Ik heb gisteren om 17.00 een configuratie besteld bij Dell. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een andere configuratie wil. Ik wilde om 07.00 vanochtend mijn order annuleren om een nieuwe in te dienen. Echter stond deze reeds in 'preproductie'. Dit is wat de de website van Dell zegt:
Ik heb weleens gehoord van het recht op annuleren, waarbij je 24 uur bedenktijd hebt. Geldt dit voor deze aankoop?
Volgens deze regel kan ik dus niet meer annuleren. Ik ga sowieso bellen met Dell maar wil graag mijn rechten weten.Wanneer de status van uw bestelling weergegeven wordt als “fase1: Bestelling wordt verwerkt” , is het waarschijnlijk nog mogelijk om uw bestelling te annuleren – laat het ons dan onmiddellijk weten door op onderstaande link te klikken en het e-mail formulier* in te vullen.
Wanneer uw bestelling zich inmiddels al in een volgende fase bevindt, is het niet langer mogelijk deze te annuleren. U hebt echter de mogelijkheid Uw bestelling te retourneren binnen 8 werkdagen nadat u deze heeft ontvangen. Tenzij het product defect is of de retour is een rechtstreeks gevolg van een fout van Dell, zijn we u genoodzaakt een bijdrage te vragen voor de kosten van het ophalen van uw bestelling.
Ik heb weleens gehoord van het recht op annuleren, waarbij je 24 uur bedenktijd hebt. Geldt dit voor deze aankoop?
[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 03-06-2009 07:39 ]