Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Computer Crashed Met Film & Video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer crashed een aantal keer per dag wanneer ik een online flash filmpje bekijk of een film vanaf mijn harde schijf. Met andere zaken zoals gamen en software gebruik blijft hij gewoon stabiel draaien. Ik snap er helemaal niets van! Draai nu met windows 7, maar het gebeurt ook in vista & xp. Dit is mijn systeem:

OPERATING SYSTEM:WINDOWS 7 BUILD 7100
CPU TYPE:INTEL(R) CORE(TM)2 QUAD CPU Q9450 @ 2.66GHZ
CPU SPEED (GHZ):2.686
SYSTEM MEMORY (GB):3.998
GRAPHICS CARD MODEL:NVIDIA GEFORCE GTX 280
GRAPHICS CARD DRIVER:NVD3DUM.DLL
DESKTOP RESOLUTION:1680X1050

Komt iemand dit probleem bekend voor?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Standaard vraag: wat heb je zelf al geprobeerd?

www.maartenlangelo.nl

Verwijderd

Het probleem van crashen bij video ken ik ja ... [XP] Regelmatig BSOD sinds nieuw moederbord* :)

Maar je geeft wel weinig uitleg (wat soort crashes? bsod? foutmelding?), welke browser? welke videospeler?

Verwijderd

Topicstarter
De computer slaat gewoon vast, je blijft het beeld zien maar je kunt niets doen. Ik gebruik Chrome maar het gebeurd net zo goed in Firefox en Internet Explorer. Heb de nieuwste drivers, maar gebeurd ook bij oudere. Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken.

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Zoek maar eens bij het geheugen. Wat voor reepjes heb je er in zitten? Hangers met stilstaand beeld hebben vaak met geheugen te maken.
Overigens net als Maarten L:
Wat heb je zelf al gedaan?
Verder: wat voor reepjes geheugen, mobo en voeding heb je erin hangen?
Pagina: 1