screens uitgekomen van een aantal kleine auto's;

http://www.gamersyde.com/...compact_cars-8309_en.html

Auto's die volgens mij nog niet bekend waren:
Ford Focus RS
Ford Fiesta
Lotus Evora
Volvo C30
Opel Corsa OPC

Autolijst begint ondertussen wel ergens op te lijken, al ben ik wel erg benieuwd welke echte raceauto's erin komen.

Ik zie op een vd foto's ook het circuit van Catalunya? :9

[ Voor 18% gewijzigd door Tortelli op 29-07-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Als Opel liefhebber ben ik hier erg blij mee 8)

Wou hem al in pre-order zetten maar bol.com heeft alleen nog maar de normale versie en play.com heeft een beroerde levertijd. Wil niet weer 6 weken na de release pas beginnen met de game.

andere sites met de limited edition + pre-order mogelijkheid + goede levering ???

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 29-07-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

L1nt schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:53:
En bij Forza 2 was het dan Nissan Presents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

rCk schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:00:
[...]

En bij Forza 2 was het dan Nissan Presents?
Geen idee...toen ie uit kwam had ik nog geen xbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

lijphoofd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:47:
Ook ik ga duidelijk deze game halen, heb deel 2 helemaal grijs gespeeld. Wat ik me wel afvraag: waarom moeten al die racegame's (en nu dus ook circuitgames :|) een driftmode hebben? Ik vind dat echt zo'n gigantische afknapper. Ik bedoel, het gaat in circuit games om wie de snelste ronde rijdt, niet hoe je die rijdt. Om die reden heb ik PGR ook nooit wat (lees: helemaal niks) gevonden.

Weten jullie toevallig hoe prominent die driftmode wordt? Anders kon dat nog wel eens een dealbreker worden...
vleesjus schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:44:Er zijn ook weer wat nieuwe auto's (officieel) aangekondigd afgelopen maandag.

• 2009 Audi Q7 V12 TDI
  • 2009 Mercedes ML63 AMG
Hehe..driften met SUV's, dat is volgens mij dan wel weer uniek 8)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

L1nt schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:01:
[...]

Geen idee...toen ie uit kwam had ik nog geen xbox....
Nou ja, daar staat op cover de Fairlady, en ook op het dashboard met die wagen. Als dat nu zo met audi is, is het ook niet erg. Maarja, ik heb het ook niet gevolgd toen hij uitkwam, alleen ik doelde vooral op cover etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Gutteguttegut schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:26:
[...]

[...]
Hehe..driften met SUV's, dat is volgens mij dan wel weer uniek 8)
Inderdaad :D.
Is die driftmode waar lijphoofd het over heeft al ergens bevestigd?. Opzich zou een driftmode best tof zijn, maar het zou wat mij betreft geen verplicht onderdeel in de game moeten zijn aangezien er genoeg mensen zijn die het driften helemaal niets aan vinden.
Ik vind het zelf wel cool, maar heb mijn prioriteit absoluut liggen bij het echte racen. Heel af en toe wil ik nog wel eens mooi dwars over Tsukuda gaan :9.
L1nt schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:56:
[...]

Wou hem al in pre-order zetten maar bol.com heeft alleen nog maar de normale versie en play.com heeft een beroerde levertijd. Wil niet weer 6 weken na de release pas beginnen met de game.

andere sites met de limited edition + pre-order mogelijkheid + goede levering ???
Ik zag een paar dagen geleden wat over de LE:
Available for purchase exclusively at Gamestop in the U.S., the Forza Motorsport 3 Limited Collector’s Edition (LCE) gives aspiring drivers, tuners and painters instant VIP Membership status within the Forza community including special recognition in the new Storefront feature as well as the online Auction House, scoreboards, ForzaMotorsport.net and more. As a VIP member, consumers gain exclusive access to five of the world’s hottest cars:

* 2009 Aston Martin DBS
* 2009 Chevrolet Corvette ZR1
* 2007 Ferrari 430 Scuderia
* 2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
* 2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

Waarom stoppen ze alle leuke auto's in de LE?. :'( .

[ Voor 46% gewijzigd door Tortelli op 29-07-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

Vooral de Scuderia zal ik graag willen :(
Ik ga straks nog maar eens FZ2 spelen! Wel heb ik een kut tv. (dikke oude tv die nieteens breedbeeld is) maar ik denk dat ik speciaal voor FZ3 een Full HD ga kopen. (Ik heb sowieso wel een nieuwe tv nodig en ik heb ergens een 42" phillips voor 630 euro gezien)

[ Voor 76% gewijzigd door RMB op 29-07-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de LE niet hier in de winkels komt te liggen :) Forza2 had die ook gewoon, en volgens mij is er best een markt voor hier in europa.
Ik wil 'm wel hebben iig :)

Oh, en over die kleine autos:
Alfa MiTo _/-\o_
Fiat 500 _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 30-07-2009 08:42 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:58
BM schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 08:41:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de LE niet hier in de winkels komt te liggen :) Forza2 had die ook gewoon, en volgens mij is er best een markt voor hier in europa.
Ik wil 'm wel hebben iig :)

Oh, en over die kleine autos:
Alfa MiTo _/-\o_
Fiat 500 _/-\o_
Ik was ook al aan het zoeken naar de Ltd.Ed. maar kon hem nergens vinden. Hoop wel dat ie er komt want zou wel leuk staan naast die van Forza 2.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Super!! Ik heb 'em daar nu ook besteld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mwah de vorige keer heb ik ook maar 60 euro betaald voor de ltd. En zo limited zijn ze niet, want ze lagen maanden daarna nog in de schappen. En er staat bij dat nog niet bekend is wat er in deze editie zal zitten, dus om daar dan zoveel geld uit te forken?

Edit: hier stukje goedkoper: http://www.freerecordshop...port-3-collectors-edition
Met 10% korting kom ik dan op €58,50. Scheelt weer ruim 15 euro :D

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 31-07-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:57:
[...]
Edit: hier stukje goedkoper: http://www.freerecordshop...port-3-collectors-edition
Heb je hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als je ANWB pas hebt krijg je 10% korting, sorry had ik erbij moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:34:
[...]
Als je ANWB pas hebt krijg je 10% korting, sorry had ik erbij moeten zetten.
Hmm eens kijken of ik iemand in de familie heb die een ANWB pas heeft :)
Het enige spel dat ik dit jaar ga kopen is FM3 :)

En kun je ook vertellen hoe je die korting krijgt?
Ik zie op de website niets staan...

[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 31-07-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gutteguttegut schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:37:
[...]
Hmm eens kijken of ik iemand in de familie heb die een ANWB pas heeft :)
Het enige spel dat ik dit jaar ga kopen is FM3 :)

En kun je ook vertellen hoe je die korting krijgt?
Ik zie op de website niets staan...
www.freerecordshop.nl/anwb

Geldt ook in de winkel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Damn, wat blijft het toch irritant! Zo'n goede game als Forza komt niet op de PC uit, enkel op de 360. En ik heb een G25 stuur wat weer niet werkt op de 360. Wel op de PS3 maar daar komt Forza weer niet voor uit :@ .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 08:06
Ik heb daarom uiteindelijk toch maar het stuur van Fanatec gekocht, waarbij ik de pedalen van de xbox blijf gebruiken.
http://www.fanatec.de/web...560e378fd611461b9be2440db

Later kan ik altijd nog goede pedalen bijkopen, alhoewel ik eigenlijk nooit de koppeling gebruik. Rem en gas is prima, maar een pedalen set zonder koppeling is er niet...

Ik post wel een review van het stuur als ik hem binnen heb, zal ergens in september zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:57:
[...]

Mwah de vorige keer heb ik ook maar 60 euro betaald voor de ltd. En zo limited zijn ze niet, want ze lagen maanden daarna nog in de schappen. En er staat bij dat nog niet bekend is wat er in deze editie zal zitten, dus om daar dan zoveel geld uit te forken?

Bedankt voor de tip. Ik ben niet zo'n fan van FRS, vaak leveren ze namelijk bij FRS opengemaakte/gebruikte spellen, maar dat zal bij het reserveren wel anders zijn.

Er zijn van de week weer aantal nieuwe auto's bekend gemaakt, dit keer Amerikaanse muscle cars:
1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
2010 Chevrolet Camaro SS
2006 Dodge Ram SRT-10 <---- een pickup truck? :?
1969 Dodge Charger R/T
2009 Dodge Challenger SRT8
2008 Dodge Viper ACR
1970 Ford Mustang Boss 429
2008 Saleen 331 Supercab <---- nog een pickup truck? 8)7
1967 Shelby Cobra 427 S/C

Ook is er een nieuw circuit aangekondigd: Sedona Raceway Park. Op dit circuit kan je kiezen uit vier variaties: twee "normale" circuits, een oval en een dragrace baan. Sedona Raceway Park is volgens mij geen bestaand circuit.
En zou Spa-Franchorchamps ook er nog in komen?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Pickups, vette shit! Die dingen zijn bruut. RAM SRT-10 zijn echt lachen volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 09-06 12:45
Zouden ze eigenlijk nog de utes bij moeten doen zodat de Aussies ook weer tevreden zijn :P

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-06 23:20

Grozno

acts without consequence!

Gisteren gespeeld op de GamesCom met het hierboven gelinkte stuurwiel op 3 schermen :9~

Ik kan niet wachten tot ik mijn Limited Edition binnen heb.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kun je wat meer zeggen over de physics, graphics etc? :)
Oh, en vooral, hoe is de schade? Issie Forza2 achtig (matig dus), of is het wel verbeterd?

[ Voor 45% gewijzigd door BM op 20-08-2009 17:48 ]

Xbox

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
bassio schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:29:
Ik heb daarom uiteindelijk toch maar het stuur van Fanatec gekocht, waarbij ik de pedalen van de xbox blijf gebruiken.
http://www.fanatec.de/web...560e378fd611461b9be2440db

Later kan ik altijd nog goede pedalen bijkopen, alhoewel ik eigenlijk nooit de koppeling gebruik. Rem en gas is prima, maar een pedalen set zonder koppeling is er niet...

Ik post wel een review van het stuur als ik hem binnen heb, zal ergens in september zijn.
Ik heb er ook maar eentje besteld (in juni), speciaal voor forza 3 en ook ik gebruik mijn logitech pedalen. Ik heb er overigens wel nog een ontvanger ( 50 euri) voor de pc er bij besteld.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:59
Heeft er iemand in Keulen forza3 gereden met de fanatec sturen?

er is ook een e-motion racesetup te testen van fanatec bij EA stand NFS:shift achter gesloten deuren maar als je thomas van fanatec aanspreekt kan hij je laten testen. (iemand dit al getest?)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm helaasch heb ik nergens plaats voor zo'n stuurtje in de woonkamer, waar mijn 360 staat... Vroeger reed ik altijd met een MOMO force en mis het toch wel een beetje. Maar om er nu ff 1000 euro tegenaan te gooien? (stuur, pedalen en raceseat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-04 11:41
Grozno schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:40:
Gisteren gespeeld op de GamesCom met het hierboven gelinkte stuurwiel op 3 schermen :9~

Ik kan niet wachten tot ik mijn Limited Edition binnen heb.
Een soort van mini review zou inderdaad wel handig zijn :)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe speelbaar het is met een controller (of is zo'n fanatec stuurtje zijn geld dubbel en dik waard?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

Gister heb ik F3 gespeeld op de gamescom, zowel met controller als met stuur.

Het voelt erg aan als Forza 2, maar dan net weer wat realistischer. Ik heb alle hulp uitgezet (op ABS na) en ik begon met een Corvette C6 Z06, wat een enorme glijboel werd (ik moest duidelijk even inkomen :P )

Daarna heb ik de Audi R8 geprobeerd vanwege zijn vierwielaandrijving, dit maakte HEEL veel uit! Helaas was hiermee het driften verdwenen. Toen nam ik de Mercedes SL 65AMG black series. Deze paste mij perfect! Het racen was heerlijk en je kon lekker met de kont spelen zonder dat het al te gevaarlijk werd.

De graphics zijn verbluffend, de schade is echter niet veel beter dan in Forza 2, maar eerlijk gezegd vond ik dat al goed genoeg. Alle 3 de democircuits waren leuk maar vooral mooi.
Een goede toevoeging is natuurlijk dat je vanuit het interieur kan racen, al hoop ik wel dat je de kleur daarvan ook aan kan passen.

Wat ik echter het mooiste van mijn speelsessies vind, is de AI.

Zet hem op easy, en de AI maakt veel fouten. Realistischer is op normal of hoger, daar maakt de AI ook fouten, maar minder snel.
Het heeft ECHT effect als je hard gaat pushen, en als je voor ligt gaat de tegenstander agressief rijden!!! Op Easy maakt de tegenstander als je achter ligt zoveel fouten dat je wel bij komt ;), echt voor ieder wat wils!

Ik heb met het normale microsoft stuur gespeeld wat leuk was, maar ik speel thuis met controller dus heb ik dat nu ook vooral gedaan. De graphics die ik gezien heb waren overigens geen Full HD, aangezien de xboxen met de componentkabels waren aangesloten op samsung HDready TVtjes.

Dus Xbox met HDMI bezitters + fullHDtv, PREPARE for ultimate sexyness!!!

Om een hoop heerlijke dingen te weten te komen moeten jullie even op IGN kijken. Daar staat een hoop lekkers (6 pagina's verspreid over 3 artikelen) over de Career mode zag ik gister toen ik thuis was!

Een extra'tje:

Ook heb ik GT5 gespeeld. Deze zag erg mooi uit maar wat ik zelf erg vond was dat er in tegenstelling tot Forza bijna geen snelheidsbeleving was. Ook het interieur van de auto zag niet mooi uit. Iedere vorm van schade was afwezig, de AI was erg GT achtig :P

[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 22-08-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
^^ Bedankt voor het verhaal, ik kijk er ook erg naar uit.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SCFdmuz4jvs]
Nog een beroerde chauffeur, die na het terugspoelen een vrijwel identiek beroerde lijn weet te kiezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

Wat ik trouwens wel echt stom vind, is dat beweegbare delen van de carosserie (zoals de Lamborghini Murciélago Air Inducts en de Audi R8 achterspoiler) nog steeds niet bewegen in het spel. In Gran Turismo 4 (PS2!!!) zat dat wel al (Crystler Crossfire, Mercedes SLR)!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
dabelg schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:03:
Heeft er iemand in Keulen forza3 gereden met de fanatec sturen?
Ik heb gisteren op de beurs in Keulen Forza Motorsport 3 gespeeld in zo'n simulator met meerdere schermen met daarin een Porsche Fanatec stuur. Ik vond het Porsche stuur erg gevoelig en de 3 pedalen vrij dicht bijelkaar staan.
Ik reed met de snelste auto die beschikbaar was, een Porsche 997 GT2 (C649) en het voelde gelijk goed, gewoon net als Forza Motorsport 2, maar dan net iets beter :P . Aangezien ik niet vaak met een stuur geraced heb en nog nooit met een stuur dat meerdere malen om zijn as rond kan draaien, was het wel wennen en zijn 2 ronden niet veel. Wel grappig/handig was daarvoor dan de rewind knop, zodat je een fout kon herstellen, dat werkte goed. De tweede ronde reed ik toch al stuk sneller dan de eerste.

Ik heb ook nog met de controller gespeeld op de andere circuits en dat ging zonder enige problemen. Ik vond het jammer dat het Le Mans circuit niet beschikbaar was, je kon maar kiezen uit 3 circuits met een lengte van gemiddeld 2 kilometer. Ook zien de auto's en circuits er schitterend uit. _/-\o_
RMB schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:35:
Ook heb ik GT5 gespeeld. Deze zag erg mooi uit maar wat ik zelf erg vond was dat er in tegenstelling tot Forza bijna geen snelheidsbeleving was. Ook het interieur van de auto zag niet mooi uit. Iedere vorm van schade was afwezig, de AI was erg GT achtig :P
Bij de Gran Turismo 5 stand hield ik het niet lang vol op die bankjes van stalen balk met schuimrubber, maar lang genoeg om te merken dat er niet veel verschil zit tussen Gran Turismo 5 en de Prologue. :X
Ik heb de playseat van Gran Turismo 5 niet geprobeerd en die echte auto simulator was toen ik er was daarvoor net kapot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
ik kan niet wachten,

zit nu tijdelijk zonder enige FM aangezien me xbox FM2 zaterdag heeft ''verkrast''..... dus wachten op FM3.

Kan zoals sommige ook niet wachten op de endurance races, zit je 50 minuten aan kop met een retesnelle GT3 achter je aan, kan je de pits niet in omdat je hem dan niet meer inhaalt, bocht na bocht gaat het goed, laatste ronde, je banden redden het bijna niet meer, de GT3 achter je heeft er ook last van, NEE na 55 minuten slip je de berm in, snel herstellen, half jankend......

wat is de vreugede toch groot als je een minuut later de GT3 inhaalt terwijl die in de berm ligt!

Heb net de CE versie besteld, lekker met de R8 V10 scheuren!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Zit hier eens te lezen en kom nu dus tot de ontdekking dat er eindelijk een stuur is wat je voor de ps3/pc en 360 kunt gebruiken. En niet alleen dat, als ik dat filmpje bekijk met het interview van die kerel van Fanatek blijkt ook dat Forza3 de manual optie van hun stuur ondersteund _/-\o_ :9~ _/-\o_

Eindelijk kun je koppelen en schakelen met een 6 bak zoals je in het echt ook zou rijden. Ik heb zelf een redelijk sportieve wagen, maar wel een oude, dus niks geen flippers en robot-bakken. En dat wil ik ingame ook, zonder koppeling is het voor mij niet echt een simulatie. Dus ik ga ff sparen, zon 911 stuur aanschaffen en een seat in elkaar knutselen, en dan een paar vakantiedagen opnemen bij de release :P

1 Dingetje vind ik nog wel erg jammer, en dat is de rook die van de banden af komt. Of beter gezegt: af zou moeten komen. Dit zier er net als in deel 2 nog steeds magertjes uit, zeker als er een driftonderdeel inzit moet je wel een fatsoenlijk rookgordijn neer kunnen leggen wat ook even blijft hangen..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

andries.t.net schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:00:
ik kan niet wachten,

zit nu tijdelijk zonder enige FM aangezien me xbox FM2 zaterdag heeft ''verkrast''..... dus wachten op FM3.

Kan zoals sommige ook niet wachten op de endurance races, zit je 50 minuten aan kop met een retesnelle GT3 achter je aan, kan je de pits niet in omdat je hem dan niet meer inhaalt, bocht na bocht gaat het goed, laatste ronde, je banden redden het bijna niet meer, de GT3 achter je heeft er ook last van, NEE na 55 minuten slip je de berm in, snel herstellen, half jankend......

wat is de vreugede toch groot als je een minuut later de GT3 inhaalt terwijl die in de berm ligt!

90% van de mensen zullen dan op Rewind drukken ;)

Ik kan echt niet wachten, vandeweek even FM2 gedaan met een vriend, wat heerlijk toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
RMB schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:09:
[...]

90% van de mensen zullen dan op Rewind drukken ;)

Ik kan echt niet wachten, vandeweek even FM2 gedaan met een vriend, wat heerlijk toch!
Hopen dat net zo als bij Dirt de rewind niet werkt bij Pro Mode:) dan krijg ik ook niet de neiging. Af en toe is goed balen ook niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
andries.t.net schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:00:

Online bedoel je toch neem ik aan? Want tegen de CPU heb ik nog nooit een auto van de baan zien vliegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Phusebox schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:48:
[...]

Online bedoel je toch neem ik aan? Want tegen de CPU heb ik nog nooit een auto van de baan zien vliegen :S
Dan zul je dat wel gaan zien in Forza Motorsport 3. Ik heb vorige week Forza 3 offline gespeeld, ik startte achteraan en dus moest ik het hele veld inhalen. Maar ik zag dat sommige auto's van de baan af raakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij gebeurde het wel, maar zeer zelden. Dat zou juist 1 van de dingen zijn waar Forza 3 verbeterd is. Dat als je de tegenstander onder druk zet, deze ook echt fouten gaat maken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:52:
Volgens mij gebeurde het wel, maar zeer zelden. Dat zou juist 1 van de dingen zijn waar Forza 3 verbeterd is. Dat als je de tegenstander onder druk zet, deze ook echt fouten gaat maken :)
Is echter wel een gevaarlijke feature. 2 jaar terug was er ook een spel die dit had (kan zo de naam niet herinneren), maar dat zoog enorm. Elke spannende race met een goede tegenstander werd vernaggeld, omdat je niet lang erachter kon blijven rijden. Daardoor voelde de tegenstander zich zo bedreigd, dat hij altijd fouten maakte.

Catch up (dit is ook een vorm), vind ik over het algemeen enorm ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Vind het beide een beetje ruk.. Catch up is gewoon nep en hoort imho alleen in arcade races. En dat rewind gebeuren moeten ze gewoon in NFS laten, niet in forza. Snap wel dat het gedaan is om de arcade racers ook forza te laten kopen maar je kunt het zo te zien niet uitzetten.. Er zwerft een filmpje rond waarin het menu is te zien waar je alle aids aan en uit kunt zetten, en daar staat de rewind niet tussen...

Nou zijn er een hoop mensen die een endurancerace spelen en in de laatste ronden crashen, en het dan gewoon nogmaals proberen (na wat gevloek). Nu kun je natuurlijk gewoon rewinden, en er zijn maar weinig mensen die dat nooit zullen gebruiken..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

intuliegend schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:03:
Vind het beide een beetje ruk.. Catch up is gewoon nep en hoort imho alleen in arcade races. En dat rewind gebeuren moeten ze gewoon in NFS laten, niet in forza. Snap wel dat het gedaan is om de arcade racers ook forza te laten kopen maar je kunt het zo te zien niet uitzetten.. Er zwerft een filmpje rond waarin het menu is te zien waar je alle aids aan en uit kunt zetten, en daar staat de rewind niet tussen...

Nou zijn er een hoop mensen die een endurancerace spelen en in de laatste ronden crashen, en het dan gewoon nogmaals proberen (na wat gevloek). Nu kun je natuurlijk gewoon rewinden, en er zijn maar weinig mensen die dat nooit zullen gebruiken..
Je kan het toch gewoon niet gebruiken?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

Marzman schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:03:
[...]

Je kan het toch gewoon niet gebruiken?
+10 :)

Overigens is Catch Up heel iets anders dan een tegenstander onder druk zetten waardoor hij fouten maakt.

Er is ook al aangegeven dat hoe hoger de AI moeilijkheidsgraad, hoe minder deze onder druk fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

rewind is altijd wel handig. Je hoeft het niet te gebruiken maar als je een endurance race doet en net op t laatst wil de kat even aandacht door met de nagels uit op je schoot te springen is het best fijn als je even stukje terug kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

L1nt schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 02:28:
rewind is altijd wel handig. Je hoeft het niet te gebruiken maar als je een endurance race doet en net op t laatst wil de kat even aandacht door met de nagels uit op je schoot te springen is het best fijn als je even stukje terug kunt.
Juist en dat bespaart net een nieuwe controller en eventuele extra schade dat het vliegen van de controller aan kan richten >:)

Ook het leven van je kat, is met de rewind, net iets zekerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
intuliegend schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:03:
Er zwerft een filmpje rond waarin het menu is te zien waar je alle aids aan en uit kunt zetten, en daar staat de rewind niet tussen...
Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat je aan het begin een 'initiele' moeilijkheidgraad kiest, en dat het spel dan alleen de opties geeft die beschikbaar zijn?
Ik kan me namelijk totaal niet voorstellen dat als je op Pro bezig bent, dat je dan nog iets als Rewind kunt gebruiken eigenlijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-06 13:17

KoffieNT

banaan

Waarschijnlijk kun je het dan max. 1x gebruiken, ipv 5x op Easy of iets in die richting?

Het enige waarin ik deze optie niet erg zou vinden is in races die langer dan 10 laps duren. Ik heb nogal eens pech dat ik in rondje 16 van de 36 crash en met geen mogelijkheid meer terug kan komen :D. (FM2)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nog een tip voor mensen: ik heb de Special Edition gepre-ordered bij de FRS, als je dan een ANWB pas hebt krijg je 10% korting, en via de site addiscount.nl kun je nog eens 7 euro korting krijgen. Kostte mij uiteindelijk dus €51,50, mooie prijs voor de Special Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Nu online

RMB

BM schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:04:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar is het niet zo dat je aan het begin een 'initiele' moeilijkheidgraad kiest, en dat het spel dan alleen de opties geeft die beschikbaar zijn?
Ik kan me namelijk totaal niet voorstellen dat als je op Pro bezig bent, dat je dan nog iets als Rewind kunt gebruiken eigenlijk :)
Lees eens wat artikelen! Vooral de 3 artikelen op IGN over de career mode, daar staat in dat de rewind altijd en zo vaak als je wil te gebruiken is. Online komen er 2 lijsten voor tijden: clean en ene waarin de Rewind is gebruikt. :)

Je kiest in het begin een niveau, maar dit zijn slechts pre-setups zodat je het zelf niet hoeft te doen. Je kunt zodra het spel start het niveau customizen net zoals in FM2, bijvoorbeeld of je ABS wil of zelfs remhulp etc. Alleen of er Rewind in zit of niet, dat kan je niet instellen. (Het kan natuurlijk dat ze het door kritiek tóch nog inbouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, de Rewind optie kost je ook gewoon punten, waardoor je minder snel stappen maakt in je carriere, het is dus sowieso iets voor absolute noodgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Vandaag even gemaild met fanatec.

Mijn porsche 911 pure edition wordt eind september verzonden.

Dus net op tijd voor Forza 3. _/-\o_ _/-\o_

Tot die tijd word het dus DIRT2 spelen met het Xbox360 wheel.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
RMB schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:03:
[...]

Lees eens wat artikelen! Vooral de 3 artikelen op IGN over de career mode, daar staat in dat de rewind altijd en zo vaak als je wil te gebruiken is. Online komen er 2 lijsten voor tijden: clean en ene waarin de Rewind is gebruikt. :)
Ahja, dat was het :)
Wist wel dat er iets was waardoor het voor de fanatiekeling ontmoedigd werd.
(Het kan natuurlijk dat ze het door kritiek tóch nog inbouwen).
Zou ik geen slecht idee vinden. Als je op Pro rijd met alle hulpjes uit moet je ook wel zonder rewind kunnen.
En dan kom ik zelf iig ook niet in de verleiding :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279475

Henkus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:23:
Vandaag even gemaild met fanatec.

Mijn porsche 911 pure edition wordt eind september verzonden.

Dus net op tijd voor Forza 3. _/-\o_ _/-\o_

Tot die tijd word het dus DIRT2 spelen met het Xbox360 wheel.
en welke pedalen set heb je er bij ?zit namelijk ook op die site te kijken .die versie van de 911gtr3 rs heeft verstelbare pedalen die je kan instellen kwa hoogt en tegen druk :)
en dat is iets wat ik eigenlijk altijd moest missen bij de sets.

nog ff een vraag dr bij ik zie wel eens van di setups met 3 schermen hoe werkt dat ?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 279475 op 02-09-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Anoniem: 279475 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:21:
[...]

en welke pedalen set heb je er bij ?zit namelijk ook op die site te kijken .die versie van de 911gtr3 rs heeft verstelbare pedalen die je kan instellen kwa hoogt en tegen druk :)
en dat is iets wat ik eigenlijk altijd moest missen bij de sets.

nog ff een vraag dr bij ik zie wel eens van di setups met 3 schermen hoe werkt dat ?
Dat heet multiscreen en is ook al mogelijk in Forza Motorsport 2. Omdat te doen heb je wel 3 x een xbox 360, 3 x het spel en 3 beeldschermen nodig, de xboxen communiceren volgens mij met elkaar via lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279475

buran schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:44:
[...]

Dat heet multiscreen en is ook al mogelijk in Forza Motorsport 2. Omdat te doen heb je wel 3 x een xbox 360, 3 x het spel en 3 beeldschermen nodig, de xboxen communiceren volgens mij met elkaar via lan.
haha das me een beetje TE.
iemand ervaring met de clubsport pedalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
buran schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:44:
[...]

Vind het ook echt een gigantisch vage optie, die eigenlijk alleen leuk is op shows. Kan me niet voorstellen dat ook maar 0.1% van alle Forza spelers dit ooit gebruikt of gezien heeft. Heb dan eigenlijk liever dat ze die tijd aan andere zaken besteden, maar goed, wie ben ik :+

Vind Forza echt een topspel, maarrrr
3x xbox360 = 700 euro
3x game = 180 euro
3x tv = 1500 euro
fanatec stuurtje = 300 euro
Maakt een totaal van 2680 euro.
Even denken.... nope, zo leuk is het spel nu ook weer niet :+

Xbox

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste