Wissen Pushmessages?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is er geen mogelijkheid om Pushmessages te verwijderen?

Ik er 2 staan uit 2003 & 2004. Een "welkom in de HK" en een "OW" uit mijn rebelse tijd. Verlopen die dingen niet een keer? Ze zijn een doorn in mijn oog iedere keer als ik bij "myReact" kijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:50

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Klik op: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/admin_open.gif naast pushmessages en voila ze zijn weg.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 03-06-2009 09:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

Of verplaats ze naar gelezen, dan staan ze ook niet meer in myReact. Had er ook last van, maar nu zijn ze weg :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:01:
Klik op: [afbeelding] naast pushmessages en voila ze zijn weg.
Dat snap ik, maar ik verberg overbodige mail in mijn postvak ook niet, dat wis ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ViNyL schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:05:
[...]

Dat snap ik, maar ik verberg overbodige mail in mijn postvak ook niet, dat wis ik...
AFAIK kun je die niet wissen, zoals ik al zei. Gewoon verplaatsen naar gelezen en ze staan niet meer in myReact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11
Pushmessages worden door moderators en administrators verstuurd om je aandacht te vestigen op bepaalde dingen, bijvoorbeeld slecht gedrag. Het is absoluut niet de bedoeling dat je deze kunt verwijderen.

Dat is alsof je aan de politie vraagt of ze even al je oude overtredingen willen wissen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NitroX infinity schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:47:
Pushmessages worden door moderators en administrators verstuurd om je aandacht te vestigen op bepaalde dingen, bijvoorbeeld slecht gedrag. Het is absoluut niet de bedoeling dat je deze kunt verwijderen.

Dat is alsof je aan de politie vraagt of ze even al je oude overtredingen willen wissen.
Ik denk dat de vergelijking niet helemaal gelijk is. Het feit dat de politie je oude overtredingen gewoon bewaard, betekent niet dat je er elke ochtend (als je bijvoorbeeld in de (myReact) spiegel kijkt) mee geconfronteerd moet kunnen worden.

Ik weet dat hier eerder een discussie over is geweest, ik ga ff zoeken....

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Heel oude push messages staan nog steeds op mijn "myreact" pagina, terwijl ze echt neit meer relevant zijn na jaren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In het verlengde daarvan: gaat het ooit nog eens mogelijk worden om DM-threads weg te gooien, dus echt deleten en niet alleen in je trash gooien?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gunner schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:51:
In het verlengde daarvan: gaat het ooit nog eens mogelijk worden om DM-threads weg te gooien, dus echt deleten en niet alleen in je trash gooien?
Handiger om dit in een eigen topic te doen, aangezien 't niks met PM's te maken heeft ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BtM909 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:54:
[...]

Handiger om dit in een eigen topic te doen, aangezien 't niks met PM's te maken heeft ;)
Ha. Blijkbaar heb ik dat al eens gedaan --> [feat] Direct Messages definitief deleten

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
BtM909 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat de vergelijking niet helemaal gelijk is. Het feit dat de politie je oude overtredingen gewoon bewaard, betekent niet dat je er elke ochtend (als je bijvoorbeeld in de (myReact) spiegel kijkt) mee geconfronteerd moet kunnen worden.
De vergelijking is wel gelijk want je wordt er ook niet elke ochtend mee geconfronteerd.

Pushmessages staan onder "Berichten > Pushmessages > Ontvangen" terwijl de standaard map die geselecteerd is bij het openen van je DM's, "Berichten > Prive" is.

Als je een pushmessage eenmaal heb gekregen en bevestigd hebt dan zie je 'm niet meer tenzij je naar de desbetreffende map gaat.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij is http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/ als voorbeeld aangehaald door de TS. Daar zijn ze standaard zichtbaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 03-06-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

en daar zijn ze inderdaad niet te verbergen. Imho zouden ze van mij daar ook wegmogen (net als usernotes, maar alleen crew zien die). Niet dat er nou bijster veel boeiends in mijn PM's staat, maar dat is juist de reden dat ik ze niet echt hoef te zien, mag best wat compacter :)

PMs helemaal verwijderen is denk ik niet zo handig vanuit crewoogpunt gezien, maar verbergen zou op zich moeten kunnen (zolang ze nog maar terug te vinden zijn).

[ Voor 22% gewijzigd door TERW_DAN op 03-06-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

BtM909 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:20:
Volgens mij is http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/ als voorbeeld aangehaald door de TS. Daar zijn ze standaard zichtbaar :)
Ja, standaard, maar je kunt ze toch gewoon verbergen door ze in de map gelezen te plaatsen, bij mij staat er nu:
Geen zichtbare pushmessages
Terwijl ik toch een keer een veeg uit de pan van Woy heb gehad :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
BtM909 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:20:
Uh, uhmmm, okay? Die dingen staan helemaal onderaan :? Gewoon niet naar beneden scrollen lijkt me een goede oplossing? 't Is niet alsof ze bovenaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NitroX infinity schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:10:
[...]

Uh, uhmmm, okay? Die dingen staan helemaal onderaan :? Gewoon niet naar beneden scrollen lijkt me een goede oplossing? 't Is niet alsof ze bovenaan staan.
Hey, ik ben niet degene met 't bezwaar he :P Er zijn overigens meerdere oplossingen van 't dichtklappen van de pushmessage container tot het verplaatsen naar gelezen folders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Maar toch, ze zijn oud! Oude e-mail pleur ik ook weg. Geef dan de mogelijkheid na 4 jaar.. zo oud zijn ze! Weet nu wel dat ik de HK in mag en dat ik foei foei deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, daarnaast staan er ook vaak redelijk saaie zaken in en echt niet altijd overtredingen.

Gewoon administratieve mededelingen (zoals je mag in de HK) of een berichtje van een mod dat een topic verplaatst is of een post gemoved naar een ander topic. Niet zo spannend dus.

Mogelijkheid om te verwijderen lijkt me helemaal geen probleem, je kan het altijd zo maken dat crew ze nog wel in kunt zien maar ze alleen voor de gebruiker permanent verborgen zijn. (eventueel pas 1 jaar nadat ze verzonden zijn ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

vouw ze in? Dan zie je ze ook niet meer...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Arrr, net of je de foto van je ex na 4 jaar nog op de kast hebt staan. Invouwen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ViNyL schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:09:
Arrr, net of je de foto van je ex na 4 jaar nog op de kast hebt staan. Invouwen dan maar...
Of gewoon verplaatsen naar een andere folder. Je maakt bijvoorbeeld een folder "stomme modjes" aan waarin je de PM's verplaatst die je niet meer wilt zien en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik denk niet dat het nodig is om Pushmessages te wissen, zei het alleen al als bewijsmateriaal voor later (ook na 4 jaar, volgens de Belasting moet je alles 7 jaar bewaren :r )

Er zijn legio mogelijkheden geopperd om de PM's niet meer in de myReact te laten zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Matis op 03-06-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:17

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Matis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:03:
Of verplaats ze naar gelezen, dan staan ze ook niet meer in myReact. Had er ook last van, maar nu zijn ze weg :)
Verrek, ik zit me ook al sinds jaar en dag te ergeren aan die dingen.
Ja, inklappen kon wel maar om één of andere idiote reden waren die dingen soms rebels en *plop* daar stonden ze dan weer allemaal uitgeklapt.

Zie ik dit topic, blijk je die dingen gewoon naar gelezen te kunnen verplaatsen. _/-\o_
Lijkt mij voldoende om ze niet meer continu in het oog te laten springen.
Wissen lijkt mij wegens historische redenen ("Foei!, je bent 3 jaar geleden al een keer gewaarschuwd voor hetzelfde vergrijp ...") niet nodig.
Maar als het zou kunnen, hoor je mij niet klagen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:04:
[...]
Mogelijkheid om te verwijderen lijkt me helemaal geen probleem, je kan het altijd zo maken dat crew ze nog wel in kunt zien maar ze alleen voor de gebruiker permanent verborgen zijn. (eventueel pas 1 jaar nadat ze verzonden zijn ofzo)
Dat ligt technisch toch wat lastiger dan je hier schetst. DM/PM is geen e-mail waarbij iedere deelnemer z'n eigen kopie heeft; het zijn meer topics met een beperkt aantal deelnemers.

En gezien het feit dat er gewoon manieren zijn om DM's/PM's voor jezelf buiten het zicht te plaatsen is er voor ons geen aanleiding om er tijd in te steken zodat je deze helemaal voor jezelf kan verwijderen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:21:
[...]

Dat ligt technisch toch wat lastiger dan je hier schetst. DM/PM is geen e-mail waarbij iedere deelnemer z'n eigen kopie heeft; het zijn meer topics met een beperkt aantal deelnemers.
Voor jou is niets technisch lastig dus wat dat betreft moet het sowieso geen probleem zijn :+

Hetgeen je aangeeft wil echter in mijn ogen niet per definitie zeggen lastiger maar juist handiger, je maakt dan simpelweg de gebruiker geen deelnemer meer van het topic toch?
En gezien het feit dat er gewoon manieren zijn om DM's/PM's voor jezelf buiten het zicht te plaatsen is er voor ons geen aanleiding om er tijd in te steken zodat je deze helemaal voor jezelf kan verwijderen...
Het is in mijn ogen gewoon een terecht feature request. Dat er workarounds zijn maakt het geen minder valide request.

Wel ben ik het met je eens dat het een erg low-priority feature request is, maar ieder (valide) request dient gelijkwaardig behandeld te worden in principe toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:28:
[...]

Voor jou is niets technisch lastig dus wat dat betreft moet het sowieso geen probleem zijn :+

Hetgeen je aangeeft wil echter in mijn ogen niet per definitie zeggen lastiger maar juist handiger, je maakt dan simpelweg de gebruiker geen deelnemer meer van het topic toch?
Je zou dan de gebruiker een 'verborgen' deelnemer moeten maken opdat de meta-informatie wel bewaart blijft voor de andere deelnemers en moderators. Alsnog dus niet een kwestie van even een recordje verwijderen of aanpassen, daar moet logica omheen geschreven worden.
[...]

Het is in mijn ogen gewoon een terecht feature request. Dat er workarounds zijn maakt het geen minder valide request.

Wel ben ik het met je eens dat het een erg low-priority feature request is, maar ieder (valide) request dient gelijkwaardig behandeld te worden in principe toch?
Een request kan wel valide zijn, maar als de kosten relatief hoog zijn en de baten relatief laag dan zijn er altijd andere valide requests die per saldo hoger scoren en dan zal een request als deze in de praktijk dus nooit ingewilligd kunnen worden :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:21

Sebazzz

3dp

Ontwikkel gewoon een Greasemonkey script :P Met Platypus kan je nog wel wat doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Sebazzz op 06-06-2009 16:36 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1